@ Miepje: haha heel normaal hoor, om er nog een testje tegenaan te gooien. Denk dat ik precies hetzelfde zou doen!
@ Tessa: nogmaals wat kut meissie!! Maar nu heb je tenminste wel zekerheid... Kom op, vol goede moed door naar de volgende ronde!!
@ Janne: welkom hier en vooral veel plezier met zwanger worden!! Dat is dan al gelijk de eerste tip, want je zou eerder zwanger worden als je er plezier aan beleefd 😉
@ Annemieke: het is inderdaad zo dat je 14 dagen terug moet rekenen vanaf de 1e dag van je ongi. Dus met een kortere cyclus valt je ei dus inderdaad ook eerder. Jammer meis dat je hem gemist hebt toen! Maar troost jezelf met de gedachte dat het toch niet anders had gekunt, omdat je man toch met cursus was... Veel succes met ovu testen, geeft mij iig veel rust!
@ VWZ: ik persoonlijk zou op de dag van de pos test zelf klussen, omdat zaadjes er soms ook wel een dagje over doen om de eileider te bereiken. Vooral de zaadjes die meisjes maken, zijn wat langzamer (raar maar waar, klinisch aangetoond: de meisjes zwemmen langzamer maar de jongens gaan eerder dood 😮 )
@ Pinkymeid: haha hier ook zo'n vriendlief. Nu hebben we een werkster 1x in de week dus we hoeven al niet veel zelf te doen, maar ze vertelde me wel eens toen hij er niet bij was: toen hij nog alleen woonde wist ze echt niet wat ze schoon moest maken! Hij is nogal een smetvrees achtig typje (heeft het niet hoor, maar is wel een echte poets!). Eerste wat hij doet als hij thuis komt is met de swiffer door het huis, en als hij een stofje ziet moet hij het gelijk schoonmaken hihi. Voor een bruidsjurk kan ik trouwens de ontwerpster Maggie Sottero aanraden, ben al jaaaaren fan van haar. Maakt zulke mooie jurken. Veel winkels in NL en BE hebben haar jurken, dus zeker en vast dat als je een mooie jurk op haar site ziet dat ze hem daar hebben. Dit is haar site:
http://www.maggiesottero.com/