sylvia22 schreef:pfff mijn vakantie zit er weer op... ik mag weer werken vanmiddag/vanavond, moet ik altijd weer even wennen :oops:
Gaat snel he! Alijd weer wennen ja, mn vriend heeft er dit keer ook flink moeite mee.
Heb echt even jullie advies nodig over iets heel anders...
Mn broertje is afgelopen vakantie ruim 3 weken op vakantie geweest met vrienden.
Helemaal naar zn zin gehad en daar een meisje leren kennen.
Hij is echt een super lief manneke, echt een stoere vent, doet alles wat god verboden heeft maar als je hm echt kent oooo zo lief. Echt een SCHAT!
Nou issie natuurlijk meteen naar dat meisje toegegaan, leuk weekend samen gehad etc , kortom heeelemaal verliefd!
Ik zag het gewoon aan hm, hij was nog nooit zo verliefd geweest.
Nou zag ik na dat weekend al op de hyves van dat meisje allerlei berichtjes van andere jongens staan, hee ik dacht dat jij mij zou bellen als je terug was van vakantie.
En,, schatje ik mis jou?
Ehm HUH??
Nou, niks tegen mn broertje gezegt ...
Gister heb ik hm aan de telefoon. Ze had gezegt dat ze er niet meer tegen kon, dat ze hm iedere dag wilde zien (kan natuurlijk niet want ze zitten beide op school en wonen een eindje uit elkaar) en hem zo miste dat ze dat niet aankon.
Bleehk wat een bulshit en mn broertje zei ook, ik leg me er niet zomaar bij neer... we vinden er wel een oplossing voor!
Gelukkig ging ik gister dus richting die kant en zag ik mijn broertje helemaal in tranen, super verdrietig op zn kamer.
Hij is echt wel heel erg verliefd op dat meisje (hoe jong ze ook zijn, toch doet ht zeer)
Nou blijkt dat dat meisje gewoon al de volgende heeft, ook allemaal op haar hyves te lezen enzo.
Ik ben zo boos en vind ht zooo sneu voor mn broertje.
Ik heb de neiging om dr een berichtje te sturen, zo kun je toch niet met iemand omgaan.
Is dat verstandig? Ik wil haar echt even zeggen dat je zo niet met iemand om kan gaan, mn broertje is dr echt kapot van.
Het zal niks oplossen, hoeft ook niet , maar ik moet dat eigk echt kwijt!