mayella schreef:
Ik heb nadat ik het wist ook 2x seks gehad.. De eerste keer vond ik het niets aan.. :oops: En gisteren ging het wel weer wat beter.. Maar klaarkomen geeft zon kramp.. Doe ik maar even niet meer aan... :?
:oops: :oops: :oops: Ik heb dit ook. Daar kreeg ik echt daarna echt enorme kramp van. Vreemd zeg. Dacht al dat ik een rare was maar gelukkig toch niet 😉 meiden wat ben ik blij met dit topic!!
@ Naatje: Jeetje wat vervelend 😞 Bij mij begon mijn miskraam met licht helder rood bloedverlies, soms stopte het even. Een dag later leek het op een menstruatie. Ik heb geen buikpijn om buikkramp gehad. Pas nadat ik de vrucht heb verloren kreeg ik een dag later kramp, dit was van het inkrimpen van mijn baarmoeder.
Maar het hoeft niet te betekenen dat het mis gaat hoor. Zoals iemand hier al boven beschreef, in 50% van de gevallen is het niks! In het zwanger worden na een miskraam topic, zit Regina. Zij kreeg ineens een flinke bloeding tijdens haar 2de zwangerschap (eerste was mk). Ze heeft een week in onzekerheid moeten zitten maar uiteindelijk bleek alles prima in orde te zijn met de kleine en het hartje klopte gewoon!!
heeel heel heeel erg veel succes, ik ga heel erg voor je duimen. En als je echt niet meer vertrouwt, bel je verloskundige en zeg dat je nu direct een spoedecho wil. Zij kan een spoedecho regelen in het ziekenhuis en dan kan je direct terrecht. Is een soort eerste hulp voor zwangere vrouwen. Doen hoor!