sylvia: wat K*T dat de clomid bij jou ook niet aangeslagen is!!!!
wendyl: ik duim voor je dat alles goed is!!
hier nog altijd geen ongi zit nu op dag 46 :?
becky88Oud lidBerichten: 2.166Lid sinds: 1 januari 2005
becky88 schreef:2e ronde...
Babii schreef:Als mijn menstruatie niet 4x was opgewekt zat ik nu op 152 dagen :roll:
Zelfs ondanks de Clomid komt me lichaam niet op gang :(
Peet schreef:Vanaf wanneer geven ze je dat middel? Dat wekt een eisprong op is het niet?! Ik was niet van plan om een jaar te gaan wachten op een menstruatie.. Of heb ik geen keus? Mijn HA is wel een snelle met doorsturen.. Dus isschien heb ik geluk .. Niet dat ik nu al wil gaan hoor.. Maar als ik op zon 100 dagen zit denk ik echt wel..
Peet schreef:AL?!! Ik vind dat nog vrij lang :oops:
Peet schreef:Hee becky! Hier ag 44 ook nog niks.. Zondag idd weer opnieuw testen! De 5e zwangerschap in familie/vriendekring is gemeld... Dus ik zit in de chit 😞 IK WIL OOK ZEKERHEID.. Of een normale cyclus van een dag of 30.. Waarom hebben alle vrouwen dat niet gewoon!??!!
becky88 schreef:ja mijn mannetje moet na vandaag nog 1 dag werken en dan heeft ie 2 weken vrij 😃 😃 :D
Babii schreef:becky88 schreef:ja mijn mannetje moet na vandaag nog 1 dag werken en dan heeft ie 2 weken vrij 😃 :D :D
Heb ie toch maar ze overwerkuren opgenomen voor vrijdag :P
Peet schreef:Nee dat is het dus heb nog helemaal GEEN bloeding gehad... Maar zal er hier verder niet over doorzeuren ;)
Peet schreef:Nee dat is het dus heb nog helemaal GEEN bloeding gehad... Maar zal er hier verder niet over doorzeuren ;)
sylvia22 schreef:kim, ik heb ook de bijwerkingen van clomid, terwijl het niet aanslaat.. ik verlies veel slijm, pukkels.. enz heb zelfs last van oprispingen ohja en diaree :oops:
Peet schreef:Ik ben gewoon zoo mega emotioneel.. kan er maar niet overuit.. En niemand die me helpen kan ...:( Had ik maar een privekliniek... Die konden dan alles lekker controleren 😉 En och we hebben ook wel tijd zat.. Maar mn hersentjes zijn aan het doordraaien gegaan toen mijn menneke een aantal weken gelden zei dat ik met de pil moest stoppen... :D
Babii schreef:sylvia22 schreef:kim, ik heb ook de bijwerkingen van clomid, terwijl het niet aanslaat.. ik verlies veel slijm, pukkels.. enz heb zelfs last van oprispingen ohja en diaree :oops:
Dat heb ik nu al de verdomde ochtend 😞 Moet je maar eens kijken wat de bijwerkingen van spuiten zijn :|Pukkels heb ik deze ronde NIET! Waarschijnlijk omdat het niet aanslaat! Sterker nog ze zijn verdwenen :roll: :?:
Storm1987 schreef: Had gewoon heel de middag geen internet. Net de telfort lijn gebeld en ze hebben het een en het ander veranderd en nu moet ik minder problemen hebben met de verbinding. Laten we het hopen!!
Nog iets, niet alle vrouwen hoeven te ontpillen hoor. Ik had na 7 jaar pilgebruik weer direct een keurige cyclus van 28 tot 30 dagen. De eerste maanden was hij wat vaker 30 dagen, maar daarna werd het al heel snel 28. Het is dus niet zo dat iedereen moet ontpillen.
Net samen met een van mijn 2 zwangere vriendinnen naar de baby super store geweest. We hebben ons ogen weer uitgekeken. Een kinderwagen uitzoeken wordt nog killing.... hij moet praktisch zijn, makkelijk opvouwbaar, grote wagenbak, lichtgewicht zijn, en een 3 wieler. Ook moet hij wanneer hij omgezet wordt naar een buggy er nog leuk uit zien. Een leuke frisse kleur zou ook leuk, zijn, wil het liefst een oranje. Ik wilde voor de Maxi cosi mura 3 gaan. Maar wanneer je die omzet tot wandelwagen is hij zoooooooo lelijk, dat zitje lijkt wel een autostoel. Ook vond ik hem erg groot en zwaar.
De Queenny Speedi staat nu nog open, maar daar hebben ze nog geen leuke kleuren van dus ik wacht op de nieuwe collectie. Dillema..... :roll:
Iemand nog wat leuks te vertellen???
Babii schreef:Maak je niet druk Peet 😊 Komt goed echt waar !!!! En als je echt over 2 maanden niet menstrueert, ga dan alvast naar je HA voor je verhaal :). Maar sommige vrouwen die net van de pil zijn worden pas na 6 maanden ongesteld, de ander gelijk en de ander weer na 2 maanden ofzo....
Storm1987 schreef: Bugaboo is wel mooi vind ik, mooie frisse kleuren hip model. Alleen hij is echt veel te laag voor mijn vriend en mij. Die wagenbak komt bij mijn vriend tot zijn knieen haha 😂
Syl wanneer mag jij nu weer terug naar de gyn? Want geloof dat ik dat even gemist heb.
Peet schreef:Ik wil ook een bugaboo!! Maar vind hem erg duur............ :(
Storm1987 schreef:ach joh je hebt vast wel lieve (schoon)ouders die dit tegen die tijd voor je willen bekostigen. 😉
Zowel mijn schoonouders als mijn eigen ouders willen de kinderwagen betalen.
I know Kim, maar soms word hier net gedaan ofdat ELKE vrouw moet ontpillen en of het niet mogelijk is dat je gelijk zwanger bent na het stoppen van de pil. En dat is gewoon niet waar! Er zijn mensen die direct zwanger worden maar er zijn ook vrouwen bij wie het een aantal maanden duurt voor zij een normale cyclus hebben.
Er zijn zelfs vrouwen die na 1x pil vergeten zwanger zijn 😉 dat geluk heb ik nooit gehad. Dit terwijl ik mijn pil zo vaak vergeten ben. Hierdoor dacht ik ook dat zwanger worden bij mij niet heel gemakkelijk zou gaan, hihi.
Babii schreef:Beige is ook mooi! Kan zowel in de zomer als in de winter :D
Lunanoa schreef:hahahahahaahahahahahahahha IEDEREEN vindt de Stokke lelijk hahaha. Ik vind m werkelijkwaar GEWELDIG 😃
Ik vind de Bugaboo heel erg lelijk, zo'n vierkant ding & altijd als ik mensen er mee zien lopen is het zo'n verkleurd ding, door de zon helemaal faal geworden. En van die rare wieletjes 😛
Bij mijn oppaskindje hebben ze een Maxi Cosi kinderwagen, gewoon zwart. Hij is vrij breed vind ik zelf en heb ondervonden dat dat heeeeeel vervelend kan zijn. Wil daarom een lichte, smalle en ja, een compacte dus 😛 Ook wil ik van die haakjes waar je je tasjes aan kan hangen als je aan het winkelen bent :oops:
IKWILIKWILIKWIL 😛
Voor de kinderkamer ben ik al aan het schilderen, de kamer moest zoiezo nog geschilderd dus ik kan het beter meteen goed doen dan 😃 Ben bezig met één camel wand en de rest gewoon gebroken wit. Wil dan ook gebroken wit meubeltjes & boven het bedje een camel klamboe of iets van een sluier ding..
Misschien dat ik wel kroontjes schilder op de meubeltjes met de zelfde camel kleur als op de wand, of naturel vind ik ook wel mooi 😛
Voor de rest wil ik verschillende schelpen dingen erin toevoegen. Heb een paar praaaaaaaaaaaaachtige schelpen-mobiels. Écht heeel mooi.
Heb er nu al zin in :oops:
De box weet ik nog niet, we hebben teakhout in combinatie met een bruine bank en lamp e.d.
Lunanoa schreef:hihi ja doe ik! Maar dan moet ik eerst zwanger raken hahahaha 😛 Kan nu alleen nog maar de muren verven!
Toen ik net zwanger was heb ik een klein ecru mutsje gekocht met een kroontje erop. Heb het nogsteeds in het laatje van mijn nachtkastje liggen.... Zo schattig... :oops:
Peet schreef:Heb ook last van wit slijm! Wat zou het toch kunnen zijn!!?
Lunanoa schreef:Kan zijn dat jullie eisprong eraan zit te komen. Even googlen, het heet "Cervix slijm".
Lunanoa schreef:Mn moeder kwam vanmiddag met de tip toch naar dokter te gaan. Wat ik ook wel van plan was, volgende maand. Mijn moeder vertelde dat mijn opa & oma van vaders kant altijd erg moeilijk zwanger hebben kunnen raken en heel wat miskramen hebben gehad. Dat wat ze had was alleen erfelijk op dochters dus mijn tante heeft het ook, ze hebben wel twee gezonde kids maar ook met heel veel moeite en heel veel miskramen...
Mijn oma heeft wel verteld dat het op een zoon niet door wordt gegeven, ook niet als die een dochter krijgt maarja.. je weet het nooit 😖
Word er wel wat onzeker van..
Nouja, Kim als ik hoor wat jij doormaakt & wat voor kansen je nog hebt, dan houd ik zeker hoop 😃 Er zijn zoveel mogelijkheden, ook al is het heel zwaar en moeilijk, het zijn prachtige kansen.
Hij heeft idd geen mand onder, de Stokke maar wel een tas die je op dat pootje kan leunen, waar meer ik kan als een mand & de tas kan dicht dus zit lekker vast! :D
Lunanoa schreef:Bedankt voor je positieve woorden Kim, je bent ook zo'n lieve schat! Zou leuk zijn als we samen zwanger werden, lekker samen over onze kwaaltjes kwekken 😛
Vanochtend dus negatief getest. Ik test altijd in mijn ééntje omdat de tegenslag dan op één of andere manier lichter is. Het nu met mn vriendlief getest & ik barste dan ook in tranen uit. Mn schatje heeft me gelukkig heel lief getroost.
Daarna zijn we naar de meubelzaak geweest. We moesten kiezen tussen een teakhouten eettafel of een teakhouten dressoirkastje waar ik helemaal verliefd op was, ook met mandjes erin... Ik mocht kiezen! HOE LIEF 😃 Morgen komt ons nieuwe kastje, hij was fix afgeprijst want het was een showmodel! Lief he :oops: Ben zo blij dattie vrij was & me lekker heeft vermaakt vandaag, dan denk je overal veel minder aan.
Daarna even langs mn moeder geweest, was erg gezellig. Ze heeft bloedgeprikt vandeweek & het is even afwachten op de uitslag. Het bultje was groter geworden. Mijn moeder krijgt de prikpil omdat ze altijd alst heeft van depressiviteit als ze ongesteld wordt. Ze heeft ook altijd postnetale depressies gehad en is meerdere malen op psychische afdelingen opgenomen. ( even korte uitleg van waarom de prikpil :p) Maar het kan dus zijn dat ze hierdoor die bultjes krijgt. Ik hoop het maar..... Ben er best gespannen door eigenlijk. Misschien heeft die stress ook wel weer werking op mn cycles....
Wat een gedoe in mijn hoofd 😛 Maar het is zoooooooo lekker om je gedachten even van je af te schrijven!
Lunanoa schreef:Ja idd, maar wacht het tot maandag nog even af! Dan proberen we het nog een maandje, mocht ik ongesteld worden natuurlijk & als het dan niet lukt gaan we naar dokter.
Het is natuurlijk een ander verhaal als ik niet ongesteld word 😛
Maar ben na mijn miskraam nooit gecheckt vanbinnen, hebben jullie dat wel gehad?
En als je zwanger bent, moet je dan bloedprikken voor bevestiging van je zwangerschap? Vroeg ik me af.... Of wacht je gewoon op de echo? :p
Babii schreef:Nouuuuuu dat duurt nog wel ffies bij mij 😛 als me menstruatie opgewekt moet worden....
As dinsdag naar de gyn, als ik dus een menstruatie moet opwekken haal ik gelijk de medicijnen.
Dan 10 dagen 3 pillen weer en na 5 dagen ongesteld = al 15 dagen. En daarna pas spuiten net zolang tot er een ei is. Soms komt je ei pas op CD30.
Maaarrrr heb het ervoor over... En nu maar hopen dat Steph dan de eerste ronde raak schiet, anders moet ik nog langer wachten 😛
Sorry voor me gezeur hoor :oops: Was zeker wel lekker rustig zonder me gezeur ;)
Babii schreef:Nee hoor Sylvia, niet elke vrouw heeft cervixslijm. Heb het zelf ook niet gehad toen ik even gestopt was met de pil.
Me cyclus was toen exact 3 rondes 28 dagen. Daarna de prikpil, maar in die tijd geen cervixslijm gehad.
Het is niet erg als je het niet hebt. Sommige vrouwen worden alleen natter, de ander heeft witte afscheiding en de ander meterslange draad :P