Inge79Oud lidBerichten: 1.500Lid sinds: 24 april 2010
Hey steef, gefeliciteerd! Geniet er van!
kruimeltje schreef:Steef, gefeliciteerd!
Hier helaas slecht nieuws ...
... vanavond bij de verloskundige geen hartje meer te zien. Kindje is waarschijnlijk vlak na onze vorige echo (2 weken geleden) gestopt.
We hadden het totaal niet verwacht omdat ik me nog steeds echt zwanger voel en ik geen bloedverlies heb gehad ofzo.
Het voelt heel onwerkelijk en verdrietig natuurlijk 😢 We moeten nu afwachten of ik de komende twee weken vanzelf een miskraam krijg.
Over twee weken heb ik weer een afspraak bij de verloskundige en als het dan nog niet vanzelf is gekomen word ik waarschijnlijk doorgestuurd voor een curetage.
Ik weet niet of ik de komende dagen wel of niet op het forum kom ...
... vanavond bij de verloskundige geen hartje meer te zien. Kindje is waarschijnlijk vlak na onze vorige echo (2 weken geleden) gestopt.
We hadden het totaal niet verwacht omdat ik me nog steeds echt zwanger voel en ik geen bloedverlies heb gehad ofzo.
Het voelt heel onwerkelijk en verdrietig natuurlijk 😢 We moeten nu afwachten of ik de komende twee weken vanzelf een miskraam krijg.
Over twee weken heb ik weer een afspraak bij de verloskundige en als het dan nog niet vanzelf is gekomen word ik waarschijnlijk doorgestuurd voor een curetage.
Omdat ik niet zwanger in de kerk wil trouwen, en eerst mijn cyclus een
beetje regelmatig wil hebben
Zo dat is al ff geleden dat ik hier gereageerd heb!
Ff nalezen hoor.
[quote:3svfpw1r] Omdat ik niet zwanger in de kerk wil trouwen, en eerst mijn cyclus een
beetje regelmatig wil hebben
Patries123 schreef:Sjonge jonge, gister had ik toch weer ei symptomen dus net ff weer kv ovu testje gedaan, nou die sporen ECHT niet... Nu was de controle streep donkerder dan de test streep... ik krijg dus al sinds zaterdag binnen 24-36 mijn ei
Nog ff!!!
Nou zondag hebben we goed geklust, daarna niet meer, vanavond wel weer denk ik en dan zal het wel goed zijn...
Ga er toch al niet vanuit dat het nu al de eerste ronde raak zal zijn, maar op deze manier schiet het helemaal niet op haha
Botske schreef:@Janne, werk ze vanavond! Mijn man is ook gewoon aan het werk. Hij heeft een eigen bedrijf en kan dus zelf kiezen. Hij heeft liever een keer vrij als het lekker weer is. :D
Patries123 schreef:@ Pinkiemeid, het klinkt wel heel verdacht hihihihi, vind het heel spannend hoor!!!! Ga voor je duimen. komende dagen kan ik niet echt op het forum komen (ben niet thuis) dus verras me maar als ik terugkom met een dikke positieve test ;)
Janne26 schreef:Die kwaaltjes komen mij bekend voor, Pinkymeid ;)
Pinkymeid schreef:@Patries, janne en Botske: ik ga denkelijk morgen eens een testje wagen als de ongi er nog niet is 😊 kwaaltjes: beetje moe, een licht jeukend gevoel aan borsten, soort kriebeltjes in de buik, gespannen borsten, af en toe een zeurend gevoel in men buik, maarja ik voel iedere maand iets dus ik ben pas overtuigd als ik een positieve test in men handen heb :D
selly1985 schreef:Pinkymeid schreef:@Patries, janne en Botske: ik ga denkelijk morgen eens een testje wagen als de ongi er nog niet is 😊 kwaaltjes: beetje moe, een licht jeukend gevoel aan borsten, soort kriebeltjes in de buik, gespannen borsten, af en toe een zeurend gevoel in men buik, maarja ik voel iedere maand iets dus ik ben pas overtuigd als ik een positieve test in men handen heb :D
heeeeeel herkenbaar. ik heb mn nod pas volgende week, maar heb de zelfde kwaaltjes. Sinds gisteravond heb ik steeds wat steken in mn buik. Maar ik heb 2 weken vakantie dus alle tijd om er mee bezig te zijn 😉 wellicht dat me die kwaaltjes nu meer opvallen dan anders. maar goed. klapte gisteravond dubbel van een megasteek in mn zij. mn mannetje schrok zich een hoedje. hij zou naar voetbal gaan en durfde niet goed meer weg. hij was er ook heel snel weer. was toch wel bezorgd 😃 zo lief!
selly1985 schreef:momenteel heb ik ook om het minst of geringst van die huilbuien. dan vraagt mn man; wat is er? heb je pijn? waarop ik dan zeg: IK WEET HET NIET... KAN ER OOK NIETS AAN DOEN. haha, af en toe best lach wekkend hier hoor. Ik ben er (te) veel mee bezig het lijkt dan net of manlief er helemaal niet mee bezig is. maar als hij dan zoals gisteraaf reageert... dan is hij er toch ook wel mee bezig. hij is alleen een stuk nuchterder (is dat een goed woord...) dan ik..
heel veel suc6 met testen morgen... ik zal voor je duimen pinky!
Janne26 schreef:Tessa: met mij gaat het wel hoor. Ben gewoon super en heerlijk zwanger. Maarja....daar hoort wel bij dat je misselijk bent, vreselijk moe, huilbuien.Dadelijk nog gaan werken, heb totaal geen zin!! maar we zien wel, als ik er eenmaal ben dan is het ook wel weer leuk en gezellig 😃
Jij nog succes verder met je teentje!!
Pinkymeid schreef:@Tessa: dank je wel meid is erg lief van je
en hoe is het met jou? en met je teen, gaat het al goed met lopen?
hier even geschrokken haha zat in de auto en ik voelde iets beneden wat lopen ik zo ooohhh neeen ben ongi het is toch niet waar he, toen thuis was onmiddelijk toilet gelopen en neen hoor helemaal niks alleen dat men broekje wel wat nattig aanvoelde
Jazzy schreef:Hoi Hoi ladies,
Gisteren de afspraak gehad, verliep goed....ze was alleen ontzettend gehaast omdat ze achterliep, dus kon niks vragen en voelde me echt teveel...maar goed ik word morgenochtend gecurreteerd en als alles goed gaat mag ik morgenmiddag weer naar huis toe....ik ben echt ontzettend bang maar moet er door heen willen we maandag een toch nog leuke dag tegemoet gaan ondanks dit alles....nog een laatste controle echo gehad en er is echt geen hartfunctie.
Ik weet niet wanneer ik hier weer zal reageren, mss dat ik na de curretage even wat afstand neem van het forum afhaneklijk hoe ik me voel en waar ik me goed bij voel....bedankt voor jullie steun....
Jazzy schreef:Gefeliciteerd steef met je zwangerschap...had het nog niet gezien sorry :oops:
Pinkymeid schreef:@steef: hier is het meer nattigheid heb niet echt hele dikke witte afscheiding? is dit ook normaal of is dit toch negatief?
@jazzy: ooh meid heel erg veel sterkte morgen en ik denk aan je meid
Steef schreef:Pinkymeid schreef:@steef: hier is het meer nattigheid heb niet echt hele dikke witte afscheiding? is dit ook normaal of is dit toch negatief?
@jazzy: ooh meid heel erg veel sterkte morgen en ik denk aan je meid
Ik had ook geen dikke witte afscheiding hoor ook meer nattig!
Nien schreef:@janne, goeddd hoor en met jou??
Janne26 schreef:Nien schreef:@janne, goeddd hoor en met jou??
Hier ook goed hoor!
Net als elke ochtend nu erg misselijk, duizelig en slap.
Maar meestal gaat dat in de loop van de dag wel over.... 😃
Ik ben gewoon heerlijk zwanger!!! :mrgreen:
Pinkymeid schreef:hallo meiden: voel me goed hihi, heb nog steeds last van veel witverlies echt een nat gevoel hihi, nog steeds een soort kriebels in mijn buik en een zeurend gevoel in men buik en wat last van hoofdpijn, meer heb ik niet weet niet wat ik zal moeten denken morgen een testje wagen als ik niet ongi ben geworden
Nien schreef:Pinkymeid schreef:hallo meiden: voel me goed hihi, heb nog steeds last van veel witverlies echt een nat gevoel hihi, nog steeds een soort kriebels in mijn buik en een zeurend gevoel in men buik en wat last van hoofdpijn, meer heb ik niet weet niet wat ik zal moeten denken morgen een testje wagen als ik niet ongi ben geworden
Het klinkt goedd meidd!! ik ga voor je duimen, hoop zo dat je ongi uitblijft en dat je morgen kan testen en dan een pos test in handen hebt!!!
Janne26 schreef:Pinkymeid: dat klinkt zeker goed!! 😃 Komt me nog steeds allemaal zeer bekend voor 😉
Ik duim voor je!! S P A N N E N D ! ! ! :mrgreen:
selly1985 schreef:@pinky
hoe gaat het? Heb je 'klachtjes' of zijn het de zenuwen??
hier de hele nacht slecht geslapen, had buikkrampen 😞 voel me sowieso vreemd, anders dan ik me ooit heb gevoeld. maar ja, zal wel weer tussen de oren zitten...
Pinkymeid schreef:selly1985 schreef:@pinky
hoe gaat het? Heb je 'klachtjes' of zijn het de zenuwen??
hier de hele nacht slecht geslapen, had buikkrampen 😞 voel me sowieso vreemd, anders dan ik me ooit heb gevoeld. maar ja, zal wel weer tussen de oren zitten...
ik heb geen zenuwen meid wat komt dat komt, heb veel witte afscheiding echt een nat gevoel bah bah iedere keer naar toilet lopen maar is alleen maar vocht 😊 een zeurend gevoel in men onderbuik en soms ook steekjes voor de rest en wat een beetje moe
Tessa23 schreef:Balen zeg Pinkymeid..
Nina28 schreef:Jammer Pinkymeid! Da's zeker balen....
Pinkymeid schreef:hallo meiden jullie hoeven niet meer te duimen ben ongesteld geworden jammer maarja met volle moed naar de 4de ronde :D
selly1985 schreef:Pinkymeid schreef:hallo meiden jullie hoeven niet meer te duimen ben ongesteld geworden jammer maarja met volle moed naar de 4de ronde :D
ooooooo, jammer pinky. volgende ronde beter!
Steef schreef:Hee pinkymeid wat jammer zeg het had zo maar eens gekunt!!
vwz schreef:zucht ben ook al helemaal zenuwachtig voor zondag of maandag dat is mijn no dag..
Even een andere vraag in het algemeen, wij willen onze vakantie gaan boeken, nu is dat erg ver weg in oktober pas, maar nu wil mijn vriend heel erg graag gaan duiken, weet iemand of je dat mag doen als je zwanger zou zijn en tot hoeveel maanden? Ik weeet wel het is nog zxo ver weg maar ik hoop natuurlijk dat ik voor die tijd de gelukkige mag zijn....
cruesli schreef:@Pinkymeid: Balen joh! Maar goed, volgende ronde dan maar, gaan we gezellig weer samen op t wachtbankje zitten ;)
selly1985 schreef:hey meiden
ff vraagje, momenteel heb ik een behoorlijk gespannen gevoel in mn buik. links doet het al een tijdje (2 dagen) pijn en als ik op mn buik druk of als manlief er op ligt doet het zelfs een beetje pijn. wat heeft dit nou weer te betekenen? ook last van hoofdpijn, duizeligheid (beetje), zere (.) (.) en rommelig gevoel in mn buik. wie herkent dit????