amy-babyOud lidBerichten: 4.314Lid sinds: 27 oktober 2007
haha...ik maar denken dat mijn berichtje niet geplaatst was... :oops: sorry meiden. ben ff aan het spammen....haha.
amy-baby schreef:@ikkemikketje; ja dat ben ik wel met je eens hoor, alleen 2 jaar is wel heel lang. Ik hoop dat je 2e zwangerschap veeeeeel beter en sneller zal verlopen. ohja dat extraatje van die hormonen heb ik ook gehad, balen he? heb er zelfs een hartritmestoornissen aan over gehouden, die in een volgende zwangerschap heel heftig kunnen worden, ben er in mei dit jaar aan gehlopen maar is neit gelukt. Had bloedingen met 19 weken (ziekenhuis), hartitmestoornissen, vroeggeboorte. Ik hoop dat het nu beter zal gaan bij de 2e, maar je houdt er absoluut rekening mee.
Ohja vandaag getest......IK BEN ZWANGER!!!!!!! whaha zijn zo blij.......heb zelfs 2 testen gedaan maar allebei positief!!!!
amy-baby schreef:@ikkemikketje; ja dat ben ik wel met je eens hoor, alleen 2 jaar is wel heel lang. Ik hoop dat je 2e zwangerschap veeeeeel beter en sneller zal verlopen. ohja dat extraatje van die hormonen heb ik ook gehad, balen he? heb er zelfs een hartritmestoornissen aan over gehouden, die in een volgende zwangerschap heel heftig kunnen worden, ben er in mei dit jaar aan gehlopen maar is neit gelukt. Had bloedingen met 19 weken (ziekenhuis), hartitmestoornissen, vroeggeboorte. Ik hoop dat het nu beter zal gaan bij de 2e, maar je houdt er absoluut rekening mee.
Ohja vandaag getest......IK BEN ZWANGER!!!!!!! whaha zijn zo blij.......heb zelfs 2 testen gedaan maar allebei positief!!!!
amy-baby schreef:Helaas kan zo'n hcg bloedtest niet, want dat gaat mijn huisarts nooit doen, want ziet hier geen reden in. Ook al gaat het niet goed, kan er toch niets aan doen, toch? ik denk dat ik het wel gewoon aan kijk. gelukkig verhalen op internet gelezen van mensen die precies hetzelfde hadden, maar wel een gezond kindje op de wereld hebben gezet, dus wie weet....
Hebben het wel vandaag aan mijn zus verteld.....dus kan ik tenminste weer met iemand (een vrouw) erover praten...lucht toch wel op
ikkemikketje schreef:Zo, hier is mijn eisprong alweer voorbij!We hebben zo;n anderhalve dag vantevoren geklust...hoop dat dat genoeg is geweest.Ik had wel heel veel last van mijn eisprong zeg pfff...Heb er zeker een halve dag flinke krampen van gehad aan de linkerkant.Nu hopen dat het heeft aangeslaan.