Hahaha het buikje.
Nou ik heb denk ik het geluk dat ik volslank ben. Dus echt een buik heb ik nog niet.
Soms vind ik het wel jammer maar het is niet anders
JayOud lidBerichten: 205Lid sinds: 1 januari 2005
limburgs maedje schreef:Hmm. Silke.. een bikini... die doe ik normaal alleen aan als ik een ver land zit waar niemand me kent. (heb wat meer 'bagage' als de gemiddelde persoon hier op het forum ;)) Die keer dat ik hier ga zwemmen draag ik altijd een sportbadpak, maar dat zit nu niet meer zo lekker ;)
limburgs maedje schreef:denk dat ik ook maar in Amerika ga wonen 😉
voor foto's te plaatsen kun je volgens mij het beste bij AM terecht. die was daar nogal bedreven in. Of op 'onze' hyves pagina zetten, dat is wat makkelijker (dat had ik dus gedaan..;))
Angellove82 schreef:Volgens mij voeld ik gister de kleine 2 maal achter elkaar schoppen, voelde 2 plopjes zeg maar, heel vreemd...
Heb trouwens foto's op Hyves geplaatst , want hoe dat hier toch weer moet , weet ik niet :oops: Ben vandaag ff bij de verfwinkel langs geweest om verf uit te kiezen maar wat een hoop kleuren bestaan er toch :roll: Moeilijk moeilijk moeilijk !!
Voor de rest gaat alles goed hier, vandaag wel wat meer hoofdpijn maar ja !! Oh ja, m'n darmen hoor je nu hard rommelen , ligt de kleine meid daar dan soms op te trappen ?? Enne, ik was gister op de helft, vinden jullie ook niet dat het eigenlijk best wel snel gaat allemaal 😮
Xx
margie schreef:ik hoef die niet op tijd te maken de afspraak.
ik heb een heel lieve echo man, als ik s,ochtends bel dan mag ik s,avonds al komen.
hij heeft er begrip voor dat mijn vriend een moeilijk rooster heeft..
en leuk he dat je t voelt!
dat ga je straks gewoon een paar keer per dag voelen.
ik voel het meestal op de avond als ik lekker op de bank hang of ik op bed lig..
anita schreef:naam------------denkt------------------is---------geslachtbepaling?
Anne87----------jongen-----------------jongen!--------ja, 21 oct!
AM--------------meisje------------------meisje!--------ja, 20 oct
Silke------------meisje------------------???????--------uk wilde niks laten zien
Jassie-------geen gedachte gehad-------meisje!--------Ja, 22 oct bevestigd
Angellove82------???--------------------meisje! -----------28-10-2009
Joyce2911-------meisje------------------???-----------Nee
Nesje------------jongen-----------------???------------24 november 20 weken echo
margie-----------jongetje---------------?????----------ergens week 48
meisje 85--------meisje-----------------????-----------nee
appelbloesem----meisje-----------------?????----------wachten op 20 weken echo
Dwarrel------weet het echt niet---------???------------ja, 14 november
Limburgs Maedje---???------------------????-----------nee, verrassing tot op het eind!
Anita----- meisje/meisje----------------???/?????----- wachten op 20 weken echo (8-12-2009)
Anne87 schreef:Margie, proficiat met jullie nieuwe huis! 😃
Nesje proficiat een meisje!! Leukk!!
Ben ik nu nog de enige met een jongen hier? Er was toch nog iemand die een zoontje kreeg?? :?
am schreef:naam------------denkt------------------is---------geslachtbepaling?
Anne87----------jongen-----------------jongen!--------ja, 21 oct!
AM--------------meisje------------------meisje!--------ja, 20 oct
Silke------------meisje------------------???????--------uk wilde niks laten zien
Jassie-------geen gedachte gehad-------meisje!--------Ja, 22 oct bevestigd
Angellove82------???--------------------meisje! -----------28-10-2009
Joyce2911-------meisje------------------???-----------Nee
Jay__________________?????????______________Jongen__________
Nesje------------jongen-----------------meisje!------------24 november 20 weken echo
margie-----------jongetje---------------Jongen!----------ergens week 48
meisje 85--------meisje-----------------????-----------nee
appelbloesem----meisje-----------------Meisje!----------wachten op 20 weken echo
Dwarrel------weet het echt niet---------???------------ja, 14 november
Limburgs Maedje---???------------------????-----------nee, verrassing tot op het eind!
Anita----- meisje/meisje----------------???/?????----- wachten op 20 weken echo (8-12-
2009)
natas--------------meidje-------------------?????????-----vrijdag weten we het!!!!!!!!!
appelbloesem schreef:Zo, heb mn buikie weer gevuld. 😂
Ik heb gisteren de eerste roze kleertjes aangeschaft. Een mutsje, 2 rompers, een roze joggingbroekje en een gehaakt shirtje. Echt super schattig. Ik vrees dat onze meid straks om komt in de kleertjes.
Gisteravond probeerde ik contact te maken met de baby, maar ze liet niks van zich horen. Toen ik 10 minuten later ging slapen voelde ik ineens beweging en ging ze flink tekeer in mn buik. Zo lief! Helaas laat ze altijd van zich horen als haar papa al ligt te slapen,die mist daardoor de hele show.
Heeft iemand trouwens enig idee wanneer je een slaapzak gebruikt voor je kindje? Ik zag gisteren een hele leuke maar je hebt ze ook in allemaal verschillende maten en ik heb geen idee wanneer je kindje in zo'n zak gaat slapen. En is het dan wijs om hem iets groter (langer) te kopen en hem dan goed in te stoppen of moet je steeds weer een andere maat kopen? Dat zijn echt van die dingen waar ik nog niets van begrijp. :?
Ik hoop a.s maandag het wiegje voor onze ukkepuk te kopen en moet dan ook achter een matrasje aan. (2 zefls, ook eentje voor het ledikantje) Iemand die daar verstand van heeft? Uiteraard moet het een goed matras zijn, maar ik heb soms het idee dat ze je bij de prenatal gewoon het duurste van het duurste aan willen smeren terwijl er ook goedkopere opties zijn die kwalitatief net zo goed zijn.
Jay schreef:Hey Meiden,
Heb net weer even op de hyve gekeken.
Maar volgens mij zijn er ook van andere forums mensen lid.
Er is er pas 1 bevallen. Diegene waar we al twijfels over hebben.
Ik kan die mensen als beheerder verwijderen en blokkeren.
Of staat dit raar.
gr Jay
anita schreef:je hebt tegenwoordig ook van die electrische kruiken die laad je van te voren op... das ook makkelijk. weet je zeker dat ze niet gaan lekken of iets dergelijks... Maar die van de hema zijn prima hoor!!