Linda79 schreef:Nou afspraak is gemaakt hoor!!!
18 mei om 16.00 uur!
Intakegesprekken staat een 'wachtlijst' voor. Deze bedraagt dus 2 maanden.
Ach die 2 maandjes kan ik wel hebben hoor!
Ben nu helemaal hyper! hahaha
Zeker spannend zeg, mooi dat de afspraak gemaakt is (dr. S. heeft vanaf halverwege deze week ook 2 of 3 weken vakantie daarom duurt het wsl nu langer voordat je aan de beurt bent. Maar fijn dat je terecht kan. Kun je nog even relaxen voordat je aan het nieuwe avontuur begint.
Hier nog steeds geen bloed! Zelf testen doe ik nog niet, zie reden hieronder:
Vanochtend gebeld met het ziekenhuis hier (en een beetje gelogen net gedaan of ik dacht dat het 14 dagen na punctie testen was ) en aangegeven dat het nu 14 dagen geleden was dat ik de punctie had gehad en nog steeds niet ongesteld was, of ik morgen bij hun een bloedtest kon laten doen. Allemaal vragen, waar ik de punctie gehad had en of het nog niet te vroeg was en pas na tp getest kon worden, oeps mijn leugentje, maar snel gezegd dat ik dat niet meer wist wat ze gezegd hadden na punctie of tp. Want zegt ze het ligt heel erg aan de medicijnen die je gebruikt of gebruikt hebt, gezegd dat ik nu bolletjes gebruik maar die hebben geen invloed op de uitslag, Pregnyl, dat was 6 maart, tja dat heeft 21 dagen nodig om uit je lichaam te gaan, dus dat is zaterdag de 28e pas testen, paniek bij mij, zolang nog, dus gezegd dat er toch echt gezegd was 14 dagen na punctie of tp. Ja zegt ze maar je kunt dan woensdag wel urine langs brengen, of zelf een thuistest doen en als je zwanger bent contact met de verloskundige opnemen, maar dat wil ik niet, ik wil zekerheid, dus een verhaal opgehangen over de verzekering en dat die alleen vergoeden als ik zwanger ben, en of ze een urine test wel als geldig zien, en wat als het na een week toch misgaat, nou uiteindelijk gaf ze toe en ligt er woensdag een lab.formulier voor me klaar (waar het uiteindelijk om ging is dat een bloedtest 8x zo duur is als een urinetest, nou ja daar ben ik toch voor verzekerd, moet al meer dan genoeg zelf betalen).
Dus als er morgen nog geen bloed is dan de officiele test op woensdag spannend nog .....