Botske, hier heb ik foto's staan van de babykamer en de wagen die we hebben uitgezocht.
http://baby.slagers.org/2010/04/de-baby ... itgezocht/
kruimeltjeOud lidBerichten: 5.788Lid sinds: 29 november 2009
cruesli schreef:Hee meiden
Hier nog een week tot mn NOD. Gaat al iets sneller 😉
Vandaag had ik wat kleine krampjes in mn onderbuik en wat donkerrode/bruinige afscheiding.
Heel vreemd, want mn ei heb ik duidelijk al gehad!
En waar dan die afscheiding vandaankomt? Geen idee. We wachten maar weer verder
en heel ongeduldig af!
Pinkymeid schreef:@Tessa: ik blijf toch duimen voor je zolang er geen bloed is is er nog hoop
sinds gisteren erg last van men tepels zijn erg pijnlijk kan er niet aankomen en men vriend ook niet, nu nog een beetje last maar niet zo erg als gisteren, zal dit met men ei te maken hebben? vorige ronde had ik helemaal geen last van men tepels, heb men ei niet gevoeld alleen wat lichte steekjes ook wat in men rechter lies, ik hoop dat het weer niks te maken heeft met het ontpillen gisteren niet geklust, deze morgen wel voor de zekerheid moest ik toch men ei nog gaan voelen als hij wat later moet zijn, ben benieuwd hihihi
Steef schreef:
Ik heb maandag over een week me nod dus kunnen we samen af tellen!!
Ik voel/merk helemaal niets, dus vrees het ergste.
Inge79 schreef:Dat is ook mijn instelling, dat ik ergens kan praten over alles.
Alleen een paar collega's weten het , mijn familie vertel ik nog helemaal niks tot dat het zo ver is
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je hormonen uit je lichaam zijn van de pil?
Liset schreef:Pinkymeid schreef:@Tessa: ik blijf toch duimen voor je zolang er geen bloed is is er nog hoop
sinds gisteren erg last van men tepels zijn erg pijnlijk kan er niet aankomen en men vriend ook niet, nu nog een beetje last maar niet zo erg als gisteren, zal dit met men ei te maken hebben? vorige ronde had ik helemaal geen last van men tepels, heb men ei niet gevoeld alleen wat lichte steekjes ook wat in men rechter lies, ik hoop dat het weer niks te maken heeft met het ontpillen gisteren niet geklust, deze morgen wel voor de zekerheid moest ik toch men ei nog gaan voelen als hij wat later moet zijn, ben benieuwd hihihi
@ Pinkymeid: Ik heb altijd last van mijn tepels als ik ovuleer, dat is 1 van de dingen waar ik het aan merk dus wie weet!! 2 dagen kan ik (en mijn man) er niet aankomen ze zijn overgevoelig na 2 dagen neemt het dan weer af bij mij 😃 gelukkig haha
gloeiworm schreef:mag ik me ook melden
ik ben 29 en sinds januari heb ik geen spiraaltje meer
omdat we het niemand willen vertellen dat we bezig zijn (om vragen te voorkomen) zou ik graag wat kletsen op het forum.
Inge79 schreef:@jazzy: hoever ben je?
gloeiworm schreef:
hoe zit het met jullie omgeving eigenlijk? die van ons verwacht absoluut niet dat we aan kinderen willen beginnen omdat we altijd heel hard nee geroepen hebben, die gaan echt stijl achterover slaan ben ik bang
Kitty24 schreef:Hoi allemaal ben hier nieuw ben even aan het rondkijken
Ben zelf nu 4 maanden gestopt met de pil...
tot nu toe nog niks ben deze maand begonnen met Ovulatie testen om te kijken wanneer me ei is heb onregelmatige cyclus
35-28-37
Tot nu toe nog negatieve testen dus denk dat het weer een late wordt maar ja rustig aan doen en niet meer er te veel mee bezig zijn ....
Nien schreef:@steef, zo werken jeetje :shock: ik word al moe bij de gedachte joh!
Inge79 schreef:Waar werk je dan?
Ik heb ook nachtdiensten gedraaid maar ik kon dat echt niet. Ik kon niet slapen omdat we niet zo'n fijne buurtkinderen hebben die niet zachtjes konden doen (alleen maar gillen en schreeuwen, normaal praten is er niet bij bij die kinderen)
Dus hield ik het maar op ochtend en middag diensten
Was opzich nog geen verkeerd werk en het verdiende goed, was helaas alleen maar uitzendwerk dus moest er na 3,5 jaar uit omdat ze me dan een vast contract moesten geven en dat deden ze niet
Nien schreef:@steef, jeetje dat is wel zwaar, maar het lijkt me wel heel erg leuk werk!