Beebie25Oud lidBerichten: 2.229Lid sinds: 22 december 2009
gefeliciteerd ladies.... 😃 😃
jollyjo schreef:@ Pinkymeid, ze roepen al jaren dat GSM stralingen afgeven, maar het is niet bewezen dat het heel slecht is. Uitlaatgassen zijn ook slecht voor een mens, dus dan zou je de heel dag gewoon binnen moet blijven, wat ook niet echt te doen is... Je zal straks nog wel veel vaker horen dat iets niet zo goed is voor je kind wat je eet of drinkt, maar je moet ook een beetje blijven leven en genieten. Vroeger wisten ze nergens van en wij zijn ook gezond ter wereld gekomen tenslotte. Niet gek laten maken.
Blondie1985 schreef:Pinky groot gelijk dat je je niet gek laat maken. Je moet alles gewoon op jullie manier doen waar jullie je prettig bij voelen.
En zoals jollyjo en jij zelf ook al zei vroeger toen ze nog nergens wat van af wisten kwamen er ook gezonde kinderen op de wereld dus gewoon lekker genieten van je zwangerschap hoor.
joyceg schreef:Helemaal mee eens natuurlijk probeer je alles zo goed mogelijk te doen ik let ook echt wel op,maar alles sluit je toch niet uit.
Gewoon proberen te ontspannen en een beetje te genieten.
Makkelijker gezegd dan gedaan ik denk ook de hele tijd wat als het mis gaat.
Maar heb nu tegen me zelf gezegd als het mis gaat gaat het toch mis dus daar kan ik nu niks aan veranderen.
Echt ervan genieten lukt nog niet echt misschien na de eerste echo.
suusgroep schreef:Hey blondie! welkom terug, wat spannend!
En joyceg, hoe is het nu?
Pinky, laat je niet gek maken, doe wat jullie denken dat goed is 😉
@vwz, ja ik heb het ook, ik vergeet ook vaak 's morgens een pilletje te nemen, maar neem het dan gewoon wanneer ik er aan denk.
Vanmorgen bij de HA geweest. Omdat ik een normale cyclus heb, heb ik dus ook een eisprong! Anders zou ik niet meer ongi worden of het heel onregelmatig zijn en dat heb ik allemaal niet.
Enige wat ik nu moet doen is tempen, en als ik na 2 maanden nog niet zwanger ben kan ik terug komen en wordt er gestart met onderzoeken. Dus de kans dat ik deze maand toch zwanger ben geraakt is aanwezig, toch denk ik dat die heel klein is, want ik heb geen bloed gezien (van innesteling oid). Heb alleen maar superpijnlijke borsten en die pijn straalt vaak helemaal uit naar mijn tepels en dan is het weg. Volgens de arts hoort dit erbij (?)! Maar of het bij zwangerschap hoort, ja dat kan. Kan ook voorbode zijn voor ongi....grrr
Botske schreef:@Pinkymeid, meissie toch! Wat een ellende! Bloed je nog erg? Doe het rustig aan en neem de tijd. Het is heel heftig als je zwangerschap eindigt, hoe pril het ook was. Je hoop en gelukkige gevoel zijn in 1 keer weg en dat is zwaar. Ik heb het heel erg onderschat toen ik mijn miskraam had, maar het bengt veel verdriet met zich mee. Mijn cyclus was trouwens niet anders na mijn mk. Nou was de mijne toch al lang, maar wie weet zal jouw cyclus ook niet veel van slag zijn.
joyceg schreef:@pinkymeid ik vind het echt super rot voor je.
Ik hoop dat je het snel een plaatsje kunt geven.
adniL schreef:hey pinky wat erg voor jullie. Maar een kleine troost misschien mij mama had voor mij ook een miskraam gehad en die was binnen 3 maanden weer zwanger van mij en ik ben lekker blijven zitten. hopen dat het bij jullie ook snel weer raak is, en dat het kindje dan wel helemaal gezond is. en je dan een probleemloze zwangerschap heb!
verder gaat het hier goed net als iedereen last van de warmte en mijn broertje heeft zijn mond voorbij gepraat tegen de rest van de familie omdat hij dacht dat iedereen het al wist dus wij hebben er even een dikke baal van! bij de volgende zwangerschap ( haha eerst deze eens goed doorkomen) niemand iets vertellen.. baal er echt goed van :S