Noam, inderdaad een hele gave, mooie buik!
Zo mooi rond, ook aan de zijkanten.
Die ronding aan de zijkant is bij mij niet aanwezig.. daar heb ik teveel "reserve" voor 😉
Suus-wil-mama-worden...Oud lidBerichten: 706Lid sinds: 1 januari 2005
Mar22 schreef:Ben benieuwd wat iedereen voor kaartjes doet.. Hihih.. Wij hebben gekozen voor, Geen Poespas... Dus geen strikjes of touwtjes of plaatjes etc. Is onze smaak totaal niet.. Voor degene die het wel hebben/of gaan doen vind ik het erg leuk hoor, moet ook bij je passen..
Suus-wil-mama-worden... schreef:Ik zit al heel lang te twijfelen of ik zo'n voedingskussen zal kopen...
Maar nu toch wel van een heleboel kanten dat het zo fijn is dus ga er toch ook maar één scoren.
Ook handig voor straks na de bevalling...
Susanna schreef:Suus-wil-mama-worden... schreef:Ik zit al heel lang te twijfelen of ik zo'n voedingskussen zal kopen...
Maar nu toch wel van een heleboel kanten dat het zo fijn is dus ga er toch ook maar één scoren.
Enige nadeel: ze zijn best prijzig toch? Mijn zus gebruikt die van haar bijna nooit, maar ik hoor ook mensen die er juist heel blij mee zijn.
Susanna schreef:Suus-wil-mama-worden... schreef:Ik zit al heel lang te twijfelen of ik zo'n voedingskussen zal kopen...
Enige nadeel: ze zijn best prijzig toch? Mijn zus gebruikt die van haar bijna nooit, maar ik hoor ook mensen die er juist heel blij mee zijn.
Susanna schreef:Ik ben nog zwaar aan het googelen, er schijnen nogal wat verschillende draagzakken te zijn en dan kijk ik alleen nog naar die waarin je de kleine liggen voor je kunt dragen. Pfff, lekker uitzoekwerkje dus. Ik heb het geluk dat ik dus al zo'n zak heb, al is ie niet mooi. Werkt het niet, dan hoef ik er ook geen een te kopen.
vj schreef:ik heb ook een lodge shelter. die kan je ook als zitzak gebruiken in de maxi cosi. Dus gebruiken zal ik hem wel.
en dan kan je kindje er in zonder jas. dus dat is ook wel handig! (wegbrengen / ophalen kinderdagverblijf ofzo)
Regenboog schreef:vj schreef:ik heb ook een lodge shelter. die kan je ook als zitzak gebruiken in de maxi cosi. Dus gebruiken zal ik hem wel.
en dan kan je kindje er in zonder jas. dus dat is ook wel handig! (wegbrengen / ophalen kinderdagverblijf ofzo)
heb jij een katoenen of van fleece?
ik fleece .. een roze uiteraard :D
Ilse1980 schreef:Goedemorgen allemaal,
Wij hebben op zwangerschapsyoga een vrouwtje op visite gehad die van alles vertelde over draagzakken. Ik vind het een mooi concept, maar denk niet dat ik het ga gebruiken. Mocht het straks toch handig zijn, kan ik er altijd nog 1 halen.
Ik heb gisteren nog even met mijn vriend gekeken voor babykaartjes, we weten al welke we willen, maar niet hoe duur die was. Komt in totaal op bijna 200 euro voor 80 kaartjes. Is dat veel? Ik ga nog maar eens rond kijken wat andere kaartjes kosten.
Zo lief, mijn vriend zei gisteren: Jammer dat we niet nog een echo krijgen he? Ben zo benieuwd hoe uk er nu uit ziet (tis nog maar 2,5 week geleden dat we hem of haar hebben mogen bewonderen haha)
Ik zei, we kunnen altijd nog een 4D echo extra laten doen? Ja zei die, zullen we dan kijken wat het geslacht is? Ik zei, nee, die paar weekjes kan ik nu ook nog wel wachten hoor haha.
Merk dat vriendlief toch ook iets van nesteldrang krijgt hoor. Hij is lekker opruimerig ! Heerlijk natuurlijk! Heb er zo'n zin in!
Nou, Claudia en Lion hebben inmiddels toch ook weer de echo gehad of niet? Ben benieuwd!
susieq12 schreef:ja hier ook! Hele buik beweegt dan ook haha
susieq12 schreef:maaike ik zou me er niet heeeel druk om maken, uiteindelijk krijg je de vk aan je bed straks en niet die stomme doos!
Susanna schreef:susieq12 schreef:maaike ik zou me er niet heeeel druk om maken, uiteindelijk krijg je de vk aan je bed straks en niet die stomme doos!
Ja, dat bedoelde ik ook, had er alleen wat meer woorden voor nodig :oops:
susieq12 schreef:oi oi meiden wat herkenbaar wat jullie schrijven over knuffel/aandachts behoefte en de ik wil het nu geregeld hebben behoefte haha. Hier nog zo een, zaterdag vreselijke bonje gehad, over zijn: nee ik zal niet dronken worden maar praat al met dubbele tong en neem nog veel meer biertjes, bovendien heb ik geen aandacht voor mijn vrouw, alleen voor bier en vrienden..... Normaal kan ik er wel tegen als hij zich hooguit 1 a 2 keer per jaar een keer laat gaan, maar nu denk ik, tjee stel dat ik ineens naar het ziekenhuis moet oid dan ben jij zat en heb ik niks aan je!
Susanna schreef:susieq12 schreef:oi oi meiden wat herkenbaar wat jullie schrijven over knuffel/aandachts behoefte en de ik wil het nu geregeld hebben behoefte haha. Hier nog zo een, zaterdag vreselijke bonje gehad, over zijn: nee ik zal niet dronken worden maar praat al met dubbele tong en neem nog veel meer biertjes, bovendien heb ik geen aandacht voor mijn vrouw, alleen voor bier en vrienden..... Normaal kan ik er wel tegen als hij zich hooguit 1 a 2 keer per jaar een keer laat gaan, maar nu denk ik, tjee stel dat ik ineens naar het ziekenhuis moet oid dan ben jij zat en heb ik niks aan je!
Hihi, dat heb ik manlief hopelijk wel duidelijk kunnen maken. We hebben eind augustus, begin september en half oktober feest en ik heb al gedroomd dat manlief uiteraard de nodige wijn/bier achter de kiezen heeft wanneer ik besluit te bevallen. Bij de ene locatie zag ik mezelf al achter het stuur kruipen richting ziekenhuis (en pa-lief bellen voor de vluchttas, want mannetje kan natuurlijk niet meer heen en weer rijden 😛 ), bij de andere locatie reed manlief en was er alcoholcontrole en beviel ik uiteindelijk op de parkeerplaats 😃
Heb wel wat geleerd van die dromen: op tijd de vluchttas klaarmaken en van die tas de vaste locatie maken van mijn reservebril (draag lenzen), extra spiegel en lenzenvloeistof, fototoestel én lijstje met telefoonnummers alvast in die tas en de tas gewoon meenemen als we een avondje weggaan. En m'n man inpeperen dat ie dus gezellie bob mag spelen wanneer ik me niet helemaal in orde voel ;)