Danielle schreef:Elle schreef:Hey meiden!]
Winanda,
Ik vind het erg jammer voor je. Toch heb ik er soms wat moeite mee hoe je de dingen op het forum zet... Misschien past dat helemaal bij jou maar op mij komt het soms wat ongeloofwaardig over. Maar het kan ook een overleving van je zijn. Hoop dat je dit niet te zwaar op pakt maar moet het toch een keertje kwijt.. Ik wens je heel veel succes en hoop dat het snel goed gaat lopen bij je.
LiefsLL
hoi elle,
Hier ben ik het ook met je eens wat betreft de reactie van winanda..
Ik weet ook niet meer of ik het wel is waar moet geloven..
Sorry winanda!
Ik denk ook dat er hier meerdere mee eens zullen zijn die hier ook zo over denken!
En Deborah erg spannend meid,ik duim voor je dat we toch goed nieuws hebben deze week en dat je toch misschien te vroeg ben geweest met testen ik hoop het zo 8)
Succes morgen!!
Gr danielle
hey danielle, ik laat het je morgen wel weten hoe het gegaan is bij de gyn en of ik mischien goed nieuws heb.
ik wacht het nog even af allemaal.
mocht het negatief zijn dan gaan we weer op naar de volgende ronde
ik ben het met de uitspraak van iedereen eens over winanda.
het is niet lullig bedoeld, maar vind dat je niet zomaar even moet zeggen als je je eigen zwanger voeld net als een tijd geleden dat je dan gelijk 'heel normaal" zegt van dat het een miskraam is geweest.
terwijl je gewoon last had van die kwaaltjes en daar hebben vele ook weer last van als ze ongi moeten worden.
ik gun je het echt het beste, want ik weet hoe moeilijk het is elke maand om weer te zien dat het negatief is.
maar ooit komt de dag echt wel dat jij ook een positieve test in je handen heb.
veel succes verder en ik hoop dat je snel zwanger bent.
en dat hoop ik trouwens voor iedereeen van dit forem.
liefs deborah