rivka81 schreef:Hallo allemaal,
Leuk zeg, ik wil me ook graag aansluiten!
Afgelopen vrijdag heb ik mijn laatste pil genomen, na 13 jaar de pil geslikt te hebben. Ik verwacht morgen mijn NOD te hebben. Heb hierboven net gelezen wat deze term betekent: ik ben een echte leek :roll: Of telt dit niet als NOD, zo na mijn laatste pil, want dan word ik natuurlijk uiteraaaaard nog ongesteld. Al die andere keren ben ik ook niet zwanger geworden door mijn stopweek ๐ Ik ben 28 jaar oud. Dus dan ziet het plaatje er voor mij zo uit:
Rivka81 ------------28 -----------18/8
Ben vrijdag ook begonnen met een multivitamine met foliumzuur erin. En nog meer letten op gezond eten en geen glaasjes rosรฉ meer (roken heb ik nooit gedaan). Ben benieuwd of jullie ook dit soort 'maatregelen' treffen!
En zijn jullie na zoveel jaren pil ook wel benieuwd naar je komende menstruatiecyclus? Ik werd op mijn 14e ongesteld en op mijn 15e begon ik met de pil. Ik kan me herinneren dat mijn menstruatie nog niet heel stabiel was. Ik heb dan ook echt geen idee of ik na ongeveer 28 dagen vanzelf weer ongesteld zal worden!
Welkom! Ik kom inderdaad ook net kijken en moet alles afkortingen etc ook nog helemaal leren :roll: ๐
Maatregelen: Donderdag 20/8 laatste pil en ben afgelopen vrijdag begonnen met het slikken van foliumzuur (van de etos) maar wil overstappen op zwanger worden ook van de etos. (hoor er inderdaad ook goede verhalen over!). Je cyclus schijnt er ook regelmatig van te worden/blijven. Dus baat het niet dan schaadt het niet.
Mijn vriend is afgelopen vrijdag begonnen met het slikken van Multi-vitamine van de etos (zit o.a. zink en foliumzuur is, en schijnt goed te zijn voor de vruchtbaarheid van de man)
Van 4 t/m 15 sept gaan we met vakantie en zodra we thuis zijn, gaan we stoppen met roken. :oops: jaja we roken en moeten er echt aan gaan geloven, maar is voor een zeeeeer goed doel! ๐
Verder blijf ik gewoon eten wat ik nu eet (dus gewoon filet amercian, franse kaasjes etc). Maar.... als het allemaal heel lang gaat duren, dan zal ik dat zeker ook gaan laten. Voor het geval dat..
Dat was het wel zo'n beetje ๐