jollyjo schreef:Ik had dezelfde verschijnselen afgelopen maandag ook, toen ik ongi moest worden, maar het niet werd. Woensdag is het uiteindelijk wel begonnen. Ik had ook zo'n zwaar gevoel, misselijk wat bij het eten van iets weer over ging, rommelende darmen, hoofdpijn, allemaal klachten die beide kanten op kunnen. Op een gegeven moment ga je overal aan denken en krijg je vanzelf extra klachten. Ik wilde ook graag vorige week dat ik zwanger was, dus ga je steeds meer dingen voelen, althans dat denk je dan. Toen ik dinsdag de test had gedaan, waren de klachten ook ineens allemaal weer weg, behalve de buikpijn, maar ja die had te maken met de ongi de volgende dag.
Ik denk dat het bij jou precies het zelfde is, ik denk dat de huisarts (ook al is het gek dat ie niet gevoeld of gekeken heeft) wel gelijk heeft gehad, meestal herkennen zij de klachten wel. Als je nou eind van de week nog niet ongi bent, zou ik nog een test doen en als die negatief is, dan kun je altijd nog eens vragen waar je ongi blijft.
Niet dat ik niet wil dat je zwanger bent ofzo, maar ik ben bang dat je jezelf nu van alles indenkt omdat jij het ook graag wilt (wat ook wel logisch is 😉 )
Gek he dat je jezelf zo voor de gek kan houden omdat je het zo graag wilt...hahah en k blijf er maar over door zeuren omdat je gewoon wil horen dat iemand zegt miss ben je wel zwanger!!
Ik reed net in me pauze langs de apotheek en toen d8 ik zal ik een test halen en toen d8 ik neeeeeee wacht nou maar even!!
Gek word ik dr van..! Maar de vorige keren d8 ik er ook zovaak aan en toen werd ik gewoon steeds regelmatig ongesteld..en nu voel ik me zo raar..gewoon een beetje anders!
whahah kijk daar ga ik weer 😛
Eind van de week duurt nog zo lang:P Stel ik ben dan nog niet ongi dan zal me cyclus wel in de war zijn he ???