lein1979 schreef:heb 10 mei uitleg gekregen over de medicatie, m.n. de prikinstructies. Moet zaterdag starten met prikken. Best spannend, maar het is voor een goed doel. We zitten wel met ons allen in hetzelfde schuitje. Verder even een vraagje: welke medicatie hebben jullie voorgeschreven gekregen? Ik start zaterdag met Lucrin '25', vanaf 25 mei moet in dan "10" Lucrin en "25" Gonal-F bijspuiten.
Het spannende vind ik verder ook de reacties van mijn lichaam. Ik merk nu al veel meer hoofdpijn door de anticonceptiepil, dus hoop niet dat dit heftiger wordt.
Veel succes voor alles wat komen gaat en tot de volgende keer :)
Hoi Lein, ik heb vandaag alle medicatie binnen gekregen. Werd heel subtiel bezorgd door een verhuisbedrijf??? Hihi...zal ook wel koerierdiensten doen.
Ik begin eind mei met de pil en dan 3 weken later geloof ik met spuiten. Ik heb Decapeptyl gekregen + Gonal F.
Ik heb zelf erg veel last van migraine...dus ben wel benieuwd hoe dit straks gaat met gierende hormonen door mijn lichaam. Ik heb het hier met de verpleegkundige over gehad. Voor onze kinderwens had ik minder last van migraine, nu, 3 jaar later veel meer. Volgens haar kun je fel reageren met hoofdpijn en migraine op de pil en ook het spuiten van de hormonen, maar het kan ook veel minder worden...ik hoop maar op het laatste. Tzou fantastisch zijn als we door ICSI een kindje krijgen en ik door de hormonen van mijn migraine af zou zijn!!!
Veel succes met alles meid...ben benieuwd hoe het prikken gaat...
liefs henriette