myste schreef:volgende ronde.....jeetje Myrthe,
wat jammer nou!!!!
myste schreef:volgende ronde.....jeetje Myrthe,
maha schreef:nou wordt ik echt nog meer nerveus!!!Hoi maha,
Afwachten dus maar!
Maris schreef:Jeetje moi, dat zou echt balen zijn zeg :(
Maris schreef:Maakt niets uit hoor, even je verhaal vertalen, lucht toch altijd even je hartje he.
Dat afwachten vind ik altijd ook zo kl*te. Wij weten natuurlijk veel meer, wanneer we moeten klussen, wanneer we ongi moeten worden.
Mijn vriend houd zich er ook niet echt mee bezig, hij wilt er wel voor klussen enzo, vind het ook enorm jammer als het niet raak is. Alleen als het niet raak is, dan gaan de mannen wel relaxter verder als ons. Tenminste dat is bij mij zo.
Kus maris
Maris schreef:Jah mocht je ongi worden, dan liever vandaag als morgen natuurlijk, kun je gelijk weer naar de volgende ronde toe.
Nee hoef nog niet te testen..:P..mag lekker gaan klussen..hihi..ook wel erg leuk en precies in de week van de bruiloft van me zus, dus helemaal leuk en grappig..
Ga nu lekker slapen..
Hoor wel als er veranderingen zijn bij jou kant, of als je gewoon lekker wilt praten..
Truste..dikke kussss..
Elle schreef:ha meid, heb je al berichtje op hyves gestuurd..
heb ook wat roze bij afvegen, voelt vanbinnen als ongi, is bepaald branderig gevoel.. :?
irri dus!
Maar houd je op de hoogte. 😉
IDikke knuf van mij!
En proficiat met je mannetje!!!!!!!!!!!
ps, iedereen effe heidi felciiteren..haha :wink:
maha schreef:Heb vandaag ook echt buikkrampen.....had gister avond ook echt last van mijn darmen...ontlasting is echt super hard ( sorry!! :oops: )
Denk toch dat mijn ongi eraan komt....helaas....volgende maand weer een kans!
Maha
Sam schreef:@ moi: geloof jij echt in het pendelen en het grote antwoordenboek? (dit moet je niet verkeerd opvatten, maar ben echt nieuwsgierig). Ik heb daar niets mee.
Mijn mannetje is er ook veel relaxter over als het niet gelukt is, maar dat zijn mannen!!
Op dit moment zit ik met 2 koude washandjes tegen mijn borsten achter de computer. Mijn mannetje heeft gewoon uit staan lachen!! Ik word helemaal gek van de jeuk.Heb geen idee wat het is. We hebben wel last van muggen, maar ik heb geen muggebulten. Heb zin te schreeuwen want krabben helpt ook niet. Moest het even kwijt.
Dinsdag NOD, nog een paar nachtjes slapen (lijk wel een klein kind die aan het aftellen is totdat het Sinterklaas is)
Succes met testen iedereen (het valt me op dat we allemaal ongveer in dezelfde week mogen testen, leuk). Vooriedereen die ongi is geworden: op nar de volgende ronde!
X Sam
Linny schreef:maha schreef:Heb vandaag ook echt buikkrampen.....had gister avond ook echt last van mijn darmen...ontlasting is echt super hard ( sorry!! :oops: )
Maha
Hou ons op de hoogte!
maha schreef:Linny schreef:maha schreef:Heb vandaag ook echt buikkrampen.....had gister avond ook echt last van mijn darmen...ontlasting is echt super hard ( sorry!! :oops: )
Maha
Hou ons op de hoogte!
Zal ik doen...maar ik bereid me oor op een teleurstelling!
Elle schreef:Heidi haar man was jarig! Vandaar! Haha, gaat nu niet angemerkt voorbij! 😂
Ik ben ongi aan het worden, denk niet dat ik er onderuit kom. Heb al wat bloed en buikpijn dus zal wel weer effe duren voor het doorkomt maar ga er nu helemaal vanuit. Vorige keer met die miskraam was het anders, wat vage buikpijn maar verder niks, dus denk dat ik er me maar bij neer moet leggen nu...
Andere dames veel succes de komende dagen!!!!!!!
Liefs
Vickypreg schreef:Balen meiden, maar blijven hopen hoor! Ik voel elke dag nog steeds wat, dan weer in mijn buik en ben ook best moe maar dat kan ook komen doordat ik veel gewerkt heb. Heb ook regelmatig hoofdpijn, maar of dat er bij hoort?? Afwachten maar he...wachten duurt lang. Overigens heb ik totaal geen zin in klussen maar ik wil eigenlijk wel want wie weet heb ik helemaal mijn ovulatie nog niet gehad, dat is alleen een vermoeden van mij door die slijmprop. Kent iemand dat?!
winanda schreef:doremi wat meer meiden hier zeggen die krampen lijken ook op krampen als je zwanger bent. dus hoop is nog niet vergeven.
mijn nod is woensdag heb al last van puisten dus ga er niet van uit deze maand maar heb ze zowiezo meer doordat ik ben gestopt met de pil.
mijn vriend weet wel wanneer ik in mn vruchtbare periode zit maar mn vriend reageerd idd alsof het hem niks uitmaakt als ik niet zwanger ben maar komt ook omdat we hebben afgesproken van we zien wel. maar hij houd zich er laatste tijd wel meer mee bezig.
maha schreef:Hi dollie,
Je maakt het nou wel heel spannend voor me idd! Ik heb nog geen test gekocht...ben anders bang dat ik hem te vroeg gebruik...hihi...maar ja ga er nu misschien straks of morgen ochtend maar 1 halen ( winkels zijn hier 7 dagen per week open)
Wij vieren het feest gewoon mee hoor.... al hebben we natuurlijk niet gevast!
Ik werk hier ook...24 uur per week dus heb voldoende tijd om van zon, zee en zwembad te genieten...
Bedankt voor de tip van de test...zou gaan kijken of ze hier ook digitale testen verkopen...ik hou je op de hoogte!
Fijn weekend,
Liefs Maha
Elle schreef:Je zit in de innestelperiode.
Maar kan best zijn dat je baarmoeder het nodig vind de boel een beetje te zuiveren, tja, dat heb je van veel klussen..haha
Ik heb sinds ik geen pil meer slik de meest rare substanties die ik soms tegen kom..
Van propjes tot de meest gekke sliertjes.. haha
Wat wel belangrijk is dat het niet geel groenig word en je geen extra pijn hebt, dat kan infectie zijn dus als je extra pijn krijgt even naar de dr.
Oja, en als ik in mijn vruchtbare dagen zit, heb ik altijd meer zin in sex, is die tijd over dan neemt het flink af. Dus denk dat dit ook een cadeautje is van moeder natuur.
Veel succes allemaal.
Hou zo ezzie!!!! Komt goed meid!!!
Sam schreef:Nog 3 daajes en dan is mijn NOD. Heb niet het gevoel dat mijn ongi eraan komt. Maar eigenlijk heb ik er nooit zo heel veel last van.
Mijn borsten jeuken nog steeds en mijn tepels zijn megagevoelig (mijn mannetje hoeft er mar naar te kijken en ik voel het al).
Gewoon afwachten dus.....
Hoe komt het toch dat we iedere maand als we ongi zijn, heel hard roepen: de komende cyclus ga ik me er niet mee bezig houden!!! Maar hoe dichter je bij je NOD komt, hoe spannender het wordt en je kan dan ineens nergens anders meer aan denken?
Of ben ik de neige die zo denkt?
X Sam
doremi schreef:Hallo allemaal,
Veel mensen gaan deze week testen he! Ik kan bijna niet wachten joh (want zoals gezegd) ondanks menstruatie klachten blijf ik toch stiekem hopen.... Een vriendin van me dacht elke maand dat ze zwanger was, behalve die ene maand dat ze het echt was, haha...
Is het erg als je een of twee dagen te vroeg test :?:
Allemaal heel veel succes, vooral iedereen die deze week gaat testen!
maha schreef:Hi ezzie,
Nee nog geen test gedaan....maar denk eigenlijk ook niet dat het nodig is! 😞 hoewel ik gisteravond voor het eerst heb overgegeven en vannacht heel vaak wakker ben geweest van een misselijk gveoel...had ik vanmorgen na het vrijen toch een beetje bloedverlies. Hoewel het nog niet echt doorzet ben ik toch bang dat mijn menstruatie eraan komt! Kijk nog even aan wat er morgen ochtend gebeurd en anders ga ik zeker testen!
Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat al je ''kwaaltjes'' wel eens gewoon tussen je oren kan zitten???
kaatjew schreef:Elle, Ik kom trouwens uit Swifterbant (heel klein dorpje vlakbij Lelystad) 😊dan woon ik bij je in de buurt ik woon in emmeloord. moet wel zeggen dat ik meer hoor heb nu ben sneller moe namelijk en steken in mijn lies. en niet een erg op gezette buik.
Liefs
maha schreef:hallo allemaal,
Ik hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad! Ik zit nog steeds te wachten op mijn ongi :twisted: maar het is zeker onderweg!
myste schreef:Hoi allemaal,
Wie schreef vorige week nou over dat middeltje voor puistjes. Mijn schoonzus was nl; wel geinteresseerd voor haar zoon van 14. Die begint erg last van puistjes te krijgen en heeft al 4 verschillende potten clerasil staan maar dat helpt niet. Dus zou ik nog graag een keer van dat middeltje horen wat 1 van julie hier schreef.
Gr Myrthe
myste schreef:Hoi allemaal,
Wie schreef vorige week nou over dat middeltje voor puistjes. Mijn schoonzus was nl; wel geinteresseerd voor haar zoon van 14. Die begint erg last van puistjes te krijgen en heeft al 4 verschillende potten clerasil staan maar dat helpt niet. Dus zou ik nog graag een keer van dat middeltje horen wat 1 van julie hier schreef.
Gr Myrthe
Elle schreef:Ik geloof dat moi de puistjeskoningin was.. 😉
Hier is de ongi langzaamaan aan het doorzetten met veel pijn en beroerdheid...
ben er goed ziek van, gelukkig geen maagpijn zoals vorige keer dus mag mijn pijn stillers weer slikken. Isa, ben ongi geworden dus dat mag wel snel loskomen van me. Beetje verdrietig dat het niet raak was... had er een goed gevoel bij deze keer.. 😢
Kaatjew, in het begin is het moeilijk meid, soms kun je beter even ontpillen voor je serieus voor kindjes gaat dan ben je er minder mee bezig. Maar je zult daarom wel even geduld moeten hebben..
Veel succes!
Liefs ellen
winanda schreef:kaatjew schreef:Elle, Ik kom trouwens uit Swifterbant (heel klein dorpje vlakbij Lelystad) 😊dan woon ik bij je in de buurt ik woon in emmeloord. moet wel zeggen dat ik meer hoor heb nu ben sneller moe namelijk en steken in mijn lies. en niet een erg op gezette buik.
Liefs
Elle schreef:testje
myste schreef:Moi,
Kan een jongen van 14 dat spul ook gewoon voor zijn puistjes gebruiken en waar kun je dta spul krijgen?
Gr Myrthe
myste schreef:Moi,
Kan een jongen van 14 dat spul ook gewoon voor zijn puistjes gebruiken en waar kun je dta spul krijgen?
Gr Myrthe
myste schreef:Moi,wat zou ik zonder jou moeten beginnen hahaha. Wat ben je ijverig. Hartstikke bedankt,ik ga dit doorgeven aan mijn schoonzus.
Knuf van Myrthe