claudiagfOud lidBerichten: 1.290Lid sinds: 16 januari 2009
mmm, mijn banner klopt helemaal niet, zie ik net. Milan is al bijna 7 weken oud (a.s. zondag). En mijn banner zegt dat ie 6 weken en 2 dagen oud is....vreemd...
claudiagf schreef:Hier is het vandaag echt kl*te! Mijn kereltje is ziekig! Tot nu toe heeft ie geen enkele fles leeggedronken zonder dat ie daarna iets teruggeeft. En dat ben ik dus echt niet gewend van hem. Dit deed ie normaal gesproken vrijwel nooit. Ook komt er soms een vrij grote hoeveelheid terug. Het lijkt waarschijnlijk meer dan het eigenlijk is maar toch. Hij is al de hele dag huilerig en slaapt niet. Hij heeft volgens mij vanaf vanmiddag maar een uurtje in totaal geslapen. Nu ligt ie ook in zijn bedje te huilen. Gelukkig geen diaree. En geen koorts. Maar maak me wel zorgen natuurlijk. Baby's geven natuurlijk vaker over na een flesje maar dat huilen erbij stoort me. Pffff, daarbij ben ik vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden dus voel me ook al helemaal niet lekker, lichamelijk en geestelijk niet.
Weet ook niet zo goed wat ik moet doen. Geef em wel om de paar uurtjes zijn fles en troost hem. Maar hij moet toch ook gewoon slapen....pffff! Lastig hoor....wil namelijk ook niet meteen paniek zaaien....
claudiagf schreef:Nouja, hij is morgen (zondag dus) 7 weken...dat zou dus een weekje te vroeg zijn...waar kan ik trouwens terugvinden wanneer die sprongetjes komen???
Ilse1980 schreef:claudiagf schreef:Hier is het vandaag echt kl*te! Mijn kereltje is ziekig! Tot nu toe heeft ie geen enkele fles leeggedronken zonder dat ie daarna iets teruggeeft. En dat ben ik dus echt niet gewend van hem. Dit deed ie normaal gesproken vrijwel nooit. Ook komt er soms een vrij grote hoeveelheid terug. Het lijkt waarschijnlijk meer dan het eigenlijk is maar toch. Hij is al de hele dag huilerig en slaapt niet. Hij heeft volgens mij vanaf vanmiddag maar een uurtje in totaal geslapen. Nu ligt ie ook in zijn bedje te huilen. Gelukkig geen diaree. En geen koorts. Maar maak me wel zorgen natuurlijk. Baby's geven natuurlijk vaker over na een flesje maar dat huilen erbij stoort me. Pffff, daarbij ben ik vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden dus voel me ook al helemaal niet lekker, lichamelijk en geestelijk niet.
Weet ook niet zo goed wat ik moet doen. Geef em wel om de paar uurtjes zijn fles en troost hem. Maar hij moet toch ook gewoon slapen....pffff! Lastig hoor....wil namelijk ook niet meteen paniek zaaien....
Claudia, ik denk dat milan een sprongetje maakt? Het volgende sprongetje is namelijk rond de 8 weken! En dat is hij bijna toch?
claudiagf schreef:Hier een mama die dus 18 januari weer moet beginnen met werken. En weinig zin! Vind het nu al kl*te als ik eraan denk. Ok, dan begint het normale leventje weer maar toch. Wil echt gewoon helemaal niks missen van mijn mannetje. En omdat ik 3,5 dag blijf werken, heb ik het gevoel dat ik dat dus ga missen. Bah! Maarja, voor het geld moeten we blijven werken!
Trouwens, hier ook weer een heerlijk nachtje. Milan lag er om 00.30 uur in en sliep door tot 07.30 uur. Prima dus. Lekker weer 7 uurtjes gehad. Alleen moet ik nog zien te regelen dat ik eerdaags iets eerder de laatste fles ga geven. Want om 00.30 uur naar bed gaan terwijl je de dag erna moet werken, is toch wel erg laat. Dus ik denk dat ik het ga vervroegen naar 23.30 uur.
Maar nu dus in elk geval al 3 dagen aan 1 stuk lekker doorgeslapen 's nachts. Heerlijk!
susieq12 schreef:oja jesper is 5210 gram en 58 cm... en ilse ik denk dat stan de 4e baby van rechts is... dacht ook eerst de 3e van links maar stan is volgens mij kleiner....
Tinkerbell79 schreef:Tjemig wat groeit jesper goed...en scheelt maar drie dagen met Mikje, hahha, lekker beertje!!!
Oh Susie...kan me zooo goed voorstellen da jij meegehuild hebt...ben bang dat ik dat ook ga doen :(