MrijOud lidBerichten: 4.371Lid sinds: 28 mei 2009
Hallo, waar is idereen? Jullie moeten mij wel helpen om een spammer te worden!! Dit kan natuurlijk niet he... :roll:
becky88 schreef:joehoeeeeeeeeeeeeeeee hier ben ik!!!
becky88 schreef:nou zeg.........dan ga ik toch weer :(
Storm1987 schreef:ik ben hier hoor! ben ook direct weer weg.
Ik word toch lekker eerder een spammer dan jullie 😛 nog 25 beirchtjes te gaan haha
becky88 schreef:nou tjop tjop storm spammen die handel hahahah
struffle schreef:hoe kan het dat ik zover achterloop met berichtjes op jullie?
spammen jullie ook in andere topics ofzo?
becky88 schreef:jij bent toch 4 weken weggeweest ;)
Lunanoa schreef:hahahahahaha heerlijk. Heb me doodgelachen om die gesprekken van jullie 😛
Storm: Yeahoe! Je hebt het op hyves durven te zetten!
Hier geen ongi maar wel cervix slijm. Misschien sla ik wel een cycles over of is mijn ei überlaat. Zo maar een ovulatie-test! Snap er geen f*ck van! Voel me nu wel wat misselijk maar heb dat supervaak de laatste maanden, misschien praat ik het mezelf wel aan! Heb ook één keer in de ochtend gekotst één of twee dagen na mijn eisprong. Weet niet meer wie het vroeg, volgens mij Struffle. Maarja ik weet niet wat hier aan de hand is... 3 dagen overtijd, gedver. Wel pukkels overal inmiddels, dus wie weet is alles nog in aantocht 😛
Verder veel moe, maar dat is waarschijnlijk omdat ik niks uitvoer & alleen maar uitslaap elke dag :P
becky88 schreef:ohja trouwens volges mij komt me ongi er echt wel aan binnen nu en een week want heb weer pukkels op me kont die heb ik altijd voor me ongi.......
Lunanoa schreef:Hmnee, maar mn vriend en ik hebben besloten het een week af te wachten & dan zien we wel weer verder met een test of een bezoekje aan dokter!
Vandaag lekker samen gefantaseert over de kinderkamer, de kinderwagen, de kadootjes die je krijgt... Spannend!
Of dat je van die zaadcadeau's krijgt 😛 Verschrikkelijk. Zo'n ongelofelijk lelijk gebreid pakje ofzo 😛
Hier niet echt plannen, heb de hele week vrij & zal proberen de goede huisvrouw uit te hangen & mijn vriend niet teleur te stellen hahaha
becky88 schreef:hahaha ja is niet bepaald charmant pukkels op me kont maarja weet wel dat me ongi eraan komt 😃 😃 :D
becky88 schreef:ik ook normaal niet alleen voor me ongi op me reet hahaha
Lunanoa schreef:hahaha.
Ik hou ook niet echt van dat soort kleertjes. Voor meisjes vind ik van die leuke hema pakjes, oilily printjes e.d. erg leuk. Voor jongens streepjes of van die échte stoere dingen!
Al zijn die lekkere zachte pakjes van de hema de eerste maanden wel heel fijn om te dragen denk ik!
Ik hou ook niet van die kleren met beertjes erop enzo :oops: Maar als je zoiets krijgt draag je het natuurlijk wel! Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken natuurlijk :?
Gelukkig weet iedereen heel goed hoe precies ik ben & wat mijn smaken zijn hahaha.
Ik begin trouwens krampjes te voelen, heel licht. Ik hoop dat mn ongesteldheid eraan komt! Dan kunnen we door naar de volgende ronde & dan eindelijk raak schieten......
Fams schreef:Hihi...
Wat meer over mezelf...
Ik werk nu 3 jaar bij een zorg instelling voor verstandelijk gehandicapten. Op een groep met 4 vrouwen en 4 mannen.
Paar maanden geleden geslaagd voor mijn opleiding SPW.
Ik ken mijn man sinds 4 november 2005 en we zijn op 27-06-2008 getrouwd.
Het kriebelt bij ons al een tijdje maar we hebben dus pas net de beslissing genomen om te stoppen met de pil.
En natuurlijk willen we dat nu ook zo snel mogelijk... ;)
struffle schreef:wat kletsen jullie hier weer gezellig meiden!!
soww ik ben weer beetje misselijk... het komt steeds de kop opsteken. Ben ook nog steds moe, maar moet ff eten halen en daarna koken (ga preitaartjes met kip maken) voor mn ventje.
en ik heb t koud... :?
nou ik ga even bmn spaarvarken aan gort slaan, want anders kan ik niet afrekenen :D
struffle schreef:
idd veel meiden uit die richting! Allemaal lekker sociaal haha ;)
becky88 schreef:hahaha nou ik ben ook zo vergeetachtig als de pest hoor :oops:
struffle schreef:whahaahaha jij bent altijd mijn zonnestraaltje op de regenachtige dag marij 😉
*krijgt spontaan kotsneigingen*
maarrreeeh ik zit in de sociale wetenschappen dus ik ben zegmaar hoogbegaafd op sociaal gebied whahahahaha!!!
tssk... waardeloze spammer...
struffle schreef:
tssk... waardeloze spammer...
Lunanoa schreef:Fams, ik klik ook de hele dag op F5, dan vernieuwt 'ie ook 😛
Mijn mannetje is juist übernuchter. Als ik zeg: Ik ben nog niet ongesteld & ik heb geen krampen, is het: Wacht nou eerst maar een week af, en niet steeds testen doen want je maakt jezelf gek.
Maar ben wel bij dat 'ie dat zegt want anders word ik hardstikke gek en sta ik om het kwartier te testen :P
Mrij schreef:
Lunanoa, thnx voor de tip over F5, dat wist ik niet eens ;)
struffle schreef:biaaaaaaaaaaaaaaaaaatch!!
ik vind dat wel een leuk koosnaampje moppie, die houden we erin :twisted:
struffle schreef:Mrij schreef:
Lunanoa, thnx voor de tip over F5, dat wist ik niet eens ;)
woehahahhahaah doos!!!
becky88 schreef:nou nou nou dames moet ik hier even voor scheidsrechter gaan spelen hahaha
mrij jij terug in jou hoek en struffle jij in jou hoek
:lol:
Fams schreef:Ik ben hier als nieuweling natuurlijk weer helemaal niet op de hoogte...
Hoe oud zijn jullie en wat doen jullie?
:?: :roll: :?: