precies! en natuurlijk zijn er ook kinderen en volwassenen die het écht hebben, maar ik denk dat momenteel de stempel adhd te snel gezet word.
Ik ga baby te huur kijken :mrgreen:
Storm1987Oud lidBerichten: 2.334Lid sinds: 1 januari 2005
Babii schreef:Ik dacht dat die veel korter bezig was joh :| Maar die is inderdaad zwanger 😊 Nu Sylvia nog 😉
En jullie natuurlijk 😂
Storm1987 schreef:pannenkoeken met goulash?? geef me een teiltje alsjeblieft
sylvia22 schreef:Babii schreef:Ik dacht dat die veel korter bezig was joh :| Maar die is inderdaad zwanger 😊 Nu Sylvia nog 😉
En jullie natuurlijk 😂
thanks.. maar vergeet jezelf niet! ;)
Babii schreef:sylvia22 schreef:Babii schreef:Ik dacht dat die veel korter bezig was joh :| Maar die is inderdaad zwanger 😊 Nu Sylvia nog 😉
En jullie natuurlijk 😂
thanks.. maar vergeet jezelf niet! ;)
Dat duurt nog wel ffies 😉 Als ik al lees dat iemand op CD16 zit met een eitje van pas 11 mm haha. En dan moet ik ook nog een menstruatie opwekken... Ben je weer 14 a 15 dagen verder...
Dus geduld moet ik hebben... :roll:
sylvia22 schreef:ik kwam een proefmonstertje tegen en dacht, wat is dat voor een geurtje? Dus ik heb het opgespoten en nu ruik ik heel sterk naar man :shock:
struffle schreef:sylvia22 schreef:ik kwam een proefmonstertje tegen en dacht, wat is dat voor een geurtje? Dus ik heb het opgespoten en nu ruik ik heel sterk naar man :shock:
hihi lekkaa hoor 😃
Kim, geduld is een schone zaak 😉 Intussen ben je daar al aardig in bedreven haha! Ik kan wel wat geduld van je gebruiken 😛
Ik zit erover te denken mn moeder uit te nodigen voor t eten vanavond. Misschien wordt t zowaar gezellig 😊 Kunnen we meteen onze nieuwe eethoek uitproberen met meedere mensen haha!
Storm1987 schreef:Heb je zo'n slechte band met je moeder dan sonja? 😞
baby te huur was geen fuck aan. Helaas 😉
Blegh ik moet zo nog gaan werken.
Storm1987 schreef:vind ik ook niet echt passend.
Ik wou dat er weer een nieuw seizoen van babyboom kwam! Dat vond ik toch zon heerlijk programma!!
Zouden jullie meedoen aan zon programma als babyboom??
Ik wou dat er weer een nieuw seizoen van babyboom kwam! Dat vond ik toch zon heerlijk programma!!
sylvia22 schreef:kim, hoe laat moet je morgen?
sylvia22 schreef:maar kim, als je gaat menstrueren dan heb je een eisprong gehad!
Babii schreef:sylvia22 schreef:maar kim, als je gaat menstrueren dan heb je een eisprong gehad!
sylvia22 schreef:het nu weer opnieuw begint en als we ons dan allemaal opgeven! wat erg gezellig dan!
Mrij schreef:Zo, ik ben weer wakker.. ´t is dat de wekker ging, anders kon ik zo nog een paar uur doorslapen :shock:
Haha jullie gaan meedoen aan babyboom? Nou zover krijg ik m´n mannetje echt niet hoor!! En het komt ook vast niet goed als ik met sommige van jullie in een uitzending zit 😂 😂
Ook ik ben er constant mee bezig of het bij ons wel zal lukken.. mensen die denken "we maken even een kindje" daar kan ik me vreselijk over opwinden, ik vind een kindje krijgen een enorm wonder!! En daarom zal ik ook enorm dankbaar zijn als het mij gegeven wordt!!
Ik hoop dat ik m'n eerste kindje mag krijgen als ik 23 ben.. en de tweede heb ik dan zo rond m'n 25ste toch wel weer in de planning, ongeveer 2 jaar er tussen lijkt me geweldig!!
Mrij schreef:Struffle, oh dat zijn geen fijne dingen.. hopen dat het niets ernstigs is...
Babii schreef:Sorry voor me gezeur, maar ik verga van de buikpijn! Wat een helse pijn 😢 😢 :cry:
jorina schreef:nou hier ook een vreemd telefoontje van vriendlief
ik moest bij zijn vader gaan koken en er was geen discussie mogelijk over de telefoon
zij hebben elektrisch en ik kan dus niet op elektrisch koken dat is iets waar je echt ff slag in moet krijgen wij koken op gas dat is veel beter te sturen als elektrisch
ik thuis gekomen van boodschappen doen en natuurlijk boos want zo praat je niet tegen mij dat doe je maar tegen je vrienden
nu voel ik me dus best wel schuldig want het bleek dat zijn moeder al de hele dag in het ziekenhuis zat omdat zijn opa die zijn heup gebroken had ineens in een coma geraakt was
hij was eigelijk al sinds die heupopperatie raar en warrig en ging ineens heel oud eruit zien maar dat kwam volgens de verpleegsters door de narcose en dat moest met een week zeker weer over zijn nou mooi niet dus we zijn nu bijna 4 wkn verder
hij is donderdad door een ct scan geweest daar was niets op te zien
we zijn zaterdag nog bij hem geweest toen was er eigelijk weinig veranderd maar nu zomaar plotseling in een coma en zijn we eigelijk aan het wachten op het verlossende telefoontje of eigelijk natuurlijk meer het verdrietige telefoontje want je gaat het ziekenhuis in voor een heupoperatie en komt het ziekenhuis uit in een kist en dat is volgens mij niet echt de bedoeling
ik ben al 5 jaar samen met jan maar heb hem 3 x zien hulen 1 x bij friends dat phoebe gaat trouwen en dat hij moest opbiechten aan mij dat ie door eenzaamheid (ik was weer s´avonds aan het werk ipv overdag)weer aan het gokken was en dat ie er heel veel spijt van had en dat ie me niet kwijt wilde blablabla en nu was dus de derde en dan breekt gewoon mijn hart zo´n grote man die breekt aan de telefoon moest spontaan zelf janken
zo ik hoop niet dat ik jullie verveel met mijn veel te lange verhaal maar ik heb iig wel ff mijn hart gelucht
jorina schreef:het is gewoon kut je voelt je dan zo machteloos want je kan niets doen
jan z´n oma had al gevraagd aan de artsen of ze er geen einde aan konden maken maar dat mocht niet omdat opa al in coma was en daar moet ie met zijn volle verstand bij zijn om zo´n beslissing te maken anders had het al over geweest
nu is het gewoon afwachten en dat voelt zo kut normaal zet ik het niet volledig maar nu wel want dit is gewoon hoe ik me voel
we hadden hem ook nog zo graag verteld dat ie nog een achterkleinkindje krijgt maar die tijd krijgen we waarschijnlijk niet meer :cry:
Babii schreef:Succes met je drukke tijd Storm :lol: