BotskeOud lidBerichten: 1.945Lid sinds: 1 januari 2005
@Pinkymeid, Super proficiat! Dat vind ik wel gezellig dat we samen zwanger zijn! 😃
Nina28 schreef:Kom ik hier eens een keertje kijken, zie ik meteen dat er 2 zwangeren zijn!!!! Botske en Pinkymeid, van harte gefeliciteerd!! Ik vind het helemaal super voor jullie!!! Mochten er nog anderen zwanger zijn... natuurlijk ook van harte!
Nina28 schreef:Zal ook nog wel een tijdje heel onwerkelijk blijven, ik kon het pas echt bevatten toen ik voor het eerst bij de verloskundige was...
blondiej schreef:waauw!! wat super!! gefeliciteerd botske en pinkymeid!! ben heel benieuwd hoe je vriend zal reageren pinkymeid, kun je je nog wel inhouden en hem niet bellen?? hihi... alle anderen die ook zwanger zijn en ik gemist heb: gefeliciteerd!
mijn nod is 2 juli dus w8 toch nog ff met testen. heb gevoellige borsten, en steekjes in mn onderbuik, maar dat had ik vorige maand ook na m'n eisprong....
VickyS schreef:Ben een tijdje niet geweest en wat zie ik nu: Botske en Pinkymeid zwanger?! Gefeliciteerd meiden!!! :D
adniL schreef:@pinky gefeliciteerd welkom bij de zwangeren 😃
snap dat je nog een keer wil testen, ik had ook een licht streepje en toen maar een CB test gehaald met zwangersschapsidicator en die de volgende ochtend met ochtendurine gedaan en die gaf duidelijk ZWANGER 1-2 weken dus snap je twijfel nog. is ook echt ongelofelijk
maar volgens mij is het in je bloed eerder terug te vinden dan in je urine dus kan je gewoon al je ha bellen.
nogmaals GEFELICITEERD!
Pinkymeid schreef:ja dames ik heb een cb digitale test gehaald van claireblue ik kon het niet laten en heb de test dan ook onmiddelijk gedaan het resultaat is :
IK BEN ZWANGER 1-2 weken nu weet ik het zeker :D
joyceg schreef:@pinkymeid nu heb je voor jezelf echt zekerheid 😃
En nu lekker gaan genieten.
Lijkt me trouwens heeeeeeeeeeel moeilijk om nog niks tegen je vriend te zeggen ik zou geloof ik al gelijk aan de telefoon hangen :lol:
cruesli schreef:Whooeeehooeee pinkymeid wat goed! 😃
Gefeliciteerd!!
Marissii schreef:Pinkymeid schreef:ja dames ik heb een cb digitale test gehaald van claireblue ik kon het niet laten en heb de test dan ook onmiddelijk gedaan het resultaat is :
IK BEN ZWANGER 1-2 weken nu weet ik het zeker :D
YESSSSSSSSS! Ben zo blij voor jullie!!! Gefeliciteerd :D
suusgroep schreef:hey pinkymeid, fantastisch! Zo'n leuke reactie van je vriend. Geweldig! Nou nu echt gaan genieten! Nu voor beide gefeliciteerd!
Inge79 schreef:Hier ben ik ook weer een keer, allang niet meer hier geweest.
En ik lees een pagina terug dat pinky zwanger is: GEFELICITEERD!!!
Geniet er van!
Ik heb nu mijn tweede cyclus gehad van 26 dagen en ben net mijn derde cyclus in gegaan.
Ik kan bijna niet wachten totdat het zover is.......
Hoe is het hier verder met iedereen?
ik ben lang niet hier geweest , zit veel in een ander topic. en ik was eens benieuwd hoe het hier was
Janne26 schreef:Pinkymeid! jeetje wat ben ik blij voor jullie zeg. Ik zag opeens een berichtje van je in het topic van zwanger zijn, bij de buikfoto's 😊 Geweldig!! KReeg er gewoon kippenvel van. Lekker genieten nu en ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen!! 😃
JOEHOE!!!!
Swtangel schreef:Pinkymeid schreef:Janne26 schreef:Pinkymeid! jeetje wat ben ik blij voor jullie zeg. Ik zag opeens een berichtje van je in het topic van zwanger zijn, bij de buikfoto's 😊 Geweldig!! KReeg er gewoon kippenvel van. Lekker genieten nu en ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen!! 😃
JOEHOE!!!!
dank je wel meid wij zijn ook zo blij maar kunnen het nog niet echt geloven morgenvroeg uitslag van het bloed ben zo benieuwd ernaar :D
Snap dat jullie het nog niet echt kunnen geloven meid, spannend hoor morgen de uitslag van het bloed! Hou je ons op de hoogte?
Liefs, Swtangel
Pinkymeid schreef:@lady: geniet maar lekker van jullie vakantie, en dank je wel morgenvroeg weet ik de uitslag van het bloed
hier ongi achtig gevoel in men buik niet hevig ofzo maar een raar gevoel en borsten doen erg pijn
Marissii schreef:Pinkymeid schreef:@lady: geniet maar lekker van jullie vakantie, en dank je wel morgenvroeg weet ik de uitslag van het bloed
hier ongi achtig gevoel in men buik niet hevig ofzo maar een raar gevoel en borsten doen erg pijn
Hey meis, leuke reactie van je vriend...en spannend met de uitslag maar dat komt vast goed.
Ik had in het begin ook ongie krampen hoor...en dacht nou dit kan niet goed zijn...
Heb het tot de 5e week gehad.
xx
vwz schreef:geweldig damens gefeliciteerd!
Botske schreef:Dankjewel dames. Ik bevat het nog niet echt hoor. Ben best bang dat het weer fout gaat, omdat ik nog niet echt veel voel, maar aan de andere kant kan dat ook allemaal nog komen. Het is tenslotte nog heel pril. Probeer er wel echt van te genieten hoor en niet teveel te stressen dan lukt ook aardig, maar blijft lastig!
jollyjo schreef:Ik ben net terug van vakantie en zie dat Pinkymeid en Botske zwanger zijn!! Gefeliciteerd meiden!!! Lekker van genieten.
Tessa23 schreef:Wauw Meiden gefeliciteerd!!!!!
ik lees na t weekend weer beetje mee.. t gaat hier verder goede kant op..dus ook meer tijd voor t forum ...
wel ongi geworden gister.. dus jammer.. wel korte cyclus laatste 2x zonder ovu testen..appart he..
loesje80 schreef:Pinkymeid: GEFELICITEERD!!! 😊
Botske: ik hoop dat je onzekere gevoel een beetje zakt en dat je toch ook van het begin van je zwangerschap kan genieten (al is dat na een mk, helemaal moeilijk lijkt me zo!)
Even iets heel anders: Heeft nog iemand wat van Jazzy gehoord, is ze ten huwelijk gevraagd??? En moest ze niet klussen op de Duitse autobahn, dus kan ze al getest hebben?
Sorry voor deze "spontane vraag" maar heb hier veel geschreven toen ik graag zwanger wilde worden en Jazzy was toen ook net begonnen... Dus ben een beetje nieuwsgierig.
Overige meiden, klusze, succes met wachten en ik hoop voor jullie dat je snel je positieve test in handen mag hebben!
Blondie1985 schreef:Hey dames,
Ik ben weer terug van vakantie, we hebben een super gave week gehad.
Ik ben nu alweer 3 dagen over tijd maar wacht nog even met testen.
Alle zwangeren GEFELICITEEERD!!! Wat super!!!
Hopelijk kan ik me bij jullie voegen deze maand 😃
Ik heb niet alles terug gelezen, is veel te veel dus ik stap vanaf hier weer in met het geklets 😊
Groetjes!!
joyceg schreef:@Janne dankjewel ga ook proberen te genieten kan het nog niet echt bevatten.
adniL schreef:ik geniet er ook van iedere ochtend de 1e 2 uur als ik wakker ben pfff.. gelukkig zakt het daarna weer weg. donderdag eerste echo! spannend
@ (ik weet niet meer wie het vroeg) ik heb me niet laten testen op toxodinges en kattenziekte maar ik heb zelf 2 katten thuis en doe dus niet meer de kattebak schoonmaken en werk in de tuin met huishoudhandschoenen aan en daarna goed mn handen wassen. Maar hoe komt het dat ze het getest hebben eigenlijk? heb ik nl nog nooit van gehoord dat ze dat doen.
voor alle nieuwe zwangeren GEFELICITEERD
voor alle dames op het wachtbankje fingers crossed
Blondie1985 schreef:Adnil succes donderdag, spannend!!
Pinkymeid komt het niet dat ze het bij jou wel testen omdat je uit Belgie komt? Ik heb gehoord dat de artsen daar veel meer van dat soort dingen doen dan in Nederland.
adniL schreef:bedankt blondie vind het echt heel spannend!
@ pinky.. Toch grappig dat er zoveel verschil zit tussen nl en belgie terwijl het toch tegen elkaar aanligt.. Maar dan moet je dus maar zoveel mogelijk uit de buurt blijven van katten en tuinen denk ik ik zou het anders ook niet weten[/quote
een geluk dat we geen katten hebben en ja de tuin die doet men vriend meestal hihihihi moet ook voor rauw vlees opletten dat dat goed gebakken is en rauwe groenten moeten goed gewassen zijn 😊
Blondie1985 schreef:Jaja Pinky je bent niet zomaar zwanger he 😃 😉 je moet er wat voor over hebben.
Pinkymeid schreef:Blondie1985 schreef:Jaja Pinky je bent niet zomaar zwanger he 😃 😉 je moet er wat voor over hebben.
inderdaad meid maar dat heb ik wel :D