becky88 schreef:ennuh mrij af zit en bibber he!!! denk eraan anders moet ik je eens aan die oortjes van je trekken
Hahaha ik heb het door.. ik hou me al stil 😉
becky88 schreef:ennuh mrij af zit en bibber he!!! denk eraan anders moet ik je eens aan die oortjes van je trekken
struffle schreef:becky88 schreef:ennuh mrij af zit en bibber he!!! denk eraan anders moet ik je eens aan die oortjes van je trekken
zeg maar gerust zeiloren hoor... ik bedoel je kan beter het beestje bij de naam noemen toch?
becky88 schreef:ohja sorry dacht dat niemand anders hier wist van die dombo oren van mrij ;)
becky88 schreef:hahahahahaa mrij dat wil ik nog wel eens zien 😛 jij weet niet waar mijn bed slaapt
hahhaah struffle ik zie het al helemaal voor me mrij op zó'n verhoging met der neus in de lucht zo van kijk mij eens
Mrij schreef:becky88 schreef:hahahahahaa mrij dat wil ik nog wel eens zien 😛 jij weet niet waar mijn bed slaapt
hahhaah struffle ik zie het al helemaal voor me mrij op zó'n verhoging met der neus in de lucht zo van kijk mij eens
Ikke jou wel vinden... jij oppassen!!
Mrij schreef:Struffle, hahahahah ik lig ook helemaal dubbel hier!!
Hahahah mij op een stoel zetten en de hele dag kijken, weet je dat je zelfs dan al kan lachen.. ik hoef die scheur niet eens open te trekken 😉 ;)
becky88 schreef:hahaha dan zetten we een bordje erneer en dan krijgen we er misschien ook nog wel geld voor struffle dan denken ze och die arme meiden daar zullen ze geen subsidie krijgen voor die gek daar op die stoel
struffle schreef:Mrij schreef:Struffle, hahahahah ik lig ook helemaal dubbel hier!!
Hahahah mij op een stoel zetten en de hele dag kijken, weet je dat je zelfs dan al kan lachen.. ik hoef die scheur niet eens open te trekken 😉 ;)
duh... daT WAS OOK DE OPZET..
becky88 schreef:nee mrij ik bedoelde subsidie voor jou als jij daar op die verhoging zit :?
becky88 schreef:nee mrij ik bedoelde subsidie voor jou als jij daar op die verhoging zit :?
Lunanoa schreef:Sterkte, ik zie je al staan, je 5 centjes uit te tellen.. Een dikke vette geërgerde rij achter je, in elkaars oren fluisterend :P
mayella schreef:Goedemiddag dames 😉
Wat weer een gezellige 'spammer' strijd 😛 Ben ik het al, of bijna??? 😂
Fams, welkom hier!!
Ook van deze kant korte samenvatting.. Mijn naam is Mayella ben 22 jaar oud en woon in de mooiste provincie van Nederland, Drenthe 😉 Ben in november 4 jaar samen met mn moppie. Hij wordt woensdag 22. We wonen in oktober 2 jaar samen.
ik werk in de woonbegeleiding bij mensen met Niet Aangeboren Hersenletsel, voor 20 uur in de week.
Hier is de 😈 bijna weer vertrokken. Eerste 2 dagen waren heftig maar gisteren en vandaag stelt niets voor. En ook netjes 4 dagen net als voor mn mk.. 😃
Liefs mayella
struffle schreef:Lunanoa schreef:Sterkte, ik zie je al staan, je 5 centjes uit te tellen.. Een dikke vette geërgerde rij achter je, in elkaars oren fluisterend :P
aaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahaa jullie zijn geniaal!! Ik moet echt zo hard lachen hier 😃 Maar het is zelfs nog erger, heb veel 1 en 2 centen maar die kan je nergens kwijt haha! Ben wel zo erg dat ik het anders zou doen. Doen die kutklanten ook bij ons, stelletje lapzwansen.
mayella schreef:mayella schreef:Goedemiddag dames 😉
Fams, welkom hier!!
Ook van deze kant korte samenvatting.. Mijn naam is Mayella ben 22 jaar oud en woon in de mooiste provincie van Nederland, Drenthe 😉 Ben in november 4 jaar samen met mn moppie. Hij wordt woensdag 22. We wonen in oktober 2 jaar samen.
ik werk in de woonbegeleiding bij mensen met Niet Aangeboren Hersenletsel, voor 20 uur in de week.
Hier is de 😈 bijna weer vertrokken. Eerste 2 dagen waren heftig maar gisteren en vandaag stelt niets voor. En ook netjes 4 dagen net als voor mn mk.. 😃
Liefs mayella
WOW nog 90 berichtjes of na deze 89... pfff ben nog lang geen spammer... :cry:
becky88 schreef:ik zie struffle al staan 1, 2, 3,4, 5 uhhh ben ik er al nee nog 5 euro hahaha
Mrij schreef:mayella schreef:mayella schreef:Goedemiddag dames 😉
Fams, welkom hier!!
Liefs mayella
Ik heb er vandaag ook al 80 getypt (schaam me dood nu ik het zeg) dusss er is hoop ;)
Mrij schreef:mayella schreef:mayella schreef:Goedemiddag dames 😉
Fams, welkom hier!!
Liefs mayella
Ik heb er vandaag ook al 80 getypt (schaam me dood nu ik het zeg) dusss er is hoop ;)
Fams schreef:Hey Mayella,
Bedankt voor je toelichting...
Leuk om ook met jou te kunnen kletsen..
Ben je al lang bezig?
Lunanoa schreef:Oké, leuke naam! Je hoort 'm hier veel! Als mijn broertje een meisje zou zijn geweest zou hij ook zo heten!
Het lijkt nu zoveel omdat je je er waarschijnlijk meer mee bezig houdt. De kans dat je in de eerste weken een miskraam kan krijgen is heel groot. Het hoeft natuurlijk niet & iedereen duimt natuurlijk ook dat het niemand overkomt.
Soms is het maar beter, vaak is er iets mis met het kindje.
Mayella, hoe gaat het nou met je?
Lunanoa schreef:O, trouwens ik ben over 3 berichten SPAMMER mhoehahahahahaahahahahaaaaaaaa 🤓
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Lunanoa schreef:Oké, mooizo Mayella! Ik hoop dat het snel weer raak is. Hoeveelste ronde was het toen je positief testte?
Ik doe mn best zwanger te zijn 😛 Maar het werkt niet echt geloof ik....
Lunanoa schreef:5 rondes is mooi ja! Ondanks je mooie cycles, voel je je wel goed? Ben je erg depri?
Weet van mezelf dat ik pas een aantal maanden later kwam. Toen knalde ik uitelkaar toen ik WEER ongesteld werd. Heb veel gehuild bij mn moeder & vriend.
Lunanoa schreef:SPAMMER
Lunanoa schreef:ben ik er weer, ben jij weer weg.....
Wat eten jullie allemaal vroeg? Nu al aan de kook? 😛
Toch maar niet bed verschonen, das een project voor morgen! De waslijn hangt al vol!
Ik voel me beroerd & heb steken rechtsonder in mn buik.
Mrij schreef:Lunanoa schreef:SPAMMER
Jaaaa gefeliciteerd, das een mijlpaal in je leven natuurlijk!! Ik zou zeggen drink er 1 op.. dit gebeurt je maar 1 x natuurlijk ;)
mayella schreef:Lunanoa schreef:5 rondes is mooi ja! Ondanks je mooie cycles, voel je je wel goed? Ben je erg depri?
Weet van mezelf dat ik pas een aantal maanden later kwam. Toen knalde ik uitelkaar toen ik WEER ongesteld werd. Heb veel gehuild bij mn moeder & vriend.
Ik heb t 1,5 week terug heel heftig gehad.. Op de camping, veel kids.. Hadden dag op t broertje van mn mannetje gepast, die is 11..
Dus gewoon heftig dagje, en savonds storte ik in...
Mar toen ik ongi werd was ik blij, opgelucht.. Meer zo van, alles werkt weer..
Ik ga nu echt ffies de was doen 😉 MEVROUW SPAMMER :lol:
Lunanoa schreef:Thanks man! Inmiddels schenk ik de rose in 😛
Nee moet maar niet.. Nog niet ongesteld, al heb ik dit weekend nog wel wat drankjes genuttigd. Nouja geen positieve test is niet zwanger lijkt mij... En dat betekent dat de alcohol nog steeds mag 😃
Kodak momentje dit, dit gaat het fotoboek in...Mrij schreef:Lunanoa schreef:SPAMMER
Jaaaa gefeliciteerd, das een mijlpaal in je leven natuurlijk!! Ik zou zeggen drink er 1 op.. dit gebeurt je maar 1 x natuurlijk ;)
Lunanoa schreef:Das wel fijn idd.
Wij zijn echt van het vrije leventje, we zien wel wat we eten. Soms is het half 8 nog van: Shit we hebben nog niet gegeten. Heel slecht eigenlijk.
Maar ik vind het heerlijk nergens aan vast te zitten en teveel te plannen.
Straks als de kleine er is zullen we wel meer regelmaat in het eten krijgen hoor. En natuurlijk veel gezonder eten! Dat zelfs al als ik zwanger ben. Meer groenten iig.
Maar dat vrije zal wel blijven. Het lijkt me heerlijk om gewoon te doen wat je wilt, de kleine mee. Flesjes mee, de luiertas & huppakee :)
Lunanoa schreef:mhoehahahahaha 😛
Ja, ik ga vast oefenen: Kleinkinderen, vroeger..... toen ik 800 berichten had.... 🤓 Dat waren nog eens goeie tijden. Oma als SPAMMER, een mijlpaal in mijn leven! etc. etc.
Mijn mannetje weet niet eens dat ik op het forum zit, of misschien ook wel. Heb wel eens tussen neus en lippen door verteld dat ik hier allemaal dingen kan vragen als ik twijfel enzo 😛 hahahaha Hij verklaard me namelijk ook voor gek & dan gaat hij me pesten 😛
Heb vaak gewoon hyves ervoor & dat klik ook aan als hij komt. Wat erg eigenlijk, dat ik dit probeer te verbergen. Agh, ik weet zeker dat hij het niet leuk vind als ik er met "vreemden" over praat dus ik houd het lekker iets voormezelf....
struffle schreef:oeh rose, daar heb ik ook wel zin in! of witbier! ik durf in dit stadium alleen echt niet te drinken...
Mrij schreef:En als je iets kwijt wilt.. we zijn er voor je he!!!