zal hem meteen op hyves zetten en mijn nod was gister
nu ga ik snel te werk
jorinaOud lidBerichten: 4.978Lid sinds: 27 mei 2009
mamavandamian schreef:Augustus
Linda......................................................2e kindje.................................1e ronde........................5 augustus
Daan......................................................2e kindje..................................2e ronde.................+/- 5 augustus
mamma_van_s.31 jaar............................2e kindje (S 4 mnd)...................2e ronde............... +/- 9 augustus
jorina...............26 jaar......N-Holland......2e kindje (Thomas 3 jaar).........6e ronde......................14 augustus
Peet.................27 jaar......Overijssel........2e kindje (Esmee 2 1/2 jr)........11e ronde....................16 augustus
Pff....................30 jaar.....Zuid-Holland...3e kindje (2 kids 8 jr en 2 jr)....2e ronde (officieel).+/- 17 augustus
Ilske.................31 jaar.....Brabant...........2e kindje (Tijn 3 jaar)................5e ronde................+/- 19 augustus
Saghiet.............26 jaar.....Overijssel........2e kindje (Mara 10 mnd)...........1e ronde ...............+/- 20 augustus
Lotty................32 jaar......Gelderland......2e kindje (Luca 19 mnd)...........10e ronde.....................22 augustus
Elin..................26 jaar......Overrijssel......2e kindje (Sven 13 mnd)............4e ronde.......................30 augustus
September
Duitsedog.......34 jaar.......Gelderland......2e kindje (Inge 4 jaar)...............7e ronde........................1 september
cin..................26 jaar.......Limburg..........2e kindje (Shirley 2 jaar)...........3e ronde.........................5 september
mvd................32 jaar...........................2e kindje(damian 3 1/2 jaar).......4e ronde........................10 september
Zwanger
Renee..............29 jaar......Limburg..........3e kindje(Sharon 8/Nieke2)......4e ronde.........ZWANGER......uitgerekend 24 maart 2010
Marielle1978...31 jaar......N-Brabant.......2e kindje (Maud).......................8e ronde.........ZWANGER......uitgerekend 10 april 2010
Michelle...........26 jaar......Groningen......2e kindje (Jurjan 8 mnd)...........4e ronde...........ZWANGER... uitgerekend...?...2010
jorina schreef:nou laat dat duimen maar zitten voordat ik weer allemaal blaren pleisters moet uitdelen
ik ben zwanger
Saghiet schreef:Ja, en ik als ex-roker kan eigenlijk wel goed snappen dat als je zo boos (terecht) op je moeder bent, en je de hele dag thuis zit door BI, dat je dan wel heel erg als een kat op het spek gebonden wordt! Of als verslaafde op de Camels, moet ik dat zeggen? Nee flauw. Ik bedoel echt serieus dat ik dat echt wel kan snappen. Veroordeling heb je dan ook echt van niemand nodig, je hebt het daar dan zelf al moeilijk genoeg mee.
11peet11 schreef:Ja, dat is ook zo!!!! Daarom doe ik ook zo weinig mogelijk van alles hoor!
Esmee heeft er helemaal geen last van. Rontgenfoto's maken vindt ze niet leuk, maar ja... dat is te overzien! Ze heeft het syndroom gelukkig in hele lichte mate, dus met uitzondering van de gesloten schedelnaden heeft ze geen symptomen.
Voor de 20weken echo moeten we wel naar het zh waar E ook onder behandeling staat, zodat ze kunnen zien of bij dit kindje de schedelnaden ook te vroeg gesloten zijn (is wel makkelijk om met de bevalling te weten.....)