Storm1987 schreef: Potverdikkeme, ik had op goed nieuw gehoopt Sylvia.... maar ook jouw gevoelens werden bevestigd 😞 Dat is echt niet tof zeg, wat vind ik dit vervelend voor je. Wat is dat toch met die clomid. dit is toch niet normaal....
Vind het zo knap van jullie dat jullie ondanks alles zo positief blijven, ik zou de ogen uit mijn kop janken. Dat deed ik al toen ik de 2e keer na mijn miskraam weer ongesteld werd. Toen dacht ik al dat het nooit meer ging lukken. En als ik daar nu aan terug denk kan ik mezelf wel voor mijn kop schieten voor mijn egoisme.
Ik jank ook heel veel hoor Storm. Snap ook niet waarom ons dit overkomt. We zullen zo goed voor de kleine zijn, maar het lijkt nu alsof het ons niet is gegund.
Ik huil echt onwijs VEEL!!! Gisteravond ben ik huilend in slaap gevallen bij Steph. Gelukkig heb ik een mannetje die het toch wel wat positiever bekijkt als mij. En we moeten toch doorgaan i.p.v. er stil bij blijven staan!
Vechten voor je droom, dat heeft mijn mams me geleerd!!!
@ Wendyl, jeetje wat balen meid, maar wat STorm zegt durfe ik niet te zeggen. Ik blijf voor je hopen hoor meissie!
@ Struffle, mooi zijn die afleveringen he! Ik was zo blij toen Diana en Jeroen toch bij de allerlaatste poging zwanger raakte! Je kan op de Babyboomsite zien hoe hun kindjes er nu uitzien :)!!!