kruimeltje schreef:
@ Annemieke, als je nog steeds niet helemaal beter bent lijkt het me inderdaad verstandig om even een pauze in te lassen voor het zwanger worden. Eerst zorgen dat je zelf weer helemaal gezond bent dat is ook beter voor je toekomstige kindje.
Je hebt helemaal gelijk hoor kruimeltje, mijn man en ik hebben het daar ook over gehad, de artsen zeggen dat de ziekte van pfeiffer als je zwanger word nadat je de ziekte hebt geen kwaad kan, je hebt dan al genoeg antistoffen aangemaakt, maar wij vinden het erg eng, we hebben al jaren een kinderwens maar we wilde ons kindje graag van alles kunnen bieden dus hebben we gewacht totdat we beide gestudeerd hadden en een leuk huis konden kopen, nu zijn we er klaar voor maar mijn lichaam werkt nu niet mee, volgends de artsen kan ik binnen 2 tot 3 maanden weer helemaal opgeknapt zijn,maar het kan ook sneller gaan, zeker als ik voldoende rust neem,mijn man vertrekt binnenkort voor 2,5 week naar canada voor zijn werk dus deze ronde hebben we zoieso vrij weinig kansen en als hij terug is kijken we hoe ik me tegen die tijd voel, het is jammer dat we even wat langer moeten wachten maar we willen niet alleen het beste voor ons kindje als het er eenmaal is maar ook tijdens de zwangerschap!
Voor jouw word het ook heel spannend he! Woensdag krijg je toch te horen of het een of twee kindjes zijn? Spannend hoor! Liefs Annemieke