Wat die documentaire betreft: als je hem (deels) gemist hebt, kun je hem eventueel ook terugkijken via uitzending gemist.. Het klinkt interessant, als ik tijd heb ga ik hem ook nog terugkijken.
Loesje: wat dat artikel betreft: leuk om te lezen! Is het een betrouwbare bron? Want hier worden weer hele andere adviezen gegeven dan op veel andere sites. Deze gyn zegt bijvoorbeeld dat elke dag het beste is, maar dat om de dag geadviseerd wordt omdat veel stellen elke dag niet halen. Ik vind het wel jammer dat die info daarover zo wisselend is.. Het kan namelijk ook andersom: wij zijn vaak voorzichtig met 'extra' klussen omdat op andere websites weer staat dat het zaad niet optimaal is bij elke dag. :? Maar goed, meestal klussen wij gewoon wanneer we zin hebben en komt dat de ene keer op elke dag en de andere keer op om de dag uit, dus dat moet goed zijn 😉 Het zinnetje
'Als je het eerste jaar niet zwanger bent geraakt, heb je nog een kans van 50% om binnen het volgende jaar zwanger te raken' is voor mij trouwens ook nieuw: ik dacht dat de kans het tweede jaar veel minder groot was.
Fijn dat je je ei gevoeld hebt en inderdaad slim om je banner te laten staan: dan is het misschien makkelijker om geduld te hebben. Hopelijk is dit een geluksronde!
loesje80 schreef:Voor de meiden die helaas geen NOD hadden en nu door zijn naar de volgende ronde een echte loesje tip van de dag (van de scheurkalender 😉 ):
Is de moed je in de schoenen gezakt,
Ga dan op je hoofd staan 😃
Haha, leuk! En goed advies! (jammer dat ik geen handstand kan zonder hulp van de muur ;-))
Tessa: inderdaad een goed iets MvM. Ik heb dat ook gelezen, over die afslankproducten: die info staat ook de site van MvM zelf. Er staat wel duidelijk bij dat iedere vrouw die urine doneert erg veel vrouwen helpt met zwanger worden (zie de website) Misbruik is er bij veel dingen wel denk ik, maar als niemand maar urine geeft, dan zouden de meiden op het forum met de behandelingen veel moeilijker zwanger raken denk ik..
Jollyjo: goed dat je meedoet met MvM: ga je de hele periode meedoen? Meestal doe je het alleen op de momenten dat het kan toch? Het lijkt me logisch dta je op je werk niet van die kannen meeneemt... (je was eerdre met een berichtje zie ik, haha) Hoe voel je je? Dringt het nieuws al door?
Vicky: ik heb echt geen idee, dus kan je helaas niet helpen. Hopelijk is het een teken van vruchtbaarheid!
maal schreef:maar kunnen jullie in belgie gewoon naar de gynocoloog gaan en vragen om onderzoeken,, ben op maand 7 naar de dokter gegaan, en die wou me echt pas doorsturen als ik langer dan een jaar bezig was.
Ga 1 feb wel langs bij de gyno voor mn kwaaltjes misschien dat ik nu al wat laat vallen over het zwanger worden en dat hij zelf iets gaat voorstellen!! zou heel fijn zijn jeeee,, maar we gaan t zien!!!!
Maal: ik denk dat het ingaan van het traject bij de gyn niet onderschat moet worden.. (niet dat je dat doet, maar omdat je blij bent als de gyn je helpt) Ze hebben de richtlijnen van minimaal een jaar en eigenlijk 1,5 à 2 jaar voor doorverwijzingbij 'normale' gevallen niet voor niets: dat is denk ik ook omdat zwanger worden makkelijker gaat als het leuk blijft en de MMM (medische malle molen) veel stress op kan leveren. Maar goed: zeker weten dat het allemaal werk bij jezelf is misschien vast een geruststelling! 😉