Eef82 schreef:Jeetje Henriette, dat zet je wel ff aan het denken!!
Ergens heb ik ook het idee dat het bij de eerste ICSI poging halverwege mis is gegaan. Had uitgerekend wanneer de innesteling plaats zou moeten vinden en inderdaad, die dag had ik overduidelijk krampjes in m'n baarmoeder (normaal voel ik alleen m'n eierstokken). Aan het begin van de tweede week verloor ik ineens een grote slijmprop en de dag daarna werd ik ongi... Was er misschien bijna!
Nu zit ik te wachten op de ongi van m'n rustmaand, zodra het start ga ik maar es het zkh bellen om te vragen hoe of wat. Sta wat cynisch tegenover die cryo tp want het ontdooiproces is een kritisch moment. Misschien komt het niet eens tot een tp, ik probeer me er iig maar niet teveel op in te stellen.
Maar hopelijk hebben we dubbel kans; via het eitje wat deze maand gewoon moet gaan springen en anders via de cryo tp!!
Zie wel weer op tegen de wachtweken... Zelfs nu kan ik me in afwachting van m'n ongi weer slecht concentreren en kruipt de tijd voorbij! Terwijl we in de vruchtbare dagen maar 1x geklust hebben omdat ik ziek was en de kans überhaupt nihil is dat het spontaan gebeurd.. Maar ja; Meike doet m'n hoofd weer op hol slaan, haha!!
Wanneer kunnen jullie nou eigenlijk starten, Henriette?
we hebben volgende week maandag een intakegesprek in het ziekenhuis in zwolle. daar zullen we meer te horen krijgen over het hoe en wat nu verder. omdat we alle vooronderzoeken + de uitslag al weten ga ik er eigenlijk van uit dat het gesprek niet erg lang zal gaan duren en dat we te horen krijgen wanneer we aan de beurt zijn voor icsi. via de website van het ziekenhuis heb ik gezien dat de wachttijd voor icsi 21 weken is...dus dat duurt nog wel even.
het grote nadeel vind ik dat die 21 weken pas ingaan na het intakegesprek. ik ga wel vragen hoe dit kan, omdat wij alle onderzoeken toch al gehad hadden. hadden we die ook in zwolle gedaan dan was zowel de intake als de wachttijd veel sneller gegaan...we wachten namelijk al sinds oktober op het intakegesprek en de verdere behandeling!!!! als we meteen op de wachtlijst waren gezet waren we nu al op zo'n 14 weken!!! dus de gyn. heeft wel wat uit te leggen...wat een frustratie :oops:
eef, is er verteld hoeveel kans er is dat het niet goed gaat wanneer het om een ingevroren cryo gaat? ze vriezen toch alleen hele goede cryo's in? het komt vast goed meid...maar ik begrijp je helemaal als het gaat om onzekerheid en vooral hoop! meike meid, wat doe je ons aan 😉 nee hoor...ik vind het echt geweldig voor jullie!!!
hoe is het gegaan bij de gyn. vandaag? hopelijk is alles goed!
o ja, door al dat wachten heb ik steeds het gevoel dat ik misschien zelf dingen niet goed heb gedaan. we hebben bijvoorbeeld nooit geklust met ovulatietesten. begon er laatst over met mijn mannetje maar hij heeft geen zin om steeds hoop te hebben terwijl ons verteld is dat het gewoon niet mogelijk is om op de natuurlijke manier zwanger te raken...ik begrijp hem wel, maar wil wat doen!!!
liefs henriette