Liset schreef:@Kruimeltje: Ga voor je duimen morgen voor een positive test.
Ik dacht ook eerst aan een buikgriepje maar geen last van mn darmen en de misselijkheid komt en gaat weer. Vooral misselijk na het eten. Er zit gewoon niets anders op dan gewoon rustig afwachten. Ookal heb ik wat kwaaltjes dat hoeft niet te zeggen dat als ik vroeg test dat de uitslag dan positief zal zijn denk ik :idea: dus ........ ik neem het zekere voor het onzekere en test dinsdag pas. Dat kost wel heel veeeeeel moeite maargoed ik blijf naar mezelf herhalen GEDULDIG ZIJN!! hahaha
Kruimeltje..... Ergens heb ik het idee dat hier op het forum niet geld: Geen nieuws is goed nieuws 😞 Maar ik duim gewoon hard dat jullie of toch aan het feesten zijn en dus te druk zijn om te posten óf dat je nog steeds te vroeg hebt getest...
Liset: Nog maar 2 nachtjes!!! Je kan het!!! Super spannend!
Net chocolaatje 4 gegeten, oftewel, nog 4 nachtjes voordta ik van mezelf mag testen 😉 Vorige ronde was ik 13 DPO ongi (dat zou vandaag zijn geweest) maar is nog geen teken van. Helaas heb ik nooit ergens last van als ik ongi word. Dus elk wc-bezoekje is heel spannend :oops:
Nou NOD-meiden, ik duim HEEEEL HARD voor jullie, kom maar op met die positieve testen! Leve het domino-effect!