claudia, lekker verlof!!!! Na maandag en dinsdag besef je het echt wel meid! Heerlijk dat je geen wekker hoeft te zetten om naar je werk te gaan. Ik vind het heerlijk in ieder geval! Lekker met mijn eigen dingetjes bezig zijn. Ben allemaal foto's aan het inplakken, denk dat ik daar straks niet aan toe kom, dus wil alles nu aan kant hebben. Vandaag begonnen met alle lakentjes en kleding van de baby te wassen. Morgen het kamertje poetsen, strijken en dan de kasten weer inruimen. Zijn gister nog naar de prenatal geweest voor de laatste spullen, we zijn er klaar voor!!! Dus wat dat betreft kan het wachten op de kleine beginnen. Spannend hoor! Manlief is inmiddels lekker aan zijn nieuwe baan begonnen, wel even wennen aan die andere tijden.. maar ik krijg een tevreden vent thuis en dat vind ik echt heel veel waard!!
Lekkere vakantie gehad dus susanna, jij zult inderdaad ook wel merken dat je verlof hebt als je man weer aan het werk gaat. En dank je voor je felicitatie, we hebben echt een geweldige dag gehad ja!
Lekker wennen Ilse, inderdaad in 1 keer 2 kindjes in huis. Echt een gezin meid! Kijk je al uit naar 24 september?! Leuk man! Ik ben benieuwd meiden of onze kindjes nu toch allemaal goed gaan liggen. Ik heb nog steeds het idee dat het aan het draaien is. Soms voel ik het hoofdje bovenin mijn buik en andere dagen juist weer niet. De laatste twee dagen is mijn buik behoorlijk gezakt. Kan nu weer een hand tussen mijn borsten en buik in leggen en dat was eerst maar 1 vinger. Het zal nu dus wel aan het zakken zijn. Heb nog geen steken ofzo verder. Merk wel dat mijn buik af en toe wat hard wordt, dat het samentrekt. Dat zal wel het oefenen van de baarmoeder zijn denk ik. Voelt niet echt fijn, lijkt me voor ukkie ook niet prettig. Hebben of krijgen jullie ook last van je rug? Heb echt een spierpijn gevoel in mijn rug. Weet dan ook niet hoe ik moet zitten of liggen. Heb dat nu voor de derde dag. Woensdag bij yoga maar even tips vragen. Waggelen doe ik gelukkig niet. Bij yoga hamerde ze er ook op dat als je waggelt je echt moet proberen je houding aan te passen, omdat het niet goed is voor je. Maar dat zal best moeilijk zijn denk ik.
Ik plaats nog even de link naar mijnalbum.nl, heb foto's van de babykamer gemaakt. Het hemeltje heeft mijn buurvrouw gemaakt, de schilderijtjes heb ik van mijn broer en schoonzus gekregen. Er staan twee leuke teksten in en knuffelbeestjes. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, vond het wel moeilijk fotograferen hoor, heb het geprobeerd vanuit verschillende hoeken.
http://www.mijnalbum.nl/Album=M8E6TTPTGoed meiden, een fijne dag vandaag. Ik ga weer even naar de was!! groetjes!!!