Suus, das de (meestal) buffelmozzerella. De goeie die je in een restaurant krijgt. Die in de supermarkt is wel gepasteuriseerd.
Lief dat je erom denkt ๐
NoaMOud lidBerichten: 3.077Lid sinds: 30 november 2008
Mar22 schreef:Nesteldrang...???.. Moet eerlijk bekennen dat ik er nog geen last van heb, meerdere onder ons? Zal bij mij wel komen wanneer we straks eenmaal in ons nieuwe huisje zitten denk ik..
Dames zou ik parcetamol mogen nemen? Heb nu die antibiotica, maar die slaat waarschijnlijk morgen pas aan, net vanmiddag begonnen.. En die pijn onder in de rug is echt niet fijn.. Weet niet of het tegelijk mag met antibiotica ??
NoaM schreef:Mar paracetamol mag gewoon hoor! Schijnt dat je er nog best wat van op een dag mag hebben. Ibuprofen mag weer niet.
susieq12 schreef:Mar22 schreef:Nesteldrang...???.. Moet eerlijk bekennen dat ik er nog geen last van heb, meerdere onder ons? Zal bij mij wel komen wanneer we straks eenmaal in ons nieuwe huisje zitten denk ik..
Dames zou ik parcetamol mogen nemen? Heb nu die antibiotica, maar die slaat waarschijnlijk morgen pas aan, net vanmiddag begonnen.. En die pijn onder in de rug is echt niet fijn.. Weet niet of het tegelijk mag met antibiotica ??
kweet niet mar, in principe mag je wel pcm maar weet niet of de combi AB, pcm en zwanger zijn de beste is.... kijk anders of je een avond apotheek kan bellen?
Mar22 schreef:Ja oranje is wel een knalkleur, en dus ook wel gedurfd ja.. Heb toevallig net de oranje klamboe besteld, dus oranje gordijnen worden het niet meer voor de babykamer, anders overheersd de oranje kleur wel heel erg, hihih...
http://www.kleurmijninterieur.nl/images/product/behang/strepen/35799-mi.jpg
Dit behang komt op 1 muur in de babykamer, kan er dus nog veel kleuren mee combineren in de babykamer.. Maar denk dat we de gordijnen nu maar neutraal houden...
Leuk behangetje ???
Susanna zal vast bij de nesteldrang horen dat je de woonkamer nu ook tip top in orde wilt hebben ! Kan het me ook voorstellen hoor!
Mar22 schreef:Maar dat behang kan voor beiden toch? Voor jongen of meid ?? Of vinden jullie het meer voor bepaald geslacht??
Suus-wil-mama-worden... schreef:Ik had er vooral veel moeite mee toen we net de 20-weke echo hadden gehad...
Maar nu heb ik het er niet meer zo moeilijk mee, over een week of 14 weet ik het!
Suus-wil-mama-worden... schreef:Oie Karinmonster.. sterkte met je dochter!
Ik hoop dat ze haar nog willen onderzoeken!
Heb gelezen dat ze het niet meer in de hand kunnen houden en gestopt zijn met testen en meteen Tamiflu voorschrijven...
Maar in jullie geval zou ik dan toch maar even aangeven HOE belangrijk het is om te weten of het mexicaanse griep betreft (vanwege je eigen situatie idd)!
Succes!
NoaM schreef:Dank je!!
Nou dat is gewoon echt niet voor te stellen. Ik ga denk ik maar eens een lijstje maken met wat we nog moeten regelen!
O.a.
- Geboortekaartjes.
- kamertje moet nog af.
- kleertjes/lakentjes enz wassen.
- erkennen.
- laatste spulletjes halen.
Hmm valt nog wel mee haha.
Kan over 6 weekjes wel haha!