Janne26Oud lidBerichten: 1.255Lid sinds: 15 maart 2010
ai ai ai...heb nu een uur echt last van stekende pijn rechts onder in m'n buik.... 😞 daarbij van die misselijke vlagen.... hoop dat het een goed teken is en dat ik niet ziek ga worden 😞
Janne26 schreef:ai ai ai...heb nu een uur echt last van stekende pijn rechts onder in m'n buik.... 😞 daarbij van die misselijke vlagen.... hoop dat het een goed teken is en dat ik niet ziek ga worden :(
cruesli schreef:Hallo dames
Ik wil me hier graag ook melden om mee te kletsen.
Ik ben begin februari gestopt met de nuvaring.
Eerste ronde natuurlijk wel goed geklust rondom mn ei, maar logischerwijs ook gewoon ongesteld geworden met een
cyclus van 27 dagen.
Nu deze ronde ook weer goed ons best gedaan en over precies een week heb ik mn NOD. Heb giga boobs die erg gevoelig zijn,
maar dat zijn ze meestal wel rond deze tijd, al lijkt het nu toch anders aan te voelen. Verder ben ik moe moe moe en heel licht
misselijk na 2 dagen flink misselijk geweest te zijn.
Maar ik wil me nog niet te gek gaan maken, het is pas ronde 2 😉 Dus verwachten doen we nog niets, al zou het wel geweldig leuk
zijn natuurlijk! 😊
welkom meid en heel veel succes met het zwanger worden
Ben overigens 26 jaar oud ;)
cruesli schreef:Hallo dames
Ik wil me hier graag ook melden om mee te kletsen.
Ik ben begin februari gestopt met de nuvaring.
Eerste ronde natuurlijk wel goed geklust rondom mn ei, maar logischerwijs ook gewoon ongesteld geworden met een
cyclus van 27 dagen.
Nu deze ronde ook weer goed ons best gedaan en over precies een week heb ik mn NOD. Heb giga boobs die erg gevoelig zijn,
maar dat zijn ze meestal wel rond deze tijd, al lijkt het nu toch anders aan te voelen. Verder ben ik moe moe moe en heel licht
misselijk na 2 dagen flink misselijk geweest te zijn.
Maar ik wil me nog niet te gek gaan maken, het is pas ronde 2 😉 Dus verwachten doen we nog niets, al zou het wel geweldig leuk
zijn natuurlijk! 😊
Ben overigens 26 jaar oud ;)
Pinkymeid schreef:@Marissii: hey meid, die kwaaltjes komen me bekend voor, ik heb namelijk ook last van een opgezette buik en beetje misselijk, beetje hoofdpijn, en steekjes in onderbuik en liezen, heb ook last van men darmen die rommelen een beetje en heb ook last van een verstopping :oops: heb ook wat steekjes in men onderrug, weet ook niet wat het allemaal kan zijn ik hoop nergens op, en ik zie volgens de banners mogen we allebei gelijk testen 😃 wanneer ga jij testen gaan?
veel liefs en heel heel erg veel succes hopelijk zijn het goede kwaaltjes en blijft je ongi weg en ben je lekker zwanger :D
Marissii schreef:Pinkymeid schreef:@Marissii: hey meid, die kwaaltjes komen me bekend voor, ik heb namelijk ook last van een opgezette buik en beetje misselijk, beetje hoofdpijn, en steekjes in onderbuik en liezen, heb ook last van men darmen die rommelen een beetje en heb ook last van een verstopping :oops: heb ook wat steekjes in men onderrug, weet ook niet wat het allemaal kan zijn ik hoop nergens op, en ik zie volgens de banners mogen we allebei gelijk testen 😃 wanneer ga jij testen gaan?
veel liefs en heel heel erg veel succes hopelijk zijn het goede kwaaltjes en blijft je ongi weg en ben je lekker zwanger :D
Hey...ja ik snap niks meer van ons lichaam...en dat nu al voor de 2e ronde 😂 mijn borsten voelen ook enorm anders. Mijn darmen gaan nog goed, geen krampjes (nog niet tenminste) en geen hoofdpijn. Ik ga pas testen als ik 2 week over tijd ben hahahahah. Ooooh dat word nog moeilijk..want vorige x was ik 1 week over tijd en toen werd ik al zowat schijnzwanger 😃 hihi
Maar wanneer ga jij testen dan?
Nien schreef:@pinkymeid, mooi zo ! aah dank je, ik ga zo even knutselen dan maar!
jollyjo schreef:@ Pinkymeid, hier gaat alles goed. Beetje verkouden aan het worden, maar verder geen klachten, dus heb niks te klagen. Hopelijk blijft het zo, maar er zal straks wel wat bij komen als ik dikker wordt denk ik :). Buikje wordt mooi rond inmiddels haha, je kan het nu ook wel zien.
jollyjo schreef:@ Vicky, spannend voor je. Ik zal hard voor je duimen dat het raak is.
Ja wij willen heel graag weten wat het wordt. Dat weten we nu nog niet, kan nog niet. Dat kunnen ze op zijn vroegst pas bij die 20-weken echo zien, maar het kan ook zijn dat ze dat niet kunnen zien door de ligging van de kleine. Dan zien we dat later wel bij de 3D-4D echo in mei haha. Dan kunnen ze het niet meer missen. Spannend dus.
chelly schreef:Ik snap er niks meer van.....
Vorige week een positieve en een negatieve test en op woe ongi geworden ( een week te laat )
Normaal ben ik altijd minsten 7 dagen behoorlijk ongi maar nu nog geen 4 dagen en echt een stuk minder dan normaal.
Verder doen mijn borsten nog steeds pijn ( is normaal 1ste dag van menst weg )en zijn wat groter,ben ik wat misselijk en heb hoofdpijn.
Natuurlijk denk i dat ik het me allemaal maar inbeeld maar ben echt in de war ervan.
Moet maar gewoon wachten tot mijn volgende ongi over 4 weken
groetjes
Liset schreef:@ pinkymeid: Ksta strak van spanningen haha 1 april begin ik met mn nieuwe baan. Daar heb ik veel zin in maar het is een strijd geweest om een leuke nieuwe baan te vinden en nu het gelukt is dan komen er wat spanningen vrij he 😃
En ben echt aan het aftellen voor mn bruiloft volgende week vrijdag is al snel 😮 haha
Daar heb ik ook veel zin in maar het bengt wat slapenloze nachten met zich mee helaas
Verder is alles prima hoor. Ik voel me goed zit te wachten op mn ovu 😃
Hoe is het met jou??
cruesli schreef:Ik heb de moed opgegeven dat ik deze ronde zwanger ben. Heb eigenlijk nergens echt mega last van, alleen heeeele lichte misselijkheid en grote boobs.
x--jessy--x schreef:@ Cruesli: zit je een dag na mij dus 😃 Dat wordt spannend 😉 Hoop het toch ook voor jou hoor meis, sommige meiden hebben helemaal nergens last van en testen toch positief!
Tnx Pinkymeid... Brrrr ik wil zappen naar zaterdag! Wie heeft bedacht, dat je dat alleen met een tv kunt doen?! :evil:
Jazzy schreef:@ cruesli: ik heb ook echt nergens last van hoor meid, niet ziek zwak en misselijk, we wat gevoeligere borsten maar meer niet ;)
Nina28 schreef:@ Jessy: erg he dat wachten... Als je erachter bent hoe je door kunt zappen, zap je mij dan even door naar 19 april :D
Marissii schreef:En zap mij maar ook maar samen met pinkymeid door naar 7 april 😛 haha.
Oooh pinkymeid ga na 7 april dat weekend testen? Ik weet het niet hoor...durf het niet meer hihi
Vorige x week overtijd...en ik kan ook nooit wachten hoor.. anders doe jij 'm maar eerst hahahahaha.
En ik hoop voor vele meiden dat het nu raak is...zal wel grappig zijn allemaal zwanger 😛
Marissii schreef:Mijn buik is trouwens enorm opgezet:S word vast ongie 😞
Pinkymeid schreef:Marissii schreef:Mijn buik is trouwens enorm opgezet:S word vast ongie 😞
mijn buik is ook opgezet meid
Marissii schreef:Pinkymeid schreef:Marissii schreef:Mijn buik is trouwens enorm opgezet:S word vast ongie 😞
mijn buik is ook opgezet meid
Maar je kunt ook pregnant und een dikke buik hebben duzz 😮 ....ooh wat een lichaam weer hea.
Jeetje jij durft met je test...das wel heeeeeeeel snel gekke pinkymeid haha.
Wacht nouuuuuu even tot je NOD en dan doe jij hem 7 april en ik daarna JA 😛
Zo en nu gaan we even niet meer aan die dag denken ...tralalalaaa 8-)
Marissii schreef:oke dan wacht ik tot mijn NOD en dan doe jij hem daarna hihi, anders als hij negatief is dan word ik mss gek haha, en nee nu gewoon aan iets anders denken haha
Janne26 schreef:@ marissii en pinkymeid: Nou, meiden!! Succes dan met wachten tot het testen 😉
Hoop dat ik het ook ol kan houden tot jullie zijn geweet :|
;)
Marissii schreef:Zo heerlijk gesport...niet veel zin...maar voel me direct weer voldaan haha..mijn buik voelt ook minder 'dik'.
Pff heb wel last van dat witte vloed shizzle zeg :shock: Dat is ook normaal? En is dat ook een teken op ongie worden...of kan het weer allebei :roll: Zo nu eerst even douchen..... :mrgreen:
x--jessy--x schreef:Marissii schreef:Zo heerlijk gesport...niet veel zin...maar voel me direct weer voldaan haha..mijn buik voelt ook minder 'dik'.
Pff heb wel last van dat witte vloed shizzle zeg :shock: Dat is ook normaal? En is dat ook een teken op ongie worden...of kan het weer allebei :roll: Zo nu eerst even douchen..... :mrgreen:
Haha die witte shit kan inderdaad van allebei jah ;)
x--jessy--x schreef:vertel mij wat 😃
Daarom hou ik al mijn kwaaltjes bij in http://www.menstruatiekalender.nl
Kan ik mezelf niet voor de gek houden iedere ronde ;)