Noam, jaja ik zie ook zeker verschil!
Je buik is inderdaad gezakt!
Heb je ook zogenaamde "indalingsweeën" gehad?
Suus-wil-mama-worden...Oud lidBerichten: 706Lid sinds: 1 januari 2005
NoaM schreef:
Ik meen op de foto's te zien dat mijn buik met 30 weken nog wat hoger zit dan met de 31 weken (de 2 foto's van de zijkant genomen), zien jullie dat ook? Willen jullie ff kijken? http://s720.photobucket.com/albums/ww203/NoaM_2009/
riannetje schreef:@Ilse wat is de link vd positie outlet site? Ga ik ook even kijken!
@Suus: de psychiater had dat ook idd tegen mij gezegd dat als ik medicatie zou nemen de kleine net bij mij op de kamer zou mogen en wat langer in het ZH moet blijven. Maar het is inderdaad een domper!
riannetje schreef:@Ilse wat is de link vd positie outlet site? Ga ik ook even kijken!
@Suus: de psychiater had dat ook idd tegen mij gezegd dat als ik medicatie zou nemen de kleine net bij mij op de kamer zou mogen en wat langer in het ZH moet blijven. Maar het is inderdaad een domper!
Malou schreef:Ik kan t me goed voorstellen, ik zou ook verschrikkelijk balen als je er zo op ingesteld bent en dan blijkt het anders te gaan dan je wilt.
Heb ik nu een beetje met dat ik niet weer hoe en wat met mijn placenta.
Ik was ingesteld op thuisbevallen, toen ineens op mogelijk keizersnee en nu weet ik niet waar ik aan toe ben door 2 verschillende constateringen over mn placenta wat me dus nog niet lekker zit, en wat ik dus morgen maar eens ga aankaarten.
En dat doet inderdaad zeer!!!!
Als ik al eens een rok droeg was het of met panty, en die haat ik 😂
of ik smeerde een lading talkpoeder tussen mn billen, maar dat is na een tijdje ook wel weggewreven, en dat kan zoooo zeer doen en branden!
Meestal als ik nu een rok draag doe ik een soort dunne legging of een afgeknipte panty er onder aan, maar draag toch t liefst broeken ;)
Ilse1980 schreef:Goedemorgen allemaal,
Hahaha Suus, ik moest wel lachen om jouw uitspraak. Een deuk in je kont, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Ben erg benieuwd naar je foto :mrgreen:
Nog eens even een vraagje. Wie is er bekend met restless legs? Hebben meer meiden hier last van? Ik dus wel, en t lijkt ook wel steeds erger te worden. Vooral s 'avonds op de bank. Weet me dan echt geen houding te geven. In bed heb ik er eigenlijk geen last van...
Groetjes Ilse
Maaike2509 schreef:@suus: hè wat jammer en vervelend dat jullie nu toch even gescheiden worden. Kan me voorstellen dat je je daar ff helemaal opnieuw op moet instellen en het een domper geeft meid! Maar ook als je beebje apart ligt, mag je toch wel zo vaak naar hem toe als je wilt neem ik aan? Ook om te voeden enzo?
@riannetje: ik hoop dat ze je idd snel doorverwijzen en je naar de psycholoog toe kan. Ik wilde nog wel even zeggen dat ik het knap van je vind dat je nog steeds geen medicijnen nodig hebt gehad! Kom je de dagen zo wel een beetje door?
Oh en suus, ik bedoel er niks vervelends mee hoor, als iemand medicatie nodig heeft voor wat dan ook, dan is dat gewoon zo! Iedereen probeert het beste te doen voor zichzelf en hun beebjes, dus t is niet naar bedoeld naar jou toe...Ik hoop dus dat je dat niet zo opvat! Maar ik vind t gewoon knap van riannetje dat ze tot nu zonder probeert 😊 dat mag ook wel eens gezegd worden dacht ik!
Malou schreef:Hey meiden, ik heb ook bewondering voor jullie omgang met jullie "probleem"weet even niet hoe ik t anders moet verwoorden.
Rianne, dat jij het zo goed zonder weet te stellen, evenals Claudia, en jij Suus, omdat je wel bewust door bent gegaan juist omdat je anders bang zou zijn dat het mis zou gaan zonder medicatie.
: