Liset schreef:korel schreef:Oh, dat is wel heftig. Proberen jullie het nog wel zelf of ondertussen al hulp vanuit de medische wereld? Je bent er tenslotte al ff mee bezig.
Vind mezelf zo ontzettend naïef, op dit forum lees je veel van meiden waarbij het niet zomaar lukt of die al een jaar of bijna een jaar bezig zijn. Ik stond daar eigenlijk nooit bij stil. Wel dat het bijzonder is en dat het niet bij iedereen zo maar lukt. Maar niet dat het ook ff kan duren, dat je niet altijd binnen 2 maanden zwanger bent,
Tis best normaal als het 6 maanden of langer duurt! Daar had ik nog niet bij stil gestaan.
Ja het is normaal dat het wel tot 2 jaar duurt. We lopen nu bij de gynocoloog omdat ik dus geopereerd ben. Deze maand heb ik een afspraak heb net een bloedonderzoek gehad. Na dat gesprek weet ik meer.
Maar eerlijk gezegt hadden wij ook niet gedacht dat het zo lang zou duren. Ik ben zelf verpleegkundige dus ik weet ook wel dat het langer kan duren. Maar ik denk dat het ook met hoop heeft te maken. Ik bedoel als je eenmaal de keuze hebt gemaakt dat je een kindje wil dan wil je dat natuurlijk ook zo snel mogelijk :D
Ja dat is waar! Als je de keuze hebt gemaakt, dan wil liever gister dan vandaag.. Iedereen hoopt dathet bij zichzelf vanzelf gaat, Alleen dat is niet zo vanzelfsprekend!
Maar eerst maar even afwachten hoe mijn lichaam reageert op het ontpillen en hoe land dat gaat duren. heb 7 jaar de pil geslikt en geen idee hoe mijn cyclus is.
Maar het wordt voor jou dus nog best spannend deze maand!