haha, angellove, gefeliciteerd met je weekend!
Nesje, dat is wel balen (behalve dat van die extra echo's dan!), hopelijk is het echt allemaal gewoon voorzichtigheid en blijkt er niks aan de hand te zijn.
Am, ik ben beniewd naar je kamertje hoor, we verwachten wel foto's als het af is!
Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne kerst gehad. Staat bij jullie ook al de kinderchampagne koud? :mrgreen: :mrgreen: Wij gaan morgen naar een oudjaarsfestival hier in de stad en alles is alcoholvrij (amerika... zucht), voor mij dit keer niet zo erg, ben ik eindelijk eens niet de enige nuchtere! Dan gaan we ook nog een goede-voornemens-loop van 5 kilometer doen. Haha, ik zie mezelf al hobbelen, waarschijnlijk als laatste over de finish, maar vast leuk.
Hier verder niet zoveel spannends te melden. We hebben vorige week flinke inkopen gedaan voor de kleine voor al het praktisch spul zoals badje, spuugdoekjes, lakentjes etc. Leuk om dat allemaal al in huis te hebben. Maandag weer naar de gyn, nu voor een flinke controle. Moet voor een uitgebreide bloedsuiker test, doen ze hier standaard met 16 en 28 weken. Bah, zo'n vies mierzoet drankje drinken en dan tappen ze je bloed om de zoveel tijd af. De vorige keer ben ik er 2 dagen goed beroerd van geweest, mn lichaam wist echt niet wat ie met al die suiker aan moest en dit keer zit er nog meer suiker in, wordt nog leuk. Verder gaan ze uitgebreid urine onderzoek doen en krijg ik de eerste rhesus-vaccinatie. Leuk dagje dus... :? Maar dan vliegen we volgende week donderdag naar nederland, jeeeej!!!
Oh ja, en nog tip mochten jullie ook last van je rug hebben tijdens het slapen. Je kunt moeilijk doen met losse kussentjes onder je buik en in je rug, maar ik had op internet een goeie tip gezien om zelf een soort zwangerschapskussen te maken
http://www.instructables.com/id/Quick_easy_and_free_pregnancy_pillow/, supersimpel: men neme een oud kussen, haal wat van de vulling eruit, creeer een bult aan de ene kant en naai dicht (naaimachine is handig maar met de hand is het ook zo gedaan), naai zo'n 15 cm naast je eerste bult de sloop nog een keer dicht, gebruik de vulling om een tweede bult te maken, naai sloop aan het einde dicht en klaar! Ik werd de laatste tijd in de nacht wakker van spierpijn in mn rug en slaap nu al een week prinsheerlijk. Wel in het begin spierpijn ergens hoger bij mn schouder, volgens mij om aan de nieuwe houding te wennen. Nou ja, wie weet hebben jullie er wat aan :?
Allemaal een heel fijn oud en nieuw en natuurlijk de ALLERBESTE WENSEN voor 2010, maar dat het een bijzonder jaar gaat worden voor ons allemaal moge duidelijk zijn. Wat vliegt de tijd zeg!