am schreef:Spannend, chocola, ik hoop heel erg dat het allemaal goed is. gelukkig voor jullie viel het ongeluk mee, had ook heel anders gekunt! reden jullie hard tijdens het ongeluk??
Ja, stom hè. en dan te bedenken dat hij mij vorige week nog heel uitbundig feliciteerde, lekker vaag. ik denk dat ie wat stress heeft. er zijn gisteren veel zieken bijgekomen en er zijn nog vakantie's ons kleine teampje heeft dus bijna geen personeel meer. maar ja reageer dat lekker op een ander af. straks even een collega bellen of ze wil ruilen, ik hoop het zo!!! vind het ook maar niks om na de echo te moeten werken. ookal mag ik weg van het werk, je moet toch weer terug terwijl je eigenlijk met z'n tweeen wil zijn en het (als het goed is) aan iedereen wil rondbazuinen.
Slapen werd ook niets, lag de hele tijd te piekeren, eigenlijk over niets, sloeg ook nergens op. meer wat zenuwen voor wat allemaal komen gaat denk ik.
Heel vreemd, normaal kon ik altijd blind typen, maar momenteel lijk ik wel een typ analfabeet. zo stom, een simpel woordje typ ik totaal verkeerd, gelukkig zie ik het vaak wel maar gaat echt nergens over. ach zal wel over zijn eer ik een oud vrouwtje ben. jullie begrijpen me nog ;)
Was op de snelweg zeker zo'n 90 km pu toen er iemand tegen ons aan reed tijdens het invoegen (op de uitvoegstrook 😉 ). Zij had ook slechter zicht hoor, tussen een vrachtwagen en een carvan.. Gewoon een ongelukje.
Ze trok daarna flink aan der stuur, waardoor ze bijna nog meer auto's raakte -daar schrok ik ook van .Had echt wel heftig kúnnen aflopen, maar gelukkig niet 😉
Ja, idd wel jammer dat jij de pineut was van zijn stress, maar het is dan iig wel te verklaren.
Lag dus niet aan jou :!:
Lijkt me idd ook niks om na de echo te moeten werken.
áls het niet goed is (waar we niet vanuit gaan!) , dan moet je je ook afmelden, dus ook niet erg logisch voor het bedrijf.
Moe zijn en werken - concentratie is dan niks. Weet er alles van met mijn ME. Heb een periode echt belachelijk geschreven. Echt zulke stomme spellingsfouten en rare zinnen 😂
Nu nog wel, maar lang niet meer zó erg 😉