wendytjeOud lidBerichten: 1.007Lid sinds: 5 augustus 2009
Vandaag gaat dan eindelijk bij ons het echte klussen beginnen!!
Lin23 schreef:Allereerst natuurlijk ook mijn felicitaties Wendyl: super! Geniet ervan 😃
Peach: ik heb gelukkig nooit last van negeerperiodes, daar zou ik ook niet tegen kunnen. Bij mij en ijn vriend is het altijd snel weer over als er irritaties zijn en ik ga nooit boos slapen, daar kunnen we gelukkig allebei niet tegen. Verder is het huishouden eigenlijk naar tevredenheid van ons beiden geregeld, al kan ik weleens mopperen als het een rotzooi is als ik thuiskom, terwijl hij dan al een paar uur thuis is.. Verder heb ik het super getroffen. Ik heb een ontzettend lieve vriend en als ik me niet goed voel of erg in spanning zit, leeft hij heel erg mee. Hij vindt het ook allemaal super spannend. Ik herken me dan ook in het verhaal van Zon: als ik verhalen van anderen lees besef ik des te meer hoe goed ik (of eigenlijk wij samen) het heb. 😃 Hopelijk komt daar snel een derde lid van het gezinntje bij 😉
Goosje: de blaas is nog niet helemaal over. Het begon al vorige week donderdag en meestal is het dan na een paar dagen weer over. Ik had vroeger vaker last van blaasontsteking maar slik sindsdien elke dag cranberry pillen en dat heeft lang goed gewerkt. Nu dus ineens weer last van. Ik hoop niet dat het ligt aan het blijven liggen na het klussen. Ik denk ook van niet, want die week ervoor ben ik steeds gewoon snel naar de wc gegaan, zoals ik normaal altijd deed, omdat mijn cyclus zo lang duurde dat ik niet verwachtte die maand vruchtbaar te zijn. Ik denk en hoop dus dat het daar niet aan ligt. Ik dacht afgelopen woensdag dat het weg was omdat het minder was, maar het is nog steeds niet helemaal verdwenen. Gelukkig is het nu stukken minder en is het sinds het weekend niet meer pijnlijk genoeg om naar de dokter te gaan. Ik heb ook geen medicijnen geslikt, alleen cranberry. Eigenlijk bewust niet omdat ik tot dinsdag ook niet wist hoe het in mijn lichaam zat en na dinsdag is het niet meer zo erg dat ik bereid ben antibiotica te nemen. Bovendien zegt mijn dokter altijd dat ik gewoon veel moet drinken en er verder weinig aan te doen is.. Dus gewoon nog even doorbijten! Al baal ik er ontzettend van dat het midden in mijn vakantie is. Gelukkig niet in een vruchtbare periode, maar de vakantie is, zo zonder klussen en de mogelijkheid een dagje weg te gaan, helaas wel een stukje saaier. Ik vind het vooral heel vervelend voor mijn vriend, maar hij vindt het weer vooral erg voor mij. Maar ja, genoeg geklaagd nu!
Sonja: nog nieuws??
Shorty schreef:wendyl: Gefeliciteerd! Wat super dat het gelijk is gelukt in de eerste ronde! ben super blij voor je.....dat gevoel wat jij vanmorgen had (bij het aflezen van de test)...dat wens ik mezelf en iedereen ook! Volgens mij loop je dan de hele maand met een glimlach van oor tot oor!
Lara schreef:[hey ik heb een vraag je als je niet klaarkomt tijdens sex heeft dat invloed op je zwangerschap???
beebwish1982 schreef:HB3: balen zeg die hoofdpijn. Hopelijk is het over als het "klussentijd" is!
Ik meld even dat mijn man aanstaande maandag een afspraak heeft bij de huisarts voor een sperma onderzoek. Tenmiste de assistentie zei dat er dan dus eerst een gesprek is en dan krijgt hij wat mee naar huis. Wat, dat zien we dan maandag wel.
Vraag me toch wel af of het klopt wat ze zei: dat de huisarts dit tegenwoordig bij de praktijk kan, sperma onderzoek en dat je dus niet meer naar het ziekenhuis moet. Maar ja we zien het maandag wel.
Dit is nu in ieder geval in gang gezet. ( willen we de uitslag eigenlijk wel weten... 😞 )
groetjes beebwish
P.S. Hoe gaat het met je sonja?
Lara schreef:over een vrouww
beebwish1982 schreef:Nou dat is positief Sonja !
Hopelijk blijft het zo.
H83 schreef:Wendyl gefeliciteerd!! Super!! 😃 😃 😃
Hier vandaag een wat mindere dag... loop de hele week al met hoofdpijn en gister ben ik met paracetamol naar bed gegaan in de hoop dat het weg zou zijn vanmorgen, maar helaas! Voel me er behoorlijk belabberd onder, en heb me ziek gemeld voor vandaag, met als gevolg dat ik me daar dan weer schuldig over voel want ik weet hoe druk het is in de vakantieperiode.... 😞
Toen ik de pil nog slikte had ik in mijn stopweek 9 van de 10 keer migraine, nu ik helemaal gestopt ben met de pil helemaal neit meer..... tot deze week. Maar goed, ik neem zo een lekkere frisse douche en hoop dat ik dan wat op knap! (ook niet echt bevordelijk voor he klussen, die hoofdpijn!! 😉 )
Zo.... moest 't ffies van me aftypen!! 😊
beebwish1982 schreef:Sonja:
Mijn man was gesteriliseerd en dit is bijna 2 jaar terug operatief weer aan elkaar gezet. Toen stroomde er wel meteen sperma doorheen en ook na 3 maanden is zijn zaad getest en was er zaad gevonden.
Het kan alleen zo zijn dat na een jaar het littekenweefsel zodanig groeit dat de zaadleider blokkeerd.
Ik wil best elke maand, zoals bijna iedereen hier, in spanning zitten maar als dat niet hoeft( omdat het niet op de natuurlijke manier lukt) dan scheelt het mij weer een berg spanning en kunnen we meteen kijken naar andere opties.
Dank je sylvestertje!
Lara schreef:jaaaaa ik ben nu op me werkk dus ik ga meteen naar de kruidvat hahahaha
ben zo happy 😂 😃 :lol:
lolala schreef:kheb dit hoekje pas ontdekt ... het is toch anders zo voor je eerste gaan hé!
Ik dacht dat het allemaal iets vlotter ging gaan...
Dan ben je tien jaar bezig om niet zwanger te worden en dan op het moment dat je wilt lijkt er nieeeeets te gebeuren.. voor wie is dit herkenbaar??
lolala schreef:kheb dit hoekje pas ontdekt ... het is toch anders zo voor je eerste gaan hé!
Ik dacht dat het allemaal iets vlotter ging gaan...
Dan ben je tien jaar bezig om niet zwanger te worden en dan op het moment dat je wilt lijkt er nieeeeets te gebeuren.. voor wie is dit herkenbaar??
Lin23 schreef:Ook wij laten de natuur nog even zijn beloop 😊 Wij klussen nu elke dag (ik lees heel wisselende verhalen over om de dag of juist elke dag en we doen het liefst elke dag). Ik gebruik geen ovutesten of iets anders, maar probeer het cervixslijm in de gaten te houden.
Mijn vriend is er behoorlijk veel mee bezig en heeft er heel veel zin in. Hij vraagt steeds op welke dag ik dan zit en of ik al iets voel wat op een eisprong lijkt enzo. Ook let hij er op dat we niet twee keer op een dag mogen klussen in verband met de aanmaak van zaadcellen (hij vindt het allemaal ontzettend interessant). Hopelijk heeft het resultaat! ;-)
Lin23 schreef:Ik wacht liever ook nog even, zeker omdat mijn eerste cyclus zo lang was, wil ik eerst weten hoe mijn cyclus is. Al hoop ik natuurlijk dat ik de ovutesten niet nodig zal hebben!