Hoi meiden 😃
Ben er ook weer even...
Heb niet alles terug gelezen :oops:
Hoe is het hier?
Liefs
Nala22Oud lidBerichten: 2.224Lid sinds: 1 januari 2005
jollyjo schreef:HIer ook alles goed.
@ Tessa, net als jij, op zoek naar het eitje haha. 😉 Die moet eind deze week/weekend ongeveer plaatsvinden, dus ga vanavond beginnen met de ovutesten, want ja missen willen we haar natuurlijk niet. 😊
loesje80 schreef:jollyjo schreef:HIer ook alles goed.
@ Tessa, net als jij, op zoek naar het eitje haha. 😉 Die moet eind deze week/weekend ongeveer plaatsvinden, dus ga vanavond beginnen met de ovutesten, want ja missen willen we haar natuurlijk niet. 😊
Wat spannend Jollyjo! Ik denk dat mijn "sprong" ongeveer eind van het weekend, begin volgende week is. Helaas is vriendlief een weekendje kansloos zuipen met vrienden... Dus de kans op erg goed zaad zal er deze maand wel niet inzitten 😖 Of je zal zien dat ik inhet weekend vruchtbaar ben als meneer weg is. Ach ja, we zien wel. Vind een nieuwjaarskadootje ook geen probleem 😉
Succes met klussen allemaal en Soraya, heb je al een gesprek gehad? (Al ontdekt of je niettoch, heel misschien, stiekem dan toch zwanger bent?)
jollyjo schreef:@ Sabrina, ik denk dat iedereen netjes aan het werk is haha.
Ik ben gisteren met de eerste ovutest begonnen, maar was nog niks te zien. Zou rond het weekend moeten zijn als ik mijn vorige cyclus aanhoud, maar ben optijd begonnen met testen, want dan weet ik het zeker.
@ Loesje, we zitten dus redelijk gelijk met onze cyclus momenteel. Ik hoop dat het allemaal goed uitkomt, want als je vriend inderdaad veel gaat drinken is dat meestal niet bevorderlijk voor het zaad. Succes in ieder geval.
@ Soraya, kan me goed voorstellen dat je het heel moeilijk vindt. Misschien een tip, zet het op papier en laat het hem lezen. Heb ik ook wel eens gedaan, wist ik niet hoe ik het zeggen moest, maar op papier wel. Dan kun dan daarna verder praten. Wel gek dat je steeds zo misselijk bent, mara misschien kmt het ook wel omdat je een beetje gespannen bent door de hele situatie, maar ik hoop voor je dat het een andere oorzaak heeft. Ben benieuwd van de dokter morgen zegt als je gaat bellen. sterkte.
Hier gaat verder alles goed. Vanavond weer op babyvisite. Als je dan zo'n kleintje ziet, zou ik dat ook wel graag willen.......maar ja wie niet hier haha.
Soraya86 schreef:jollyjo schreef:@ Sabrina, ik denk dat iedereen netjes aan het werk is haha.
Ik ben gisteren met de eerste ovutest begonnen, maar was nog niks te zien. Zou rond het weekend moeten zijn als ik mijn vorige cyclus aanhoud, maar ben optijd begonnen met testen, want dan weet ik het zeker.
@ Loesje, we zitten dus redelijk gelijk met onze cyclus momenteel. Ik hoop dat het allemaal goed uitkomt, want als je vriend inderdaad veel gaat drinken is dat meestal niet bevorderlijk voor het zaad. Succes in ieder geval.
@ Soraya, kan me goed voorstellen dat je het heel moeilijk vindt. Misschien een tip, zet het op papier en laat het hem lezen. Heb ik ook wel eens gedaan, wist ik niet hoe ik het zeggen moest, maar op papier wel. Dan kun dan daarna verder praten. Wel gek dat je steeds zo misselijk bent, mara misschien kmt het ook wel omdat je een beetje gespannen bent door de hele situatie, maar ik hoop voor je dat het een andere oorzaak heeft. Ben benieuwd van de dokter morgen zegt als je gaat bellen. sterkte.
Hier gaat verder alles goed. Vanavond weer op babyvisite. Als je dan zo'n kleintje ziet, zou ik dat ook wel graag willen.......maar ja wie niet hier haha.
Jaaa leuk hee, ze zijn zo klein en lief en ze ruiken zo lekker, behalve als die luier vol zit dan hahaha
jollyjo schreef:@ Sabrina, ik denk dat iedereen netjes aan het werk is haha.
Sabrina1984 schreef: het moet wel leuk blijven natuurlijk 😉 !
Sabrina1984 schreef:Het is vooral ook dat je vanaf de geboorte de volledige verantwoordelijkheid hebt over zo'n kleintje. Dat zal blijven tot ze de deur uit gaan (en dan nog 😉 ). Dan zijn er natuurlijk wel verschillende fases daarin, maar je bent nooit meer 'samen' en alleen op elkaar aangewezen. Plus de vrijheid die daardoor een stuk minder is.
Dat lijkt me best even een hele omschakeling.
Tessa23 schreef:Welkom!
Wij zijn sinds september bezig zeg maar , dus 2de ronde voor ons nu , verwacht t weekend of net er na mn eisprong.
Hoe oud ben je en je vriend ?
Ik ben 23 en in januari 24 en mn vriend is 29 en in december 30.
Soraya86 schreef:Nou ik heb minder leuk nieuws...
Ik hoop dat ik snel ongesteld word want ik ben het spuugzat!!
Dan kan ik gelijk weer beginnen met me1e pil strip dat zegt genoeg toch!
:cry:
loesje80 schreef:Dat vriendlief soms bezig is met hele andere dingen dan ik blijkt wel weer uit het mailtje dat ik net vanhem kreeg....
als ik m'n schoen zet dit weekend, doe jij er dan wat in???
Heb hem maar vertelt dat de sint er pas op zaterdag is, dus als hij op zondag zijn schoen zet en een lief liedje zingt Piet misschien wel wat voor hem heeft... Ik moet hem er eigenlijk nog even aan herinneren dat hij me een kindje in mijn schoen had beloofd
jollyjo schreef:@ Soraya, wat ontzettend *** voor je zeg. Ik hoop voor je dat hij er snel aan toe is, maar wel heel goed van je dat je het gesprek bent aangegaan en je wilt wachten op hem. Heb je de dokter al gebeld voor je niet ongesteldheid?
Heel veel sterkte toegewenst en wie weet zien we je snel weer terug op dit forum.
xxx
@ Loesje, blijven mannen he 😉 Al is mijn man wel steeds benieuwd en vraagt ook steeds of ik mijn test (ovu) al gedaan heb en of hij positief is. Wel lief. NOu was hij er bij mij ook wel eerder aan toe dan ik moet ik zeggen, misschien dat dat ook meespeelt.
Toen we gisteren op babyvisite waren en we de kleine bekeken, keek hij mij ook even aan op een manier van: hopelijk hebben wij ook snel een.... tis ook wel een schatje.
Nala22 schreef:@Soraya:
Balen voor je, maar vind je opmerking over een abortuspil een beetje misplaatst...
Ten eerste kwets je hier mensen mee en ten tweede snap ik niet eens dat dat door je hoofd gaat! 😖
jollyjo schreef:@ Soraya, Ik snap inderdaad dat je niet zo op de gang even "gezellig" gaat zitten bellen. Hopelijk heb je daar straks wel even tijd voor, en als je wel zwanger mocht zijn, wordt het tijd voor een tweede goed gesprek met je vriend, want blijkbaar wilde hij het eerst wel en zijn jullie daar aan begonnen. Als je nu zwanger zou zijn, moet je kijken naar een oplossing. Een abortus lijkt mij nou niet meteen de eerste keer, net als Nala zegt.
Soraya86 schreef:jollyjo schreef:@ Soraya, Ik snap inderdaad dat je niet zo op de gang even "gezellig" gaat zitten bellen. Hopelijk heb je daar straks wel even tijd voor, en als je wel zwanger mocht zijn, wordt het tijd voor een tweede goed gesprek met je vriend, want blijkbaar wilde hij het eerst wel en zijn jullie daar aan begonnen. Als je nu zwanger zou zijn, moet je kijken naar een oplossing. Een abortus lijkt mij nou niet meteen de eerste keer, net als Nala zegt.
Ik heb de dokter gebeld, ik ga einde van de middag een test doen bij de HA assistente! Aangezien mijn tepels ook donkerder gaan kleuren.
Ik heb al gezegd tegen hem dat ik nooit wat weg laat halen! Wat ik net heb gezegd was een opwelling en had ik niet mogen zeggen! Maar ik was even zo bang dat ik straks zwanger ben en het dan alleen moet opvoeden ofzo...Terwijl ik gewoon nog hoop dat ik zwanger ben!! Hij wilde het eerst ook dus dan moet hij ook de verantwoording er voor nemen!
Het was niet mijn bedoeling om dr iemand mee te kwetsen!
jollyjo schreef:
@ Soraya, we snappen heel goed dat je je klote voelt, logisch. Zie net je berichtje dat je vanmiddag langs kunt, spannend. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Je hebt wel een beetje gelijk dat je tegen hem hebt gezegd dat hij eerst ook een kindje wilde en nu niet, dus als je nu wel zwanger zou zijn, kan hij zomaar zeggen dat ie het niet meer wil. Dat had ie dan wat eerder moeten bedenken.
Laat je even weten hoe het vanmiddag is gegaan?
Soraya86 schreef:@ nootje
Ik voel me gewoon k** en dan zeg je weleens dingen die je niet meent! ook helemaal niet overnagedacht dat je dr ook mensen mee kan kwetsen! Ik riep maar wat! Ik voel me gewoon een beetje alleen op dit moment, ik had dit heel anders verwacht het is zo onverwachts omgeslagen, De ene dag vraagtie of ik die ovutesten nou al heb en dan zit ik al in de spanning omdat ik maar niet ongi wordt en dan wordt er ook nog eens geroepen dat ie nu toch nog niet wil!
Ik ben gewoon bang voel me opeens weer zo'n klein meisje die dr mama kwijt is!
En het zal me ook zeker lukken! Maar ben gewoon onzeker nu!
@ Nala
Bedankt! En stom dat ik die opmerking heb gemaakt!
loesje80 schreef:Iedereen, werk ze nog een dagje, geniet van het weekend en dat er maar weer veel spannends mag gebeuren op klusgebied, eisprongen, testen etc! :mrgreen:
Lin23 schreef:Wat heftig Soraya. Wel raar dat je vriend nu ineens weer is omgeslagen. Ik hoop voor je dat dat nu niet meer gebeurd en dat jullie nu beiden kunnen gaan genieten van je zwangerschap (want als je een tweede streepje zag bij de dokter, ben je toch echt zwanger! ;-)) Gefeliciteerd en hopelijk gaat alles goed.
jollyjo schreef:Soraya, super leuk voor je! Ben even 2 uurtjes niet geweest en gelijk van alles gemist. Ook erg fijn dat je vriend zijn excuses heeft aangeboden. Kan me wel voorstellen dat hij het spannend vind, maar dat moet hij dan wel een beetje anders doen de volgende keer. Heb je nog aangegeven bij die assistente dat ze de vorige keer riepen dat je een vroege miskraam hebt gehad?
Lijkt mij ook inderdaad verstandig om er met iemand over te praten, dan kan hij het ook een plekje geven en dan lekker met jou genieten van de zwangerschap, want wat is er nou mooier dan dat kleine wezentje wat er binnen in jou ontwikkelt......
Succes het weekend en geniet er een beetje van. Ik ga er vanuit dat je maandag alleen maar goed nieuws krijgt.