Tinkerbell79Oud lidBerichten: 5.329Lid sinds: 18 maart 2009
Jamilah...het jaar erna zal ik je niet vergeten....!!!!!!
CiCi schreef:weet ik niet sanel. ben eigenlijk niet echt actief in jullie topic. :)
Jamilah79 schreef:Dames, het past er echt doorheen hoor, mijn manntje was 7,5 pond en met een flinke knip was ie er zo uit :mrgreen:
susieq12 schreef:hihi sanel dat geeft de burger weer moed haha. maar toch... Vind dat ie vandaag maar moet komen.
Jenta87 schreef:Toen de vk zei dat Liam 8 pond zou wegen met 40 weken was ik ook niet bang ofzo. Ik kan nooit zo goed ertegen dat babies van meer dan 6 pond extreem dik of zwaar zijn. Dit is absoluut geen aanval hoor. Toen ik aan mijn schoonmoeder vertelde dat de vk Liam op 8 pond schatte ging ze ook zo lullig doen, haar kids waren allemaal 6 pond, ze rookte stevig door tijdens de zwangerschap.
Jamilah79 schreef:Sanel: Ja, je hebt helemaal gelijk, hij was 7 pond...hahaha een pond verteld 😉 ..maar vond het nog veel hoor. De vk zei dat ie 6 pond zou wegen bij uitgedragen zwangerschap. Ben dus blij dat ie een stukje eerder kwam..
CiCi schreef:haha, is goed jenta. lachen!!! 😃
mar: wat een poppetje is het!! zo lief! ik wil ook..... haha
NoaM schreef:http://s720.photobucket.com/albums/ww203/NoaM_2009/ Jaaaaaa daar is mijn poppetje dan!
Wat vinden jullie van hem?