mamavandamian schreef:hahahahhahaha klinkt gezellig hoor gaan we doen maar dan wel als we allemaal zijn bevallen he 😉 (eerst maar eens zwanger zien te raken)
ik schreef dit terwijl jij al had geroepen als we allemaal straks bevallen zijn hihihihihi
en ja ik vind het wel een gemis ook voor damian want hij heeft maar 1 opa en oma (tel mijn biologische moeder dus niet mee)
Ik heb er toen der tijd na een fikse ruzie met mijn eigen moeder besloten om geen contact meer met haar te hebben. Riep altijd in het verleden al, als ik mijn moeder ooit een keer sla dan stop ik er echt mee. Heb namelijk wel vaker ruzie met mijn moeder gehad en echt niet om de kleinste dingetjes hoor waren best behoorlijke dingen zeg maar. De laatste keer is het toen ook giga mis gegaan dat is nu 3 jaar geleden okee 30 juli op de kop af hihihihihi en ik weet het nog als de dag van gisteren en als ik eraan terug denk dan gaan mijn haren weer recht overeind staan en voel ik weer die woede opkomen. Ben ook niet van plan om in de toekomst of wanneer dan ook weer contact met haar te krijgen want het bezorgd mij alleen maar stress en heel veel ergenis. Het jammere alleen ervan is dat mijn zusters het me duidelijk kwalijk nemen dat ik geen contact met haar wil want nu ziet ze haar kleinkind ook niet (dat scheelt want ze had toch al geen aandacht voor hem, ze was alleen maar bezig met haar zoon zijn kind) Het resultaat is dan ook wel dat ik nog maar 1 zusje zie en dat ook niet elke dag maar we mailen wel soms met elkaar het gaat wat stroefjes maar dat komt ook omdat zij contact heeft met haar moeder en niet met haar vader en ik weer andersom... En zo zie je maar weer ook al kom je uit een groot gezin (ouders hebben samen 5 kids, en vader met stiefmoeder ook nog eens 3) dat het helemaal niet altijd ooh zoo gezellig is Ik ben dus echt het buitenbeentje en dat komt dus ook omdat ik altijd zeg wat ik denk hihihihihihi Mijn stiefbroer en zus en natuurlijk mijn halfzusje zie ik wel regelmatig en heb daar ook meer mee dan mijn echte broers en zussen
tuurlijk zal ik in de toekomst ook wel aan damian vertellen dat hij nog een oma heeft maar dat hij haar alleen niet te zien krijgt omdat ik daar ruzie mee heb, ik zal nooit zeggen dat ze niet bestaat want dan krijg je helemaal rare dingen wat mijn jongste zusje dus heeft meegemaakt. Zij had verteld aan haar zoontje dat haar vader niet bestaat maar dat is gek als hij dan ineens wel voor je staat en zich voorsteld als ik ben je opa Vond het voor mijn vader nog erger dan voor dat kind Hij heeft 7 kleinkinderen en hij ziet er maar 1 😢