JoyaOud lidBerichten: 5.134Lid sinds: 7 april 2009
het waait echt zo hard hier!! Niet normaal echt zo'n hele warme wind..
struffle schreef:minimabo wat gaaf!!
lijkt me echt super hoor... blijf het zeggen!
Heb je ook echo foto's gekregen? Ben stikbenieuwd, dus als je ze online hebt... 😉
Mooi zo dat alles in orde was! Valt denk ik meteen een bezorgdheid van je schouders af denk ik...
Wat zal ik vanavond eens gaan doen? Ben weer eens alleen thuis en moet vannacht werken, dus wil me niet te druk maken. Komt er wat leuks op tv?
struffle schreef:hahaha en? is het stiekem sophie hilbrand of toch heleen van royen 😉 😂
Oh buikpijn?? Waarvan mama2be? Doe maar rsutig aan!
struffle schreef:woehahahahaha yolanthe!!! dan kan ik me voorstellen dat je liever anoniem blijft..
ooooh bi-atch! Wat zal ons jantje er wel niet van moeten denken: net uit mekaar en dat nu al zwanger met de volgende pffffffff 😉
Vuile...... 😂
struffle schreef:woehahahahaha yolanthe!!! dan kan ik me voorstellen dat je liever anoniem blijft..
ooooh bi-atch! Wat zal ons jantje er wel niet van moeten denken: net uit mekaar en dat nu al zwanger met de volgende pffffffff 😉
Vuile...... 😂
Storm1987 schreef:Mimabo: Fijn dat alles goed was!! Heerlijk zeg. Mijn kindje was bij 8 weken en 6 dagen 24mm. Loopt dus iets vooruit. Ben benieuwd wat mijn uitgerekende datum is wanneer ik mijn termijn echo heb op 7 september.
Wanneer heb jij je volgende echo??
Mama2be ik zou je even een pb sturen met daarin mijn babysite. Er kunnen hier namelijk ook niet-leden mee lezen ;)
Kimberly20 schreef:Je kan ook niet inloggen omdat ik je nog neit heb geactiveerd.
Maar als jullie het hetzelfde vinden, kan je, je beter uitschrijven! Ik zoek meiden die lekker actief willen mee babbelen. En nee hoor vat het niet verkeerd op, snap het wel.
Mijn intentie van dat forum was zodat NIET ELKE BUITENSTAANDER alles kan meelezen, bijv,. intieme bevallingsverhalen, hyves van mensen, foto's van buikjes/echo's. Want hier kan iedereen ALLES MEELEZEN!
Maar goed, laat maar weten wie er nog ingeschreven wil staan, want als meiden niet actief meeposten heb ik er ook niks aan :(. En bedoel dit bericht ook niet ROT!
becky88 schreef:pffff hebben we onze bank opgehaald ik helemaal blij komen we thuis is ie 40 cm korter als dat de verkoper heeft gezegt dat ie zou zijn 😮 😮 😮 :o
Lunanoa schreef:hahaha oké mama2b. Ik doe mijn best met zwanger zijn 😛 Was het maar zo makkelijk haha.
Mama2b, ik weet eigenlijk best weinig over je..
In de hoeveelste ronde zijn jullie? Hoe oud ben jij & je vriend? Ben wel benieuwd naar jouw verhaal...
Kimberly20 schreef:Ik heb even een vraagje, want gyn Kim weet dus niet alles 😉
Stel ik heb een positieve ovulatietest. Dan komt binnen 24 tot 48 uur je ei.
Als je dan klust, heeft het zaad dan wel genoeg tijd bij het eitje te komen (vanaf de positieve ovu test, dus binnen 24 tot 48 uur)?
Hoelang doet zaad er uberhaupt over om bij de baarmoeder en het eitje te komen?
Kimberly20 schreef:Mama2b schreef:Kimberly20 schreef:Ik heb even een vraagje, want gyn Kim weet dus niet alles 😉
Stel ik heb een positieve ovulatietest. Dan komt binnen 24 tot 48 uur je ei.
Als je dan klust, heeft het zaad dan wel genoeg tijd bij het eitje te komen (vanaf de positieve ovu test, dus binnen 24 tot 48 uur)?
Hoelang doet zaad er uberhaupt over om bij de baarmoeder en het eitje te komen?
Euhm volgens mij gaat dat heel snel.. en dan denk ik aan een paar minuten.. dus ik weet het ook niet precies.. niks op internet te vinden??
Was te lui om te googlen... Maar blijft dat zaad dan 48 uur in leven? Het kan ook gelijk DOOD zijn toch...
Lunanoa schreef:Volgens mij doet het zaad er wel 24 uur om om bij de baarmoeder te komen.
Check babyboom, daar wordt alles besproken! Maar ik heb een hoofd als een vergiet dus ben het alweer vergeten :P
Lunanoa schreef:Precies Storm! ONEERLIJK.
Ik heb vrij vaak "schimmelinfecties" dat betekent dus dat mijn zuurgraad vaak erg slecht is.
Misschien moet ik dit met dokter bespreken... Dat zou natuurlijk ook een hele grote reden kunnen zijn om niet zwanger te kunnen raken... :O
Storm1987 schreef: Het kan wel maar volgens mij komt een schimmelinfectie vanuit je vagina en niet vanuit je vagina, maar dat weet ik niet voor 100% zeker!!
Mama2b schreef:Meiden ik ga weer.. Ik moet morgen weer om 6 uur werken.. Slaap lekker alvast en tot morgen!
Liefs