Vlindertje, ik ben een stuk jonger, 27 nog maar, maar voor ons allemaal geldt dat de kansen minder zijn dan we ooit gehoopt hadden.
Limi, hoop dat je snel toe bent aan het ontvangen van een cryo, fijn dat je er zo veel hebt. Ik moet nu eerst een paar maanden wachten, wij hadden bij de 1e poging slechts vijf embryo's uit 20 eicellen en alle 5 matig van kwaliteit, eentje teruggeplaatst maar dus mislukt. Rest is weg, was te slecht voor cryo...
Linda, snap dat je baalt van het nieuws over de myomen, maar aan de ene kant is over een paar jaar nog ver weg en problemen in de zwangerschap "kunnen" ontstaan, dus het hoeft niet? Dan zou ik me daaraan vasthouden. En het hoeft zeker geen probleem te zijn bij het zwanger worden toch? Ik hoop dat jullie snel de kracht vinden voor een nieuwe poging op de manier en op de plaats waar die de meeste kans heeft!
Tinkerbell en la bella: fijn om te lezen dat een zwangerschap na ivf/icsi mogelijk is en ook gewoon lekker kan verlopen.
Boraya, welkom, jammer dat je je hier moet aansluiten. Jij zat toch ook in het 1983 topic? Ik heb daar ook een tijdje meegekletst, maar uiteindelijk weggegaan omdat het bij zoveel mensen gewoon meteen leek te lukken.
Hier gisteren groen licht gekregen om te stoppen met de utrogestan, was er zo zat van dat ik op zondag heb gebeld. Nu werd er niet meer aan getwijfeld of dit een menstruatie was. Gelukkig maar, begon al te denken dat ik gek was. Heb nu goede moed voor de komende spontane ronden (het idee van de pil is gelukkig ook van de baan) en anders komt er vanzelf weer het moment van een nieuwe behandeling. Over een paar weken gaan we nog wel weer op gesprek om het verloop van deze behandeling te bespreken. Ik heb nog veel vragen, mn over het kleine aantal embryo's uit zoveel eicellen en dan ook nog allemaal van matige kwaliteit, waar zou dat aan liggen? Ik drink niet, mijn man alleen sociaal, we roken beide niet, eten gezond, bewegen voldoende, hebben een normaal gewicht. Ik vraag me af of we soms een genetische afwijking hebben ofzo. Op internet stond nog dat het kan liggen aan slechte eicelkwaliteit omdat je bijna in de overgang bent, maar er stond ook dat er dan meestal weinig eicellen zijn en dat was bij ons zeker niet zo (20 stuks!) en kan me ook bijna niet voorstellen, ben pas 27! Maar waar het dan wel aan moet liggen? We zullen het de dokter maar vragen.