wishU: babayboom komt morgenavond om half 9 op nl1
😃
deborahOud lidBerichten: 388Lid sinds: 1 januari 2005
star schreef:@Wishu ik weet dat je het hartstikke lief bedoeld..... en als jij zwanger bent dan gaat het helemaal goedkomen hoor!!!!!
@Deborah, wat vervelend voor je allemaal...... sommige dingen kun je er dan nie bij hebben he
Ik heb gekeken naar jou verhaal om zwanger te worden maar ik kan niks vinden over waarom je bij de gyn loopt??????? sorry maar het zijn me nogal een aantal blz haha wil je me ff inlichten?
deborah schreef:star schreef:@Wishu ik weet dat je het hartstikke lief bedoeld..... en als jij zwanger bent dan gaat het helemaal goedkomen hoor!!!!!
@Deborah, wat vervelend voor je allemaal...... sommige dingen kun je er dan nie bij hebben he
Ik heb gekeken naar jou verhaal om zwanger te worden maar ik kan niks vinden over waarom je bij de gyn loopt??????? sorry maar het zijn me nogal een aantal blz haha wil je me ff inlichten?
hoi ik ben naar de gyn gegaan omdat we alweer een jaar bezig waren en dan ga je meestal naar de gyn.
en toen ik een half jaar gestopt was met de pil wou mn menstruatie ook niet meer komen, dus dacht ik toen dat ik zwanger was en mn testen gaven toen negatief was, dus vroeg de dokter zich af hoe het kwam dat mn menstruatie niet door wou zetten.
maar dat had toen te maken met overgewicht.
maar ben nu een hoop afgevallen en het is toen vanzelf weer op gang gekomen gelukkig.
maar nu is alles gelukkig weer een klein beetje regelmatig alleen deze maand dan niet.
denk dat het door de spanningen komt.
maar we zijn nu al een paar keer geweest naar de gyn en allerlei onderzoeken gehad en 19 november krijgen we de uitslag van alles.
dus ik ben erg beneiuwd allemaal.
dan weten we meer he.
mocht alles goed zijn dan moeten we het nog een jaartje aankijken en anders als er wat mis is dan gaan ze verder kijken wat ze kunnen doen.
dus het is even afwachten allemaal
hoe lang ben je nu bezig om zwanger te worden?
succes met klussen verder en ik hoop dat iedereen van het forem snel zwanger zullen worden
liefs deborah
Elle schreef:Hey Ezzie!!!
Linny, valt ook niet mee om alles bij te houden. Lukt me ook niet.
Ennee. als je al op leeftijd bent???? hahaha
Wat is voor jou op leeftijd?
Voor mij ben je dan 60.. 😉
Kussss
Vickypreg schreef:Haha, ik ken het wel hoor linny. Ik lees elke dag alle berichten maar heb ook niet altijd tijd om te reageren op iedereen.
Was gister ook enorm moe en ben weer optijd naar bed gegaan. Vanacht droomde ik wel drie keer dat ik een test deed (moest gelijk aan jou denken vanochtend moi haha) en twee keer was ie positief en een keer negatief. Ik wil het zo graag weten...
Maar ben te bang dat het voor niks negatief is (dus dat ik te vroeg test) dus dwing mezelf nog even te wachten. Krijg wel steeds meer last van ongi krampen ... :(
Vickypreg schreef:Haha, ik ken het wel hoor linny. Ik lees elke dag alle berichten maar heb ook niet altijd tijd om te reageren op iedereen.
Was gister ook enorm moe en ben weer optijd naar bed gegaan. Vanacht droomde ik wel drie keer dat ik een test deed (moest gelijk aan jou denken vanochtend moi haha) en twee keer was ie positief en een keer negatief. Ik wil het zo graag weten...
Maar ben te bang dat het voor niks negatief is (dus dat ik te vroeg test) dus dwing mezelf nog even te wachten. Krijg wel steeds meer last van ongi krampen ... :(