Wat zal ik zeggen.... AUW!!!!
Frituurde vingers... hoe zal dat smaken 😉
Gaat het goed met je zwangerschap meid?
BQ1986Oud lidBerichten: 2.471Lid sinds: 19 juli 2009
Lunanoa schreef:Thanks! Hmz. Raar, misschien is het de verbinding of de laptop. Maar we hebben 'm net 2 weken dus hij is nog übersnel. Ik probeer het wel te fixen 😛
Thanks Kim! Ik ga mn best doen :oops: Nu maar douchen & wat eten, want dat lukt straks vast niet meer 😛
Hoe voelen je eitjes vandaag?
xxx
Kimberly20 schreef:sonja2009 schreef:Frontline heb ik al geprobeert en helpt ook niet onze buurvrouw heeft wel een vlooienplaag in huis misschien komen ze daar wel vandaan...
Ben ook al bij de dierenarts geweest en toen was hij helemaal vlo vrij dus dan krijgt hij niets anders dan pipets..
Me schoonzus had het over een spray op de hond en dan is hij sowieso vlo vrij dus dat maar proberen kost wel weer 5 euriees
En anders ga ik in mijn schoonoudershuis die zijn 4 weken op vakantie en laat ik de hele boel reinigen door een bedrijf
Heeft ze een vlooienplaag omdat ze der dieren niet goed verzorgd? Want zo ja, dan zou ik even heel snel de dierenbescherming bellen, want dat is pure dierenmishandeling naar mijn mening. Die beesten krabben zich rot dan...
Kimberly20 schreef:Nee oke, dan is ze goed voor der beestjes. Je hetb mensen dei verwaarlozen hun diertjes echt :(
Kimberly20 schreef:sonja2009 schreef:Kimberly20 schreef:Nee oke, dan is ze goed voor der beestjes. Je hetb mensen dei verwaarlozen hun diertjes echt :(
Ja weet ik maar dat is gelukkig niet het geval er zit wel een verwaarloosde kat in ons halletje maar ik heb geprobeert de dierenbescherming te bellen maar kan dat niet....
Ik heb op internet gelezen dat als je een stuk vlooienband in de stofzuigerzak doet ze het sowieso niet overleven
Hoezo niet??? Dat vindt ik zielig... PFFF Daar zijn die gasten toch voor?
jorina schreef:wauw dat vind ik echt belachelijk breng dat beesie dan naar het asiel dan heeft ie in ieder geval nog een kans op een leuk huisje waar ie lekker vertroeteld word en verzorgt word
sommige mensen vergeten wel eens dat een dier ook gevoelens heeft
Kimberly20 schreef:Het is gewoon moeilijk uitteleggen de kat ziet er goed uit maar ze laten hem niet binnen omdat hij hun kindje aanvalt nu zit haar daar de hele dag voor de deur te wachten en zetten ze een doosje voor hem neer om in te slapen...
Iedereen in de flat vind het zielig en hij piest ook overal maar dan moet ik de dierenbescherming bellen heb de woningbouw al gebeld en die zouden hun er op aan spreken
Kan je hem niet zelf in huis nemen? En kunnen ze geen ander huisje zoeken? Als ik de ruimte had, had ik hem komen halen.
Weet je wat het is, je neemt een dier (het is je kind) en je moet ervoor zorgen net als je kind en niet zomaar in een doosje zetten. Sorry maar ik ben daar heel gevoelig voor. Hij is gewoon uit ze eigen huisje gezet.
BAHHHHH
Lunanoa schreef:Een ongelukje, ze gebruikte de pil gewoon. HOE KUN JE DAN IN GODSNAAM ZWANGER RAKEN. Don't lie to me :ugeek: Dat gebeurt bij 1 op de 200. Natuurlijk zou het kunnen zijn maar lijkt me zo onlogisch, wetend dat ze altijd jong moeder wou worden & ze nu een tijdje samenwonen.....
Storm1987 schreef: Nouja daar wil ik dan toch even op inhaken....
Ik ben zelf ook onverwachts zwanger geweest. Nu slikte ik toen al een halfjaar geen pil, maar omdat mijn cyclus zeer regelmatig was gebruikte wij de kalendermethode. Dit ging eigenlijk heel erg goed. We hadden trouwens wel samen besloten dat als ik toch zwanger zou raken, we er dan hartstikke blij mee zijn. Mijn vriend zei: als het komt dan komt het maar liever nog even wachten. Echt bewust bezig met zwanger worden, nee dat waren we echt niet!!
Toch werd ik zwanger. In theorie lijkt het onmogelijk. Bij een cyclus van 28 dagen had ik mijn eisprong op maandag.
We hadden vrijdag voor het laatst seks gehad. Zijn zaad heeft dus 3 dagen overleefd in mijn baarmoeder :shock:
Ik wist niet beter dan dat zaad 24 maar maximaal 48 uur kon blijven leven.
Een kortere cyclus kan het niet geweest zijn. Ik heb nooit een cyclus korter dan 28 dagen. Hooguit kan hij 1 of 2 dagen langer zijn geweest.
Het kan dus wel en als je beide een kinderwens hebt maar de beslissing nog niet echt heb genomen om er al voor te gaan, ben je ook makkelijker denk ik dan iemand die nooooooooooit kinderen wil.
Ik heb toen overigens wel een miskraam gehad.
Als ik straks weer ben bevallen ga ik direct weer aan de pil. Ik weet niet of ik nog een 2e kindje wil en als ik nog een tweede wil dan pas over een jaar of 5. (zeg ik nu hoor)
becky88 schreef:storm ik wil voorlopig nog geen ovu-testen gaan gebruiken heb het er ook met me vriend over gehad die wil het ook niet.
we gaan na m'n ongi gewoon om de dag klussen en als we een x geen zin hebben dan niet.
we hebben allebei het gevoel dat als er dan een positieve ovu-test is het echt MOET en dat willen we niet.
ben mezelf op dit moment ook niet gek aant maken heb zoiets van we zien wel wanneer de dag is aangebroken dat ik ongi ben haha
Storm1987 schreef:We hadden trouwens vorige maand geen 4 maafr 5 zwangeren! Miss-mini was er ook nog, die is het verst nu.
MissMini schreef:Struffle, ik had de echo ingescand, dus ziehier ons ukkie:
http://www.mijnalbum.nl/Album=OTWOFLLO
Ben apetrots!! :mrgreen:
Lunanoa schreef:WAAAAAAAAAAAAAAAUW missmini! Wat een prachtige echo's 😃 Echt geweldig!!!!
Zo sollicitatie gesprek was best moeilijk maar ging denk ik wel goed. Vind het altijd moeilijk in te schatten. Hoor het deze week.
Wordt net door een kennis gesmst, ze werkt bij een detacheringsbedrijf en heeft net twee vacatures gevonden voor een onderwijsassistent. Dus even afwachten! Maandag een gesprek. Eerst maar afwachten wat ik vandaag heb gehad. Het lijkt me echt geweldig, zo mooi daar & het lijkt me super daar te werken 😃
Liefs
struffle schreef:mama2be is las dat je een rotdag hebt...
veel liefs en positieve gedachten vanaf hier voor jou!! Wees lief voor jezelf en doe gewoon een dagje waar je zin in hebt, of anders in ieder geval niet de dingen doen waar je géén zin in hebt!!
Knuffel!
Mrij schreef: ik hoop voor je dat dit je geluksweek wordt!! ;)
mimimabo schreef:@mrij, vandaag echt heel erg misselijk. Is toch 1 tot 1,5 week weggeweest. Maar helaas de misselijkheid is er weer.
Lig nu dus zwaar beroerd op de bank. Misschien komt het ook wel van de zenuwen voor morgen....
Om 9 uur de echo, dus ben erg benieuwd.
Verder voornamelijk moe en gevoelige enorme borsten... Zit nu tussen de F en de G cup :shock: beetje minder, maar hopelijk trekt het straks allemaal weer weg.