Judy---------krijgt een zoontje-----Uitgerekend op 03 oktober 2009
Mar22--------Krijgt een Baby------ Uitgerekend op 11 oktober 2009
Ilse----------Krijgt ook een baby---Uitgerekend op 11 oktober 2009
Lion---------Krijgt een baby--------Uitgerekend op 13 oktober 2009
NoaM--------Krijgt een zoon--------Uitgerekend op 18 oktober 2009
Malou--------Krijgt een zoon--------Uitgerekend op 18 oktober 2009
Claudiagf-----krijgt een zoontje------uitgerekend op 18 oktober..
Susieq12-----Krijgt een zoon---------uitgerekend op 20 oktober 2009
Suus---------Krijgt een baby--------uitgerekend op 26 oktober 2009
Susanna------Krijgt een baby--------Uitgerekend op 30 oktober 2009
Maaike-------krijgt een zoontje------Uitgerekend op 1 november 2009
Thuis/verlof:
Malou-----------thuis vanaf 19 juni
NoaM-----------Thuis vanaf 29 juni
Suus
Susanna
Susieq12
Lion-------------50% thuis vanaf 27 juli, verlof vanaf 2 september
Claudiagf--------Thuis vanaf 7 september
Hey allemaal, zo word er idd soms weinig gepost, en zo lees je weer 3 pagina's bij 😉
Over de verjaardagen, het systeem van drinken en glazen neerzetten heb ik mezelf al lang terug aangeleerd.
Je bent anders op je eigen verjaardag meer aan t rennen en sjouwen dan dat je ff bij kunt kleppen met de visite en alles, dus zet altijd datgeen wat een ieder drinkt op hun hoekje, snijd de eterij van te voren, evenals de nootjes worden van te voren in de bakjes gedaan, en t gebak is zo gesneden en voorgeschoteld, dus op deze manier kunnen we gewoon rustig genieten van onze verjaardagen 😉
Noam, idd ff pas op de plaats.
Ik heb het laatst heel erg gehad, al ging t beter toen t minder warm was.
Maar soms kan ik me gewoon echt nergens toe zetten.
En als ik me zelf dan wel weer ergens toe kan zetten gaat Uk in protest 😉
Zo ook vanochtend.
Dacht ga er vroeg uit, en de rimboe in de tuin ff aanpakken wat na een half uurtje al flink resultaat had.
Nadeel was dat ik gelijk steken kreeg, en t zweet me aan alle kanten uitbrak en ik dus maar ben gestopt.
T is ook zo snel warm buiten met dit weer.
Vannacht weer niet zo best geslapen. Mn ritme lijkt wel, 2 dagen per week goed slapen en dan weer minder.
Lion, hier vragen ze dat soort dingen ook wel eens, maar mn vriend vind t zelf best wel meevallen. Gelukkig maar 😂
Susanna, doe je wel voorzichtig met die boodschappen tillen? T viel mij van de week echt tegen zelf alleen boodschappen halen.
Ik ga ff mn cassisje opdrinken en ff zien of ik straks nog een stukje tuin kan pakken.
Heb ook draad gehaald voor over het hek langs, kunnen de katjes hopelijk volgende week naar buiten.
Ff rust in de tent, en kunnen zij zich veilig uitleven 😃