am schreef:Merk je nu dat je nu nog moeier bent met de ME? het lijkt me erg vervelend zeg!!!!!
Die onzekerheid hoort er dus gewoon bij 😊
Het valt gelukkig nog mee met de vermoeidheid (klopt af) Verder ben ik al wat klachten gewend - weet ook soms niet waar het bij hoort 😂
Moet gewoon zorgen dat ik nog sneller een rustpauze in las.
Wat wel weer moeilijker is, want je (ik) wilt zo graag. De gewone dingen wil je doen en nu eigenlijk ook nog extra opruimen etc 😂
Ik ben van mezelf altijd erg positief! Voor mij is het een groot voordeel dat ik nu niet werk en dat ik er verder niemand mee lastig val dat ik meer klachten heb. Geloof nooit dat ik anders voor een kindje had durven gaan...
Met onze pup vorig jaar heb ik het kunnen redden en dat was dus ook snachts eruit - dat heeft mij ervan overtuigd dat ik het aan moet kunnen. gelukkig hebben we ook lieve (schoon-)ouders die graag willen helpen..
Ook mijn man was geweldig met de pup en mijn gezondheid, dus ook dat heeft de beslissing makkelijker gemaakt.
Voor iedereen (ook gezonde mensen) zal het aanpoten worden denk ik zo 😂 - al hebben wij er natuurlijk extra over na moeten denken.
knap dat je niet gelijk aan hetschilderen bent begonnen!
Wij hebben gister een aanbod gehad om de spullen van mijn broer en schoonzus te "lenen".
Het is alleen minder dat ze erg twijfelen over een 2e kindje.
Lenen vind ik namelijk toch minder - ben bang dat ik het sloop of beschadig 😂
Nu zijn ze wel makkelijk en mag ik het ook schilderen etc, maar toch.. 😉