Peet schreef:Oh excuse me !! :roll:
kim bedoeld dat ze denkt dat ik een meisje krijg 😉 was niet naar jou toe bedoeld hoor! 😃
maar kim ben benieuwd of je gelijk hebt
Peet schreef:Oh excuse me !! :roll:
Kimberly20 schreef:Ik werk ook 40 uur he 😉 En ga naar 32 uur. Maar zoals ik zeg een tweeling is van harte welkom, maar start er liever met 1.
Heeft de 1 gedronken komt de ander, wordt de 1 snachts wakker, komt de ander! etc. etc. ;)
Storm1987 schreef:Peet schreef:Oh excuse me !! :roll:
kim bedoeld dat ze denkt dat ik een meisje krijg 😉 was niet naar jou toe bedoeld hoor! 😃
maar kim ben benieuwd of je gelijk hebt
cassie247 schreef:HEy dames,
nog een update...ik heb vanmorgen test van clear blue gedaan, de digitale met conceptie indicator, en die geeft gewoon niet zwanger aan! Dus dan weet ik niet waar die streepjes van de kruidvat testen vandaan komen, maar zal wel niet kloppen dus! grrrr
en de ovu testen blijven maar positief dus ik kan deze maand mijn eisprong ook neit vinden, en mijn temperaturen zijn te hoog dus eisprong op die manier vinden is ook moeilijk. Hopelijk klussen we raak deze maand...vreselijk onduidelijkheid!
Lunanoa schreef:hahahahahahahahahahahahha 😂
Heerlijk!
Ik inspecteer altijd eerst de winkel haha. één keer stond er een bekende achter me in de rij dus ik met iets anders verbergen wat ik kocht, roept die domme achterlijke kassiere: HEB JE NOG VRAGEN OVER HET GEBRUIK? En zwingt met die zwangerschap test door de lucht! NEE & weg was ik..... aaaaaaahhhh
Mama2b schreef:Lunanoa schreef:hahahahahahahahahahahahha 😂
Heerlijk!
Ik inspecteer altijd eerst de winkel haha. één keer stond er een bekende achter me in de rij dus ik met iets anders verbergen wat ik kocht, roept die domme achterlijke kassiere: HEB JE NOG VRAGEN OVER HET GEBRUIK? En zwingt met die zwangerschap test door de lucht! NEE & weg was ik..... aaaaaaahhhh
Als ik iets irritant vind dan is het wel dat ze daar gaan vragen of ik nog vragen heb over het gebruik :x De volgende keer vraag ik of ze me ff willen helpen :twisted: Ik bedoel als ik vragen heb dan stel ik ze wel..
Mama2b schreef:ja dat is ook weer zo maar als je net een zwangerschapstest koopt ofzo dan is het echt irritant.. ik snap wel dat ze het moeten vragen maar helemaal als je dan al heel voorzichtig doet zodat niemand het ziet en het doosje andersom in je mandje legt enzo dan staan ze er zo mee te zwaaien en leggen ze het heel opvallend op de kassa neer.. da's irritant..
Mrij schreef:Jeee, mama2b, join the club, het wordt nog een x gezellig hier vandaag ;)
becky88 schreef:haha mama2b kan die dat zelf neit dan :P
Mama2b schreef:becky88 schreef:haha mama2b kan die dat zelf neit dan :P
euhm :roll: :mrgreen: dat zou wel handig zijn 😉 nee hoor vind het niet erg om ff buiten te lopen.. kan ik ff een beetje mijn hoofd leeg maken :?
Linda welkom hier! Wat erg dat je een mk hebt gehad.. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent en dat alles dan goed mag gaan!! Heel veel succes!
becky88 schreef:hmmmm das minder dan haha
nou ik ga jullie even verlaten ga boodschappies doen met danny(boy) he mrij
Kimberly20 schreef:becky88 schreef:dannyboy is niet mee gegaan gelukkig hahaha
dannyboy was moe en lag te slapen op te bank ;)
As usual :roll:
Peet schreef:Hee meiden! Zat me af te vragen hoe oud de jongste hier is... Ik ben namelijk 20 maar vraag me af of er nog jongere meiden zijn? Ik krijg namelijk al vaak negatieve reacties op mn wens.....