becky88Oud lidBerichten: 2.166Lid sinds: 1 januari 2005
lunanoa gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!!
Lunanoa schreef:oja van mij mag je ook wat hebben. Kan ik tenminste bh's kopen van normale prijzen 😛
Ok. Thanks Kim. Dan ga ik toch voor de KV test 😃 Had nog een bon liggen van Etos dus dacht kan die mooi opmaken maar dan laat ik die wel voor iets anders leuks achter 😛
Ik ga douchen, stad in & dan naar de bank. Eerst al WA verzekering afgesloten. Kwam er laatst achter dat ik die niet had :$ erg he! En mn rekening even overzetten. Tis nog een studentenrekening maar dat ben ik inmiddels al niet meer!
Alles op orde stellen & dan kan ik de 15e met een gerust hart aan de slag daar!
Liefs
Kimberly20 schreef:Ik ga heel graag naar de Sauna!
Heb nog een beautyarrangement voor 2 personen in de Zwaluwhoeve... Maar heb niemand die mee wil 😛 En het is echt een vrouwen arrangement haha.
becky88 schreef:hahaha ja wji zijn niet normaal 😛 de meeste mensen halen een beschaafde bank maar nee wij moeten er eentje van +/- 3,35 😛 😂 😂
lunanoa wat jammer dat je test negatief was 😞
hier waait het gelukkig wel een beetje :)
struffle schreef:oh nee bah sauna is niks voor mij!
ben preuts, kan niet goed tegen hitte en ben ook niet ijdel... Lijkt me vreselijk :shock:
struffle schreef:blaas die wind eens hierheen storm, ik zie nog niks....
Storm1987 schreef:struffle schreef:oh nee bah sauna is niks voor mij!
ben preuts, kan niet goed tegen hitte en ben ook niet ijdel... Lijkt me vreselijk :shock:
Ik ben overigens echt extreem ijdel. Ik wil zelfs opgemaakt en met mijn lenzen in gaan bevallen 😂 😂 😂 ik zweer het... als de weeen beginnen ga ik me eerst opmaken en mijn lenzen in doen en mijn haar goed doen. Er worden tenslotte fotos gemaakt als ons kleintje geboren wordt en dan wil ik er niet bij liggen als mevrouw natte uitgewrongen vaatdoek 😂 maar dat zeg ik nu hoor. Mijn moeder zei: je kunt wel merken dat je nog nooit een bevalling gehad hebt hahahaha.
struffle schreef:lunanoa heb ik jou ook in mijn hyves ofnie?? ben wel benieuwd wie ik voor me heb nu haha :D