Linda, jeetje wat een ongenuanceerde opmerking van die collega zeg, mensen denken ook maar overal een antwoord op te hebben! Ik heb overigens altijd een heel mooi filmpje voor dat soort mensen om te bekijken:
www.tearsandhope.com en dan het filmpje "empty arms" aanklikken. Ik vind dat het heel mooi weergeeft wat je vaak aan reacties krijgt en wat mensen wel zouden moeten zeggen. Heb zelfs al gemerkt dat sommige mensen die eerst idd altijd zeiden van "je bent nog jong" "je moet eens op vakantie gaan, dan komt het vanzelf" "je bent er ook teveel mee bezig" "doe je het wel op de goede dagen" en andere narigheid nu vaak gewoon wél luisteren en steunende dingen zeggen zonder dooddoeners. Ik vind je echt heel sterk dat je je hierdoorheen slaat, zou me kunnen voorstellen dat je in bed gaat liggen met de dekens over je heen. Hoop dat jullie dokter nog goede ideeën heeft.
Lein en papa van Florine: van harte! Hoop dat alles met jullie voorspoedig mag gaan en dat jullie mogen gaan genieten van gezondheid en elkaar.
La bella zie dat je binnenkort nog weer een echo hebt, wat fijn! Waarom eigenlijk nog eentje?
Hier weer ongi geworden, dus nog 1 ronde en dan mogen we afhankelijk van de wachtlijst ook beginnen!