sporty schreef:
deborah hoe is het meid tis stil op de msn....... terk je het een beetje
zal de foto van onze nieuw auto ff plaatsen ben er zo trost op .
hey ik trek het idd niet meer echt eerlijk gezegd.
zit zo in spanning te wachten op de uitslag van de gyn, probeer me rustig te houden maar het gaat gewoon niet.
ben zo bang dat er iets mis is he, terwijl er mischien niks aan de hand is.
en ondertussen komen mensen ook nog naar me toe met al hun problemen, ik lijkt dokter phil wel.
ik vind het normaal ook niet erg hoor om met mensen te praten maar nu heb ik zelf wat meer aan me hoofd dan anders.
dus ik ga vanaf nu eerst eens aan me eigen denken en dan aan de rest
en vanmiddag ook gehoord van een vriendin van me dat ze er helemaal doorheen zat.
dr vriend was bij dr weg en ze kon het allemaal niet meer aan met de kleine en toen heeft ze een zelfmoordpoging gedaan naast het kindje zn bedje.
was er zo van geschrokken he.
maar gelukkig zijn dr nou allerlei instantie's erbij gekomen, zodat het kindje effe tijdelijk ergens anders word ondergeplaatst zodat ze even rust en hulp krijg.
ik moet me toch allemaal proberen rustig te houden want stress is niet goed om zwanger te worden.
dus ik neem straks lekker een hete douche en lekker mn pyama aan en dan vroeg naar bed denk ik.
maar ik blijf natuurlijk nog wel gewoon op dit forem kijken hoor, want er moeten natuurlijk nog wel meer meiden hier zwanger worden, want daar gaan we voor 😉
liefs deborah
p.s mn ongi is goed doorgekomen, dus nog wel iets positiefs dat nu wil mee zitten