hahahahaha wij zijn echt het toppunt he!
op msn en hier hahaha
becky88Oud lidBerichten: 2.166Lid sinds: 1 januari 2005
jorina schreef:whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zie het nu pas
ik ben een spammer geworden
hoe cool is dat :D
Lunanoa schreef:zozo weer heerlijk bijgelezen! We zijn flink geslonken met de berichten. Maar het feit dat we bijna allemaal spammer worden maakt dat wel weer wat goed 😛
Hier nog geen druppel bloed o.i.d. Kreeg vnaaf ong. 10 seconden enorme krampen, dacht even dat ik ongesteld werd maar dit was ook meteen weer weg! Zó raar. Heb wel meer pukkeltjes, wat ik al had verteld. Gedver wat haat ik dit, kon je maar gewoon een test doen waarop stond: Je bent niet zwanger je wordt over 4 dagen ongesteld. Of: Je bent zwanger, bevruchtingsdatum: .... Het is helemaal goed over 8 maanden (datum) wordt uw kindje gezond geboren!
Maar nee.... Het geduld wordt WEER getest! Alsof 11 maanden nog niet lang genoeg zijn geweest....
Jorina, spannend voor je echo! Wanneer ga je het Thomas vertellen dat hij een broertje of zusje krijgt? :D
jorina schreef:ik zou het niet weten sorry eshter misschien een innestelingsbloeding maar als je al bij je nod zit is dat wel laat
misschien moet je het toch rekenen als een ongi en anders zou ik over een paar dgn nog een test doen en als er dan nog niets uitkomt zou ik ff een dokter raadplegen
quote]
ik heb ergens gelezen dat sommige vrouwen in de 4de week nog kunnen gaan bloeden(ook op NOD) en dta ebschouwen als ongi en dan toch al zwanger blijken te zijn.
becky88 schreef:ik zit nu op dag 43 😮
ik voel heb nog altijd die klachtjes maar verder niks
haha sotrm ik dachtal huh ik?? nee dat kan niet ;)
struffle schreef:ohja en een datum om te meeten, misschien in de herfstvakantie?? ik kan vaak niet in t weekend, maar wel bv op vrijdagmiddag/avond?
kunnen we lekker ergens hapje eten en drankje doen ofzo... centrum van utrecht, superleuk!
Mrij schreef:Storm, maar ik heb eigenlijk geen last van m´n borsten.. af en toe een steekje.. maar meer echt niet!!
Oke, dan moeten we ff een andere datum prikken!! Suggesties? Ik ben werkloos, dus ik kan altijd ;)
struffle schreef:op welke dag zit jij dan nu mrij?
en becky en mrij waar hebben jullie precies last van dan op t moment?
ben echt nieuwsgierig haha!
oh en weet niet wie t vroeg maar heb nog geen fotos van de eethoek. Ben lui man!
wil iemand een mountainbike en 4 rieten eettafelstoelen kopen 😃 moeten er vanaf haha
Ik heb niet zoveel last van de warmte, het is nu ook helemaal niet warm in huis, dus kan niet de reden van de misselijkheid zijn. Maar misschien was het de foliumzuur, daar had ik op vakantie ook regelmatig last van.
Trouwens over tieten gesproken, ik had gister en eergister mega steken in mn tiet: eergister alleen links, gister rechts. Gek he? Verder geen last ervan.
Storm1987 schreef: pff becky dit is echt frustrerend. Heb je enig idee wanneer je ei geweest kan zijn en óf hij geweest is? Heb je cervix slijm gehad?
Struffle: Ik kan wel een keer op vrijdag hoor. Vrijdag is meestal wel mijn vaste werkdag maar als ik een dagdienst heb ben ik om 12 uur al klaar en anders kan ik ook gewoon wat proberen te ruilen 😉
Ik herken dat hoor, die kriebels om zwanger te zijn. Vooral als ik dan een mooi liedje op de radio hoorde en dan dacht ik aan een kindje en dan.... kippenvel :mrgreen: het is ook gewoon echt zooooooooo geweldig leuk en mooi en ondanks dat ik wel eens moet kotsen kan ik er alleen nog maar van genieten. Dit gun ik echt iedereen hoor.
struffle schreef:haha storm, maf wijf!
Maar ik mag hopen dat het beter is dan wanneer je ziek bent, want ik ben niet goed in overgeven, kan het heel moeilijk, loop echt altijd te janken dan boven de pot pfff...
Storm1987 schreef:Ik kan vrijdag 11 september, 18 september en vrijdag 25 september.
Ik ben gewoon 3 vrijdagen vrij :shock: komt nooit voor.
Vind overigens wel dat we Kim ook uit moeten nodigen, toch?? Ze hoort er wel bij :mrgreen:
struffle schreef:mrij postbank zit bij ons in het postkantoor, dus vandaar 😉
struffle schreef:oh en anne moet ook mee toch? die is de topic leider notabene haha!
Mrij schreef:struffle schreef:mrij postbank zit bij ons in het postkantoor, dus vandaar 😉
Ohhh vandaar!! Ik wou al zeggen, ik ga ook niet pas naar de bakker als de slager open is!! 😂 😂
struffle schreef:Mrij schreef:struffle schreef:mrij postbank zit bij ons in het postkantoor, dus vandaar 😉
Ohhh vandaar!! Ik wou al zeggen, ik ga ook niet pas naar de bakker als de slager open is!! 😂 😂
whahahahah dat vind ik nou juist weer wat voor jou :D
becky88 schreef:nou ik kan het zowiezo nie zo superlaat maken ik moet daarna nog dik 2 uur rijden :oops:
Mrij schreef:Ja dat kan... maar dan beginnen we wel weer heel laat, voor mij maakt amersfoort of utrecht niet zoveel verschil, utrecht is 9 minuten verder rijden ;)