Am: mijn buik is inderdaad ook niet dik beneden waar ik juist het getrappel voel. Ik dacht dat het misschien kwam door hoe het kindje in de buik zit. Bij de 20 weken echo in ieder geval nog in stuit, dus als ie trappelt voel je dat zo laag, maar de rest van het lijf zeg maar zit wel hoger. Maar ik weet niet of dat ook echt zo is, is mijn eigen theorie ;). Hier is het inderdaad ook helemaal wit weer, wel leuk. Behalve dat we eerst nog onze oprit moesten leegscheppen toen we in het donker terug kwamen van het weekendje weg! Die oprit blijft een drama, hij is veels te lang (zo'n 150 meter), wat best een stukkie is met je sneeuwschepje, haha.
Angellove: wat gaaf een muurschildering, wat voor schildering wordt het? Dat van bang zijn in de sneeuw heb ik ook last van, ik val ook zo ontzettend makkelijk. Ik heb nu van die dingen die je over je schoenen trekt en minder snel uitglijdt
http://www.deschoenmakerij.nl/yaktrax_sneeuwketting.htm, werkt echt heel erg goed, zoiets misschien een idee? Maar ach, met warme chocomel vanachter het raam is de sneeuw ook leuk toch?!
meisje: fijn dat je je weer beter voelt, buikgriep is inderdaad geen pretje!